بازدید 4480

سرگردانی ۵۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های آلمان

کد خبر: ۶۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 27 October 2016
لغو بسیاری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه های بزرگ آلمان به دلیل اعتصاب امروز خدمه پروازی خطوط هوایی "یورو وینگز" و "ژرمن وینگز" وابسته به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا حدود ۵۰ هزار مسافر را سرگردان کرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه "بیلد" آلمان، از امروز صبح رسما اعتصاب 24 ساعته خدمه پروازی خطوط هوایی "یورو وینگز" وابسته به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آغاز شد.

اتحادیه کاری "یو اف او" همه اعضای خود در جامعه پروازی یورو وینگز و ژرمن وینگز را در نیمه شب گذشته به اعتصاب 24 ساعته برای روز پنج شنبه فراخواند.

بر اساس اعلان خطوط هوایی "یورو وینگز" از مجموع بیش از 500 پروازی که برای امروز برنامه ریزی شده بود حدود 380 پرواز در اثر این اعتصاب لغو شده است. این اعتصاب در مجموع حدود 50 هزار مسافر را سرگردان کرده است. پروازهای این شرکت در تمام فرودگاه های بزرگ به جز فرانکفورت و مونیح لغو شده است.

پروازهای داخلی و پروازهای از و به بارسلونا، کلاگنفورت، لندن، مسکو، پالما د مایورکا و پاریس لغو شده است.

آخرین تلاش ها برای دستیابی به توافق برای افزایش دستمزدها با شرکت یورو وینگز سه شنبه شب بی نتیجه ماند. اختلافات بین اتحادیه کاری "یو اف او" و شرکت هواپیمایی یورو وینگز بر سر این مسئله به سه سال پیش بر می گردد. مسائل مورد اختلاف درباره شرایط کار و میزان دستمزدهای خدمه پروازی است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار