بازدید 35852

ادعای یک ایرانی: می‌توانم زلزله را پیش‌بینی کنم!

یک فرد سمنانی مدعی است که می‌تواند زلزله را از 48 ساعت قبل از وقوع پیش‌بینی کند؛ حتی از راه دور.
کد خبر: ۶۲۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 05 October 2016
یک فرد سمنانی مدعی است که می‌تواند زلزله را از 48 ساعت قبل از وقوع پیش‌بینی کند؛ حتی از راه دور.
 
به گزارش خبرآنلاین، باب‌الله عابدین‌زاده می‌گوید: زمانی که می‌خواهد زلزله بیاید گازهایی از پوسته زمین بیرون می‌آید مثل آرگون و نئون، اگر اشتباه نکنم، این گازها تولید موج می‌کند. جلوتر از اینها یک‌سری موجوداتی هستند که عکس‌العمل نشان می‌دهند.

یک ادعا از طرف فردی ناشناس: «می‌توانم زلزله را پیش‌بینی کنم، از راه دور. مثلا زلزله‌های ژاپن را از ایران پیش‌بینی می‌کنم، همین‌طور زلزله‌ای که چند روز پیش در پاکستان آمد، اما در ایران کسی حرف من را گوش نمی‌دهد. من زلزله آذربایجان را هم پیش‌بینی کردم. به مسئولان شهرستان سمنان هم گفتم اما...»

این‌ها ادعای باب‌الله عابدین‌زاده است؛ فردی که ساکن شهر سمنان است و می‌گوید 12 سال از عمرش را روی تحقیق درباره زلزله و راه‌های تشخصی زلزله گذاشته است. او می‌گوید حاضر است تا در حضور هر مقامی از کشور حرف‌های خودش را اثبات کند، اما مسئولان زلزله‌نگاری کشور از او دستگاه می‌خواهند و می‌گویند همین‌طوری و با دلایلی که می‌آورد نمی‌توانند به او اطمینان کنند.

عابدین‌زاده کارشناسی ارشد مدیریت دارد و امیدوار است تا با ثبت مقاله‌هایی که ارائه داده، انقلاب تازه‌ای را در پیشگیری از زلزله به راه بیاندازد! در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید:

واقعا می‌شود زلزله را پیش‌بینی کرد؟ همه ما از زمانی که بچه بودیم شنیده‌ایم که حیوانات تنها موجودات زنده‌ای هستند که می‌توانند زلزله را تشخیص بدهند، آن هم فقط چند ثانیه قبل از آن. شما دستگاهی ساخته‌اید؟ روش تشخیصتان چیست؟


من نزدیک به 12 سال است که دارم تحقیق می‌کنم. از دیدگاه خودم به نتایجی هم رسیده‌ام. چند سالی است که با مؤسسه ژئوفیزیک دارم کار می‌کنم. همه می‌دانیم که زلزله قابل پیش‌بینی نیست اما من ثابت می‌کنم که 48 ساعت قبل از وقع زلزله می‌توان آن را پیش‌بینی کرد!

چطور؟ دستگاهی ساخته‌اید؟


بعضی‌ها تصور می‌کنند که زلزله قابل پیش‌بینی است، با جادو و جمبل و خواب و از این چیزها. از این بحث‌ها بیرون بیایید؛ زمانی که می‌خواهد زلزله بیاید گازهایی از پوسته زمین بیرون می‌آید مثل آرگون و نئون، اگر اشتباه نکنم، این گازها تولید موج می‌کند. جلوتر از اینها یک سری موجوداتی هستند که عکس‌العمل نشان می‌دهند.

یعنی شما با بوی آن گازها و موجودات زنده متوجه وقوع زلزله می‌شوید؟

من که بو را متوجه نمی‌شوم، اما از روی حرکات حیوانات تشخیص می‌دهم.

چه حیواناتی هستند؟


تا زمانی که ثبت نشده نمی‌خواهم اسم آنها را بگویم.

این حیوانات در همه کشورها هستند؟


در همه کشورها هستند. اگر زلزله ریشترش بالا باشد تا پاکستان و ژاپن و از این طرف تا آرژانتین را هم می‌شود تشخیص داد.

نمی‌شود اسم یکی از این موجودات را بگویید؟

عنکبوت یکی از آنهاست. این حشره آنقدر حس قوی‌ای دارد که خیلی‌ها آن را متوجه نمی‌شوند. شما می‌توانید با حرکاتی که انجام می‌دهد ریشتر زلزله را هم تشخیص بدهید.

عنکبوت چه کار خاصی می‌کند؟ این حشره معمولا تار می‌تند، طعمه‌اش را شکار می‌کند یا هر از گاهی از دیوار آویزان می‌شود و ...


شما چون کار نکرده‌اید و دقت نکرده‌اید، حرکات دیگرش را ندیده‌اید.

اگر زلزله بیاید عنکبوت چه کار می‌کند؟


خلاف جهت زلزله فرار می‌کند! من در میامی سمنان زندگی می‌کنم، در منطقه میامی. از اینجایی که هستم اگر قرار به تقسیم کردن باشد، جنوب می‌شود بندرعباس، شمال هم که هست، شرق هم می‌شود پاکستان و ژاپن. می‌توانم شدت زلزله‌ای که بین 4.5 تا 6.5 ریشتر هست را پیش‌بینی کنم.

در شرایط فعلی که قرار نیست زلزله‌ای در ایران بیاید؟


فعلا نه، اما من زلزله چند روز پیش که در پاکستان آمده بود را تشخیص دادم.

پاکستان را هم از همین‌جا تشخیص دادید؟


بله. ژاپن را هم از همین‌جا گفتم. من عکس‌العمل‌های این موجودات را می‌بینم و می‌گویم. کاش نزدیک‌تر بودید تا از روی تصاویر به شما توضیح می‌دادم. خیلی از چیزها را شفاهی نمی‌توان گفت. هرچه کره زمین وسط‌تر باشد فاصله ما با ژاپن نزدیک‌تر است به همین دلیل تشخیص نزدیک‌تر می‌شود.

شما با ژئوفیزیک و مراکز زلزله‌نگاری همکاری دارید؟


من هر اتفاقی که بخواهد بیفتد را به ستاد بحران اعلام می‌کنم. موسسه ژئوفیزیک و زلزله‌نگاری سمنان می‌گوید باید این حرف شما سندیت داشته باشد یا به صورت ابزار باشد، اگر نه، قبول نیست. پنج سال است که با ژئوفیزیک دارم کار می‌کنم اما آنها ابزار می‌خواهند. چند وقت پیش دانشگاه جندی‌شاپور آمد دستگاه ساخت و 50 میلیون تومان پول گرفت اما این دستگاه فقط یک پاندول است. من می‌گویم تشخیص زلزله نیازی به دستگاه ندارد و از روی علائم مختلف می‌توان همه‌چیز را پیش‌بینی کرد. زلزله آذربایجان را من 48 ساعت قبل پیش‌بینی کردم اما کسی به حرفم گوش نداد!

به چه کسانی گفتید؟


به ستاد بحران استان سمنان. هیچ‌کدام قبول نکردند. به زلزله‌نگاری تهران رفتم و گفتند ما نمی‌توانیم این اخبار را که سندیتی ندارد پخش کنیم.

خودتان مدرک تحصیلی‌تان چیست؟


من فوق‌لیسانس مدیریت دارم. شما شماره تلفن همراهتان را به بنده بدهید، 48 ساعت قبل از وقوع هر زلزله‌ای در جهان برایتان پیامک می‌زنم که در فلان‌جا قرار است زلزله بیاید. کار من دو مرحله دارد. مرحله دوم به صورت آنلاین است که بعدا درباره‌اش حرف می‌زنم.

برای ثبت جهانی اقدامی کرده‌اید؟


فعلا باید در ایران ثبت کنم اما راهکار ثبت جهانی را بلد نیستم. من کلی هم مقاله در این مورد نوشته‌ام. در هر صورت می‌خواهم بگویم که زلزله قابل تشخیص است و من می‌توانم این کار را انجام بدهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱۸
خداوند هر چیزی رو بنا به حکمتی آفریده، تشخیص زلزله از روی علایم طبیعی غیر ممکن نیست.
خداوند هر چیزی رو بنا به حکمتی آفریده، تشخیص زلزله از روی علایم طبیعی غیر ممکن نیست.
خداوند هر چیزی رو بنا به حکمتی آفریده، تشخیص زلزله از روی علایم طبیعی غیر ممکن نیست.
صبق اطلاعات حاصله دیشب در ایران زلزله امده ایا پیش بینی شده؟؟؟
خوب اقا به حرفاش گوش کنید درست بود جان مردم را نجات دادید افتخارش برا مسئولین ضرر که نکردید می خواهید اینم از ایران بره بی سواد هم که نیست بیچاره داره التماس میکنه
به نظرم کاملا درست میگند. حیوانات از حواس قوی ای برخوردارند . زلزله سال 69 من شمال بودم و دقیقا قبل از زلزله سر و صدای حیوانات اهلی بلند شده بود من خودم شاهد این موضوع بودم . کاش به حرف های ایشون بها بدیم. کاش ....
ببینید کاره ای از احمدی نژادومشایی نباشد
واقعا برای مسئولین متاسفم که حتی حاضر نیستند اندکی وقت صرف کنند شاید 1 درصد حرفهای ایشان درست از آب درامد. به نظر من ارزشش را دارد کمی تحقیق کنیم.
شاید درست بگه
خداوندا به اين بنده خدا شفا عنايت فرما امين يا ربالعالمين
دردناك است
تاکنون پیش بینی زلزله امکان پذیر نشده است.
حرفهای این اقا منطقی نیست و سندیت ندارد.
لطفا آدرسی از این آقا به ما بدهید. بد نیست امتحانش کنیم.
تابناک عزیز. بهتر نیست شما از اخبار مجلات زرد و بی پایه و اساس علمی فاصله بگیرید و رسالت خبری خود را حفظ کنید؟
اعلام زلزله 48 قبل که ضرری به کسی نمی زند. چرا اعلام نشود؟
این شخص جزو نوابیغ کشور است
برادر گرامی من اظهارات شما را قبول می کنم ولطفا با من تماس بگیرید
پرت و پلا به سوالات جواب داده .
احتمالا این یارو با محموداقا! فامیل نزدیکه.
آیا ایشون در کمیته امداد شهر میامی شاغل نیستند؟
از نظر بنده ایشان یک مدیر کامل هستند... چون فقط یک مدیر کامل میتونه چنین ادعای چرندی را با مدیریت به شنونده بقبولاند.
واقعا عجیبه مسئولین چقدر بی خیالند!!!
با سلام .
در راستای تایید گفته های فوق هموطن سمنانی عرض کنم، در زلزله سال 69 طارم - رودبار ، من نوجوان 17 ساله آنموقع به چشم خودم رفتار عجیب و غیر معمول سه حیوان را یکروز قبل زلزله بکرارات با فاصله 65 کیلومتری از مرکز زلزله کاملا شاهد بودم.
رفتار عجیب سگ و اسب و موش صحرایی.
بطوریکه موشهایی صحرایی مدام از لانه اش بیرون آمده و بیقراری می کرد. بیقراریش در حدی بود که من هی سعی کردم حیوان را بترسونم که به لانه اش فرار کند فایده نداشت و مدام زیر پای من و بی توجه به خطر انسان نزدیک لانه اش حرکتهای ناشی از استیصال داشتند. این در حالی بود که رفتار مشکوک این سه نوع حیوان را در نقاط مختلف بیابانهای اطراف شهر زنجان با تعجب من شاهد بودم و بعد از زلزله دلیلش برایم آشکار شد. و تا چندین سال بعد از زلزله حرکت عجیب حیوانات در ذهنم بود.
با سپاس
ناگفته نماند من از بچگی در فضای شهری زنجان (نه روستا)با حیواناتی مثل گربه و سگ و اسب مأنوس بودم و کوچکترین تفاوت رفتاری حیوانات برایم ملموس بود. و از حیوانات درسهای فراوانی در ارتباط با اندرون خود آدمی و نحوه ارتباط با پیرامون و محیط زیست ، اندوخته دارم.
ساده نگرید شاید نیرویی دارد و راهکاری دارد که با روش اون می تواند تشخیص دهد از علم اون باید استفاده کرد
حالا به حرفش ازمایشی اعتماد کنید طوری نمیشه ضرر که نداره
خدا شفاش بده
آقا شماره منم بهش بدین لطفا
حیواناتی مانند سگ با پارس کردن پرندگان با پرواز کردن و.نشان از زلزله می دهند
خب چرا گوش نمیدن چی میگه؟
من متوجه نشدم ايشان را امتحان کنيد شما که با اينهمه تجهيزات نمی توانيد پيشبينی کنيد چه اشکالی در حرفهای ايشان وجود دارد اگر جايی رااعلام کرد خبر دهيد و اگر گوش ندادند ببينيد پيشبينی ايشان درست است يا نه
یاد این جک افتادم :
باباهه میزنه تو گوش پسرش میگه شنیدم سیگار میکشی ؟؟؟؟؟
پسره میگه نه بابا ، از کی شنیدی ؟
باباهه میگه کلاغا خبر اوردن..
پسره میگه بابا جون پس خودت چی میزنی که با پرنده ها حرف میزنی؟؟؟
از روعنکبوت تو سمنان میتونه پیشبینی کنه 10.000 کیلومتر ان طرفتر مثلا در ژاپن زلزله میاد یا نه
ابتکارات و ایده های وطنی همش کپی پیسته.
باید مسولان بررسی و رسیدگی کنن
یک تیم تشکیل بشه و رسیدگی کنن
ایا حقیقت داره یا دروغه
اگر حقیقت باشه عالیترین و بهترین خبر میشه
اگر هم دروغ باشه مجازات میشه
پس لطفا مسولان رسیدگی کنن
خوب اقا این بنده خدا رو چک کنید حرفش رو ... این همه زلزله میاد تو دنیا. چهار تا رو تونست پیش بینی کنه حله دیگه...
به نظرم باید اطمینان کرد
ميامي شهري است مابين شاهرود و سبزوار . چرا در متن خبر مي گوييد اين شخص ساكن سمنان است . لطفا در درج خبر كمي دقت كنيد .
شاید واقعا درست میگه
جدا اینجادیوونه خونست
پاسخ ها
شبنم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
وقتی قدرت درک همه مسایل را ندارین سکوت بهترین گزینه است زمانی همه دنیا به گالیله خندیدند واونو دیوانه خطاب کردند ولی به مرور زمان همه حرفاش ثابت شد والان قابل احترامترین دانشمند دنیاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
همینطوراینجا پر است از افرادی که بدون داشتن اطلاعات در مورد هر چیزی نظر می دهند انهم با چاشنی توهین . من نه می توانم از ایشان دفاع کنم و نه می توانم رد کنم . کس دیگری هم با این سطح از اطلاعات مندرج در مقاله ، تازه اگر اطلاعات تخصصی هم داشته باشد ، نمی تواند . فقط توهین کردن را در فضای مجازی خوب انجام می دهند.
ناشناس
| France |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
حالا اگر این آقا مثلأ ژاپنی بودند می گفتید ما کجا آنها کجا، اشکال نداره عادت کردیم۰ ادعای این جناب پایه های علمی دارد و لازم است که از ایشان حمایت شود
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
گالیله دلیل علمی داشت نه حس
خب این همه پول تو این مملکت اختلاس میشه و باد میبره یه ذره هم به این آقا بدید .. نشد هم مهم نیست..
البته فعلاً که چیزی هم نخواسته .. اگه 4 تا زلزله درست پیش بینی کرد خب گوش کنید، حتماً درست میگه..
مسئولان هم تا اندازه ای حق دارند.. مثلا به مردم یک شهر بگن قراره زلزه بیاد کلی به هم میریزه.. بعدش 1 درصد فکر کنید که اتفاقی نیافته داستانی میشه واسه خودش.. ولی ارزش توجه و سرمایه گذاری داره.
هموطنان عزیز ایشان اهل استان سمنان میباشند و در شهر سمنان زندگی نمی کند همانطور که خودشان گفتند در میامی 100 کیلومتری شهر سمنان و 40 کیلومتری شهر شاهرود زندگی میکنند.
شاید بشود کسی چه میدونه حداقل اینه که برای اثبات حرفهای این آقا چند بار تست بگیرند . بعد مخالفت کنند.
به این می گویند شبه علم. یعنی حرفهای به ظاهر علمی می زند. یک چیزهایی هم در مورد تصاعد گازها به گوشش خورده. اما چون روش کارش علمی نیست کسی قبول نمی کند. حتی اگر شما اتفاقاتی را هم پیش بینی درست کنید به لحاظ آماری باید تعداد پیش بینی های درست شما به تعداد کافی باشد تا بتوان آن را متمایز از شانس دانست. در ضمن امواج زلزله هم از ژاپن به زور به اینجا می رسن چه رسد به گازهای منتشره.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حرفهای شما هم شبه علم است
چه اشكالي داره خوب يكي دو مورد را ازمايش كنيد ببينيد راست ميگويد يا خير به امتحانش مي ارزه خيلي از كساني كه در قديم چيزي را ادعا كردن ثابت كردنش سخت بود اما بعد ها ثابت شد مثل گرد بودن زمين ان زمان نميشد ادعاي گرد بودن زمين را ثابت كرد اما بعد ها ثابت شد
چیطور میشه از هزاران کیلومتر دورتر رفتار عنکبوت های ژاپن را تشخیص داد ؟
من هم می توانم پرواز هواپیما های بین المللی را در سرارسر نقاط دنیا تا 1 ماه آینده پیشبینی کنم.
آقا به حرفش گوش کنید خوب. یاد اون فیلمه افتادم که گربه براش روزنامه فردا رو میاورد.
خب الان بگو 48 ساعت اینده کجای دنیا زلزله داریم ؟
بازگشت دوستان احمدی نژاد......
سلام. من از دانشگاه هستم. لطفا ایمیل او را بدهید. به نظرم نظرات اینگونه ای را میتوان مورد ارزیابی علمی قرار داد.
تو کارت عابر بانک ما روز بیستم ماه زلزله خفیف و روز بیست و پنجم ماه زلزله شدید میاد!
اگر این آقا کلاش و یا دیوانه نیست لطفا از وی بپرسید که زلزله امروز اصهان طی دو مرحله را قبلا پیش گویی کرده بود یا نه
توهم دارد مواظب باشیدمرتکب جنایت نشود
مرد مومن باید حداقل مبانی زمین تکتونیک دانست بعداظهارنظرنمود
توهم دارد مواظب باشیدمرتکب جنایت نشود
مرد مومن باید حداقل مبانی زمین تکتونیک دانست بعداظهارنظرنمود
یکم به چیزای عجیب عادت کنید ، چه اشکالی داره بلاخره قابل تحقیقه حرفش چقدر عجیب بنظر میرسه مهم نیست ! هم سرگرم میشی و شایدم به یه دستاورد خارق العاده بررسی ... دانستن زبان حیوانات رویای بشر بوده و هیچ تلاشی نکرده بشر که بفهمه یه اسب از کجا میفهمه ! شاید هموطن ما کلید در دستش باشه و ما مسخره اش کنیم ... بیایید منطقی برخورد کنیم
عجیب اینه بدون بررسی بگی دیوونه است و از این چیزا
طرف خیالبافه حرفاش همش منتهی میشه به حیوانات اینم که هزاران ساله بشر فهمیده که حیوانات زلزله را تشخیص میدن من موندم چجوری از عنکبوته میپرسه ژاپن زلزله میاد یا کره جنوبی یا چین اینا همشون تقریبا یک سمت کره زمین هستن واقعا خنده داره
واسه ما که رشته برقیم استادمون میگفت اول تکنسین ها یه چیزهایی رو بر اساس تجربه میسازند بعد ما میایم براش رابطه فرمول تحلیلو....میکنیم کلا خیلی چیزها از آزمون و خطا آغاز میشه
راست میگه سکوت کنید. باید حداقل آزمون و خطا بشه. فقط به اسم یکی دیگه ثبت نشه.
کاش شماره یا آدرسی ازش میگذاشتید
اسم مجله ای که چاپ کرده اید از کجا تهیه کرد شماره تلفن شما
خب اطلاعاتی که این آقا میدن رو ثبت کنن و یه وقت بذارن و بهش فرصت بدن ادعاشو به صورت تجربی نشون میده خیلی وقتا آدم یه کاری رو میتونه انجام بده ولی خودش هم هنوز متوجه نشده علت علمیش چیه....به این میگن تجربه همه چی که علم نیست خود علم هم با تجربه به دست میاد
سلام ایا زلزله امروز تبریز را پیش بینی کردند ؟ و اگر احتمال 1% راست بگن باز هم باید به حرفاشون گوش بدیم مخصوصا مایی که از زلزله هیچی نمیدونیم ، ابزار موجود خود ایشون هستن به غیر از ایشون کسی هست که شانسی 1 دونه پیش بینی کرده باشه ؟
ما ساده ایم هر کی چیزی بگه باور میکنیم
انشاالله که راستشو میگه
خدمت دوستان بایدعرض کنم زلزله قابل پیش بینی ست من خودم صدها زلزله شدید راپیش بینی کردم باور ندارید از استانداری کرمان بپرسید ویابامن تماس بگیرید
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
باز هم مدعیان جدید
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
روانی هستیا
اولٱبایدتشکرکنم ازتابناک که به توضیحات بنده توجه کرددومٱتوضیحاتی که خواهم داد تحقیق کنیدببینیددرست است یا نه زلزله ۴/۲دهم علی آباد کتول زلزله ۲/۹دهم بهشرو۲/۴دهم آق قلا بوجود آورد زلزله اخیر۴/۹دهم مینودشت زلزله۳/۳دهم اینچه برون وزلزله۳/۳دهم مجن سمنان بوجود آوردوزلزله های سه ماه گذشنه در استان کرمان بخصوص زلزله ۵ریشتری شهداد وزلزله اخیر فاریاب هشدار های لازم قبل ازوقوع به مدیریت بحران داده شده بوداگردولت ازمن حمایت کند دیگر درایران شاهد کشته شدن هموطنان نخواهیم بود
قابل توجه عزیزان تابناکی راززلزله درذهن ودستان من است بامن تماس بگیرید
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
روانی
قابل توجه دوستاران تابناکی آیامیدانید تکنولوژی هارپ سلاحی بدتر ازاتم در آینده خواهد بود دنیابایدازآمریکائی هابپرسند در سرزمینهای قطبی تکنولوژی هارپ دنبال چه میگردد آمریکا ئی ها بدانند هرنقشه شومی ازنظرعلمی برای جامعه بشری درسر داشته باشند نخبگان ایرانی خواهند فهمید این مطلب راکسی می گوید که کم سن وسالترین بسیجی دوران دفاع مقدس دارای یک ثبت اختراع دریافت دعوتنامه جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره ارشمیدوس روسیه ولی بنا به دلایلی شرکت نکردم شرکت درچهارمین جشنواره شرق کشور دانشگاه فردوسی مشهد ودارای چندین طرح علمی در حال بررسی وتحقیق وکشف راز زلزله که میتواند بسیاری از نظریه های علمی دانشمندان بزرگ جهان درزمین شناسی وزلزله را مردود اعلام نماید
جهت اطلاع دوستان تابناکی باتوجه به ادعای بنده که زلزله هاقابل پیش بینی ست برای اثبات این ادعا دو نقطه را برای پیش بینی زلزله تا ۴۸ساعت آینده اعلام می نمایم مثلث کهنوج فارغان قشم در وضعیت قرمز قراردارد نقاط خطر حوالی فاریاب به فارغان وحوالی جزیره قشم هنگام میباشد نقطه بعدی حوالی آشخانه ضمنٱ زلزله اخیر ۱/۹دهم بجنوردو۲/۶دهم مینودشت قبل از وقوع به یکی از مدیران ذیصلاح ابلاغ گردیده بود توسط پیامک
اینایی که میگن میتونیم زلزله رو تشخیص بدیم روانی هستن و عقده ای.فقط خدا میدونه که چ موقع میاد.
پاسخ ها
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
شما بی سوادی
باسلام خدمت زحمتکشان تابناکی اما یک انتقادزلزله ای۳/۸دهم شب گذشته فاریاب را لرزاند بنده قبل ازوقوع این زلزله به چند مدیر ذیصلاح درآن منطقه اطلاع دادم با مدرک کتبی وهمچنین به تابناکیان محترم اما انتظار دارم لااقل حالا بعد اززلزله که رخ داده موضوع پیگیری شود
خدمت کلیه عزیزان زحمت کش در مجموعه تابناکی باید به اطلاع دوستان برسانم زلزله ۳/۸دهم فاریاب قبل ازوقوع جهت اثبات ادعایم به تابناک ومدیران ذیصلاح کرمان وهرمزگان اعلام گردید وزلزله رخ داد انتظارم ازتابناکی ها این است که چرا بعدازوقوع زلزله هم اطلاع رسانی نکردید اگرمدرک میخواهید تماس بگیرید مدرک واشخاص ذیصلاحی که درجریان گذاشتم شهادت بدهند به نظرمن همان اطلاع تابناک قبل ازوقوع کافی ست برای درج خبر
قابل توجه مدیران وکاربران تابناکی درحوالی کهنوج وفاریاب احتمال وقوع زلزله ای حدود چهارریشتر در۲۴ساعت آینده وجوددارد
مسئولین محترم ذیصلاح توجه کنندزلزله هاقابل پیش بینی هستند
سلام من اماده همکارای با شما هستم لطفا یک شماره تلفن بگزارید
کسی حرف این نابغه را گوش نمی کند
زلزله سفید سنگ مشهد
رو هم پیش بینی کردید؟
قابل توجه هموتنان عزیز وتابناکی باافتخاربایدعرض کنم که بنده موفق به پیش بینی زلزله ۳/۸درمقیاس ریشتر سنخواست شدم وسی ساعت قبل ازوقوع کتبٱ به مدیریت بحران خراسان شمالی فرمانداری بجنورد آشخانه وامداد نجات ابلاغ گردید
قابل توجه تابناکی های عزیزکه پیگیر زلزله هستند جنوبب استان کرمان فعال گردید زلزله ای حدودپنج ریشتری درراه است باتشکرازپیگیری شما عزیزان تابناکی
سلام.میتونیدزلزله امروزمشهدروهم بگین چندریشتروچه ساعتیه؟
تو كه راست ميگي بگو سفيد سنگ دوباره بالاي پنج ريشتر مياد يا نه؟؟؟اگه مياد كي و چه ساعتي؟؟؟
بگو اگه قراره بياد كه ما فرار كنيم خخخخ
به نظر منم باید به این نابغه بها داد
خوبه
جهت اطلاع وزیر کشور رئیس جمهورومقام معظم رهبری رحمانی ازمخترعین خراسان شمالی زلزله ها قابل پیش بینی ست خدمت مسئولین بایدعرض کنم زلزله ۲/۹دهم کرمان وزلزله۳/۱دهم نائین زلزله ۴/۷دهم راور را بوجود آورد بنده صدهازلزله را پیش بینی کردم وبه مسئولین ذیصلاح ابلاغ گردیده مدارک برای اثباط موجود است چرامسئولین همکاری نمی کنند حتی زلزله ۳/۵ریشتری شرق کرمان با قدرت چهارریشتر چندروززودتربه امدادنجات استان کرمان ابلاغ گردید نیازبه همکاری مسئولین دارم چرا یکی پیدا نمی شود ازمن دفاع وحمایتم کند چراخبرنگاران بامن مصاحبه نمی کنند چراکمک به مردم از نظر بعضیا جرم است دولتی ها باید روز قیامت جواب آنهائی که درزلزله جانشان راازدست میدهند بدهند
زلزله سفیدسنگ رو پیش بینی کردید؟آیا دوباره هم خبری هست
سلام چرازلزله 16فروردین 96سفیدسنگ مشهدروپیشبینی نکردید لطفا پاسخ بدین
بجنورد همش زلزله میاد چرا پیش بینی نکردین
قابل توجه تابناکیان عزیز بایدعرض کنم نه تنها زلزله های استان خراسان شمالی ۵/۷دهم راابلاغ کردم بلکه زلزله۴/۱ دهم امروزجمعه راهم دیروز هم حضوری وهم پیامکی به مدیران ذیصلاح استان ابلاغ گردید اجازه هرگونه مصاحبه راازمن گرفته اندفیلترشدید اازروزنامه خراسان شمالی بپرسید
بجنورد دوباره هم زلزله میاد داداش میشه جواب بدید
سلام . لطفا شماره موبایلتونو بگید تا با تلگرام در تماس باشیم ممنون .
قابل توجه هموتنان وتابناکیان عزیز الان ساعت سه وچهل دقیقه بامداد روزچهارشنبه است یک هشدار قرمز بزودی زمینلرزه ای شدید جنوب کرمان رخ خواهدداد
سلام بنظرتون درسته که موسسه ژیوفیزیک امریکا ادعا کرده دهم خرداد زلزله میاد ، اشخانه هم زلزله میاد یا نه ،اقا رحیم منتظریم
سلام.‌لطفا شماره تماس بدید ما مشتاقیم از وجود شما استفاده کنیم.‌هیچ چیز غیرممکن نیست. خصوصا حرفهای شما که منطقی به نظر میاد. عجیبه که مسئله به این مهمی رو بهش توجه نمیکنند درجایی که کسی هم متحمل هیچ ضرری نمیشه و نهایتش اینه که اشتباه باشه. حتی با یک هزارم درصد احتمال درست بودن چنین امر حیاتی نباید نادیده گرفته بشه و خیلی هم مهمه
تورو خدا زلزله بعدی بجنورد رو پیش بینی کنید ما تاکی تو چادر زندگی کنیم
این دوست عزیز مرد بسیار پاک و درستکاری بودند و همه مردم شهر از ایشان به نیکی یاد می کنند که متاسفانه امروز مورخ 01/07/1396 به دعوت حق لبیک گفتند و جهت اطلاع دوستان و عزیزان ایشون در صحت سلامت و بدون هیچ بیماری و عارضه ای فوت کردند و جالب اینکه در ساعت فوت ایشان در منطقه زندگی این عزیز یعنی شهر میامی در استان سمنان زلزله به وقوع پیوست.
در زلزله ۲۱ مهر ۱۳۹۶ قبل از زلزله یک مرغ مینا که در قفس بود شروع به بی قراری قیر معمول کرد و تلاش میکرد که از بین میله های قفس بیرون بیاید و چند ثانیه بعد زلزله آمد.....پس به نظر من درست میگن......
باسلام چراتوهین می کنید کسی تواین وضعیت ازاین حرفا میزنه که حتمن دوروس بوده ؟اون بنده خدا مگه ازشما چیه میخوادکه سریع بد قضاوت میکنیدهمین طوری جلوی خیلی ازآدمای بدردبخورومیگیردامیدوارم که حتمی باشه ماهم خوشحال میشیم که چنین ادم باارزشی داشته باشیم
ایا زلزله کرمانشاه رو پیشبینی کرده بودید؟
داداش چی میزنی بگو ماهم امتحان کنیم
اقا باید باور کرد اگه‌میشه شماره بدیم بهش ببینیم چی میگه
چرا کسی زلزله هفت ونیم ریشتری کرمانشاهو پیش بینی نکرد . هممون زیر آوار موندیم ؟؟؟؟؟؟
این اقای محمد رحیم داره پیش بینی میکنه تاریخترو نگاه کنید
سلام کسی شماره ای از این اقا نداره؟؟؟
سلام کارخودتوادامه بده شدنی میشه
کرمان قراره زلزله شدیدی بیاد؟کسی میتونه پیش بینی کنه؟چه روزی میاد؟
خدا رحمتش کنه.
کاش زنده می بودند.
دوست عزیز شما در شبکه های اجتماعی کانال راه اندازی کنید اگر پیش بینی های شما درست باشد تعداد فالوورهای شما هم زیاد خواهد شد. آنگاه با تبلیغات در کانال تان میتوانید سرمایه و ابزارهای مورد نیاز جهت پیش بینی دقیقتر را هم بدست آورید. امیدی به دولت نداشته باشید.
ایا ایشون واقعا فوت کردن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار