بازدید 5926

آیت‌الله یزدی: با انجام تئاتر خیابانی در قم مخالفیم

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قم خواستگاه مرجعیت است، حرمت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در هر شرایطی و در هر برنامه‌ای باید حفظ شود.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 05 October 2016
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قم خواستگاه مرجعیت است، حرمت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در هر شرایطی و در هر برنامه‌ای باید حفظ شود.

به گزارش تسنیم آیت‌الله محمد یزدی در پاسخ به این سوال که تذکر و توصیه شما به مسئولان برای ایجاد و توسعه امکانات تفریحی برای شهر و جوانان چیست اظهار داشت: قم نه تنها هیچ محدودیتی برای فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی برای مردم ندارد بلکه بیشتر از همه‌جا نعمت دارد؛ اما نباید فراموش شود که قم، حرم اهل‌بیت (ع) است و حریم نگه‌داشتن یک مسئله مهم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه با شادی‌آفرینی مخالف نیستیم افزود: قم خواستگاه مرجعیت است، حرمت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در هر شرایطی و در هر برنامه‌ای باید حفظ شود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حرمت قم باید حفظ شود از همین رو با اجرای برنامه‌هایی تحت عنوان تئاتر خیابانی که کنترلی بر آن نیست مخالفیم تصریح کرد: جشن گرفتنی که برآن کنترل است مخالفتی نداریم.

وی با تاکید براینکه مسئولان هم باید در زمینه تامین امکانات برای مردم تلاش کنند و در این راستا هیچ محدودیتی در قم وجود ندارد گفت: البته کسی اجازه نمی‌دهد در قم شرایط گناه و ترویج آن ایجاد شود با وجود این تأکیدات متأسفانه گاهی شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۱۱
آقا شما باچی مخالف نیستی؟حفظ حرمت امکان مقدس از واجبات است ولی بهانه جویی هم حدی دارد.حفظ حرمت وکرامت انسانی نیز از واجبات است .
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
شما مگه قمی هستی که اینقدر برآشفتی؟
باید ببینیم مردم قم مساوی آقای یزدی هست . یک دفعه ورزش ، کنسرت ، تئاتر ، اینترنت و... در قم تعطیل کنید . وجه دین مبین اسلام را خراب نکنید لطفا
تعزیه هم یک نمونه بارز از تئاتر خیابانی است که وهن دین و ائمه را هم به دنبال دارد ولی ما تا حال مخالفتی از جانب امثال شما ها با این پدیده موهن ندیده ایم
یعنی ایمان این مردم اینقد ضعبف شده که باید همه چی براشون کنترل شده باشه تا یه وقت .......
ترجیع بند همه سخنان این گونه این جمله است که ما با شادی مخالف نیستیم. میشه دقیقا شادی رو معنی کنید؟؟؟ آیا برای یک جوان امروزی جمع شدن در مناسبتها و خواندن مولودی از طریق مداح و میکروفون و دست زدن اوج شادمانی مجاز از نظر شماست؟؟؟؟؟
عزاداری -غم - اندوه و...
تابناک عزیز خاستگاه صحیحه.
آقا
قم ملک شخصی شما نیست فرقی از نظر آب و خاک بین قم و دیگر شهر ها نیست
در قم در مشهد در اینجا در آنجا نمیشود که هرکسی بیاید و برای مردم یک شهر تصمیم بگیرد هر کس دوست داشت میرود هر کس دوست نداشت نمی رود همانطور که ایشان مجاز نیستند مردم یک شهر را وادار به تبعیت از خودشان کنند.
کاری نکنید علما مهاجرت کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها