بازدید 2228

زائران اربعین بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند

کد خبر: ۶۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 27 September 2016
وزیر کشور با بیان این‌که اخذ ویزا برای مراسم اربعین امسال ضروری است گفت: زائران اربعین بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در فرودگاه آبادان درباره هدف این سفر اظهار کرد: به منظور همکاری و فراهم آوردن شرایط بهتر زائرین قرار است امروز بازدیدهایی از مرز شلمچه، چزابه و مهران داشته باشیم و در نهایت با بررسی تمام جوانب، تصمیمات لازم به جهت تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی گرفته شود.

وی اولویت اول و اصلی وزارت کشور را امنیت زائرین دانست و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با طرف عراقی صورت گرفته و تمام شرایط در این خصوص مهیاست.

وی با تاکید به اینکه اخذ ویزا برای انجام مراسم اربعین امسال ضروری است خاطرنشان کرد: مراکز صدور ویزا را افزایش داده‌ایم و مقرر شده است که زائرین عزیز از مراکز استان‌ها ساماندهی شوند. لذا از تمام کسانی که قرار است به عتبات عالیات مشرف شوند، تقاضا داریم بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

وزیر کشور در پایان تمام اقدامات انجام شده را ناشی از تجربه دو سال گذشته دانست و به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد به منظور تسهیل در برگشت از کشور عراق سعی نمایند در کربلا و نجف توقفی کوتاه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی و کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی از جمله همراهان دکتر رحمانی فضلی در این سفر هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر