بازدید 4246

قرآن ها دیجیتالی چینی غلط دارند

در سال گذشته قرآنهای دیجیتالی که عمدتاً در کشور چین تولید شده بودند اشکالاتی داشتند که ما این اشکالات را گفتیم و به گوش سازندگان این نوع محصولات و نرم افزارهای قرآنی رسید و بعضاً تصحیح شد .
کد خبر: ۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۹ 05 September 2009
مدیر انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اینکه سازمان دارالقرآن نظارتی در عرضه محصولات و نرم افزارهای قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم ندارد، گفت: برخی نرم‌افزارهای قرآنی وارداتی دارای اشکالاتی هستند .

حسین تفکری رئیس انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نظارت در عرضه محصولات و نرم افزارهای قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم گفت : ما هیچگونه نظارتی در عرضه این محصولات و نرم افزارها نداریم، فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز عرضه این محصولات را می دهد .

وی افزود : در سال گذشته قرآنهای دیجیتالی که عمدتاً در کشور چین تولید شده بودند اشکالاتی داشتند که ما این اشکالات را گفتیم و به گوش سازندگان این نوع محصولات و نرم افزارهای قرآنی رسید و بعضاً تصحیح شد .

رئیس انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: ما پیشنهاد نظارت بر این محصولات و نرم افزارهای قرآنی را داده ایم زیرا این محصولات به دلیل اهمیتی که دارند باید بدون اشکال و ایراد توزیع شوند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
قرانهای ما مسلمانان را هم کمونیستهای بی دین چینی تهیه می کنند؟! وای بر ما ، وای بر ما ، فقط حرف پوچ و خالی میزنیم ... ولی بدانیم که :
"دو صد گفتار به نیم کردار نیست"
فكر كرديد وقتي لوازم يدكي يا غيره آنها بنجل و خراب است، قرآن ساخت آنها چه خواهد شد. مشكل از دولت است كه از اول اجازه داده كه چيني‌جماعت پا تو كفش اسلام بكنند.
شما اصلا با همه مشکل دارید. با جومونگ. با چین، با خودتون!!!... یکبار می گید جومونگ ایرانی الاصله! یکبار می گید صهیونیستیه!!!! بنده خدا مدیر انتضارات ... می گه سال گذشته اشکال داشته و بعضا هم اشکال رو برطرف کرده اند. شما تیتر می زنید قرآن ها(ی) دیجیتالی چینی غلط دارند!!!! کجای خبرتون آورده اید غلط؟ همه اش گفتید اشکال!!! تازه اشکال اگه یعنی غلط! خودتون که جدیدا بیشتر از همه اشکال!!! دارید. می گید نه یک سری به خبرهاتون بزنید تا متوجه اشکالاتتون!!! بشید. لطفا اول از تیتر همین خبر شروع کنید که "ی" قرآن ها(ی) ... رو جا انداخته اید!!!!!!!!!!!!!
با سلام.
علاوه بر نرم افزارهای قرآنی، در کتابهای قرآن نیز اشکالات چاپ و جابجایی کامات و حتی جملات نیز دیده می شود. خواهشمند است رسیدگی فرمایید.

چرا باید کتاب آسمانی ما را کشور غیر مسلمان تهیه کند ؟ چرا در همه عرصه ها فقط به فکر منافع شخصی خودتان هستید؟
مهر و تسبیح کم بود دست به خود قرآن بردید اخر این چه کشور اسلامی است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار