بازدید 13957

انتقاد از انتشار نقل قول از رهبری در مجلس

رهبر معظم انقلاب پیشتر بر ضرورت عدم توجه به نقل قولهایی که از ایشان می شود تاکید داشته و فرموده اند که اگر چیزی را لازم بدانند خود به صراحت اعلام می فرمایند و این گونه نقل قول ها برای کسی حجت نیست .
کد خبر: ۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰ 02 September 2009
عضو جامعه روحانیت مبارز که نمایندگی تهران را در مجلس شورای اسلامی برعهده دارد از انتشار برگه هایی محتوی نقل قول از رهبر معظم انقلاب در حمایت از وزیران پیشنهادی در مجلس انتقاد کرد و آن را خلاف شان مجلس خواند .

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مصباحی مقدم در تذکری آیین نامه ای در جلسه امروز چهارشنبه مجلس که به بررسی وزیران پیشنهادی کابینه دهم اختصاص داشت با بیان این مطلب یاد آور شد که رهبر معظم انقلاب پیشتر بر ضرورت عدم توجه به نقل قولهایی که از ایشان می شود تاکید داشته و فرموده اند که اگر چیزی را لازم بدانند خود به صراحت اعلام می فرمایند و این گونه نقل قول ها برای کسی حجت نیست .

وی با اشاره به بررسی های چند روز اخیر مجلس درباره صلاحیت وزیران گفت: اینهمه تحقیق و تفحص برای بررسی صلاحیت ها برای دست یافتن به حجت است واگر قرار باشد چنین نقل قول های غیر مستندی مرجع رای قرار گیرد معنی کار ما وقت تلف کردن خواهد بود .

وی که با استناد به ماده 23 آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر ضرورت حفظ شان مجلس سخن می گفت، تاکید کرد که مجلس در این مورد نباید از شان خود کوتاه بیاید.

علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به این تذکر گفت : من تذکر شما را وارد نمی دانم چون هیچ ربطی به اداره مجلس نداشت .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان