بازدید 2346

ایران و فلسطین محور دیدار نتانیاهو و ترامپ در نیویورک

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته، با نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۲۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸ 26 September 2016
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته، با نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در برج «دونالد ترامپ» در نیویورک با وی دیدار و با این نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مدت بیش از یک ساعت گفتگو کرده است.

از سوی دیگر بنا بر بیانیه ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی در دیدار با نتانیاهو مدعی شد «در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شود واشنگتن قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت خواهد شناخت».

این بیانیه همچنین افزود که دو طرف در این دیدار پیرامون توافق هسته ای ایران، دیوار حائل و دیگر موضوعات منطقه ای به گفتگو پرداخته اند.

بنا بر این بیانیه ترامپ در دیدار با نتانیاهو کمک های نظامی آمریکا به اسرائیل را «سرمایه گذاری عالی» واشنگتن برشمرده است.

بنا بر اعلام رسانه های صهیونیستی ترامپ در این دیدار همچنین مدعی شد که «صلح تنها زمانی محقق خواهد شد که فلسطینی ها اسرائیل را به رسمیت بشناسند».

نتانیاهو که به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده قرار است با هیلاری کلینتون دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز دیدار نماید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست