بازدید 6501

زورگیران غرب کشور در همدان زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سه سارق زورگیر فعال در استانهای همدان و کردستان پس از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 06 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سه سارق زورگیر فعال در استانهای همدان و کردستان پس از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرناع سرهنگ پژمان قویمی بیان کرد: تیم گشت امداد هنگام گشت زنی در سطح شهر همدان به یکدستگاه خودروی پراید فاقد پلاک با سه سرنشین جوان مشکوک می شود.
وی اضافه کرد: سرنشینان پراید هنگام نزدیک شدن خودروی پلیس بدون توجه به ایست ماموران یگان امداد، پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز برای متوقف کردن این خودرو آغاز می شود.

وی بیان کرد: ماموران یگان امداد برای متوقف کردن این وسیله نقلیه مجبور به استفاده از سلاح شده و با شلیک چند تیر هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک خودروی پراید آن را متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: پس از متوقف شدن خودرو در میدان پژوهش شهر همدان، سرنشینان آن بصورت پیاده اقدام به فرار از محل کردند.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: ماموران یگان امداد در کمترین زمان هر سه سارق را که بین 20 تا 25 سال سن داشتند دستگیر کردند.

وی افزود: پس از انتقال سارقان به مقر پلیس و بررسی سوابق آنها مشخص شد که این سه نفر دارای سوابق زورگیری و سرقت در همدان و سنندج هستند بنابراین متهمان برای بررسی بیشتر پرونده آنان به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین با ذکر اینکه ماموران سارق طلای یک کودک را دستگیر کردند بیان کرد: یک فرد معتاد اقدام به سرقت گردنبند یک کودک در شهرک شهید مدنی شهر همدان کرده بود.

سرهنگ قویمی افزود: پس از بررسی های پلیسی مشخص شد این فرد برای فروش طلای سرقتی به یکی از طلافروشی ها مراجعه کرده که تصویر این فرد شناسایی و دستگیر شد.
وی توصیه کرد: خانواده ها کودکان خود را به ویژه هنگام بازی در کوچه و خیابان به زیورآلان آراسته نکنند چون احتمال سرقت طلای آنان و آسیب زدن به کودک زیاد است.
آمار سرقت در همدان روند نزولی داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل