بازدید 6649

فروریختن دیوار دادگستری رامسر بر روی خودروها

کد خبر: ۶۲۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 07 September 2016
سیلاب صبح امروز که ناشی از بارندگی شدید در شهرستان رامسر جاری شد خسارتی به این شهر وارد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضل کریمی، رئیس اداره راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از باز شدن محور جواهرده خبر داد و اظهار کرد: بارش شدید باران از شب گذشته در رامسر آغاز شده و با آبگرفتگی شدید در برخی نقاط مواجه بودیم. با حضور اولیه نیروها در محورها، مشکلات برطرف شده و در محورهای روستایی جواهرده و دالخانی و جنت رودبار جاده باز است.

وی با اشاره به ریزش دیوار و قبور در امامزاده اشکونکوه گفت: محور اشکونکوه به جواهرده باز شده و در حد ریزش بود و اگر باران شدید تر شود باید انتظار رانش را هم داشته باشیم.

شهردار رامسر نیز گفت: بارش شدید باران در شهر رامسر باعث کندی عبور و مرور و آبگرفتگی معابر شده است.

نصرت اله کوزه گر در بازدید از بلوار معلم که دچار آبگرفتگی شده بود، اظهار کرد: بارش باران از نیمه شب گذشته آغاز شد و سحرگاه شدت بارش بیشتر شده و باعث آبگرفتگی معابر و خیابان ها شد. باران از رودخانه های بالا به سطح شهر سرازیر شده و آب کانال ها به سمت بلوار معلم سرازیر شده است.

وی درباره خسارت بارندگی تصریح کرد: در مقبره اشکونکوه، دیوار قبرستان ریزش کرده و چند قبر فروریخته است. در بلوار معلم 50 خودرو تخلیه شده، دیوار شمالی دادگستری رامسر فروریخته و بر روی ماشین ها افتاده که باعث خسارت شده اما تلفات جانی نداشت.

محمد جعفری، فرمانده سپاه رامسر نیز در این باره اظهار کرد: سپاه و بسیج در حالت آماده باش بوده و خودروهای سواری و ترابری سپاه برای کمک رسانی به نیروهای امدادی و مردم به صورت ویژه آماده باش هستند. تعداد ۱۵۰ نفر از سیل زدگان به مناطق امن منتقل شده و ۳۵ نفر از خطر مرگ نجات پیدا کردند.

وی افزود: با شدت گرفتن باران نیروهای سپاه و گردان های بیت المقدس رامسر در محورهای حساس حضور پیدا کرده و به مردم کمک رسانی کردند.

رییس آتش نشانی رامسر، خسارات بارندگی را شامل آبگرفتگی شدید معابر و خرابی دیوار امامزاده اشکونکوه عنوان کرد.

جمشید زیتونی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: قسمت هایی از شهر حد فاصل بیمارستان تا شهرداری و بلوار معلم و کمربندی رامسر دچار آبگرفتگی شدید شده است. برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند و چندین دستگاه خودرو با هم برخورد کردند که باعث خسارت شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار