بازدید 33964
مروری بر روزنامه های چهارشنبه سیزدهم مردادماه؛

انتقاد شدید برخی روزنامه های اصلاح طلب از گفت و گوی تلویزیونی روحانی/ وثیقه‌گذار زنجانی کیست؟

روزنامه ها دیشب برای پایان سخنان رئیس جمهور در تلویزیون منتظر مانده اند و امروز صحبت های آقای روحانی را بازنشر کرده اند. این در حالی است که برخی روزنامه های اصلاح طلب انتقادات شدیدی به این گفت و گو ابراز داشته اند. همچنین موضوعات دیگری از جمله زنجانی و برجام از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.
کد خبر: ۶۱۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 03 August 2016

روزنامه ها دیشب برای پایان سخنان رئیس جمهور در تلویزیون منتظر مانده اند و امروز صحبت های آقای روحانی را بازنشر کرده اند. این در حالی است که برخی روزنامه های اصلاح طلب انتقادات شدیدی به این گفت و گو ابراز داشته اند. همچنین موضوعات دیگری از جمله زنجانی و برجام از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه های امروز از طیف های مختلف سخنان رئیس جمهور را بازتاب داده اند. با این حال، برخی روزنامه های اصلاح طلب از جمله آرمان و اعتماد نسبت به این گفت و گو انتقادات شدیدی را بیان کرده اند.

 

روزنامه آرمان در گزارشی با تیتر «ناگفته‌ها ناگفته ماند» نوشت: «ساعت ۲۱ و ۴۷ دقيقه، پاستور، دكتر حسن روحاني و لبخند به دوربين صداوسيما كه قرار بود به پخش سخنان رئيس‌جمهور براي ملت بپردازد. در دقايق اوليه سخنراني رئيس‌جمهور چهره مخاطبان دلسوز كشور در هم رفته بود؛ چون آنچه صداوسيما كرد تداعي‌كننده برنامه روحاني با مردم در سال ۹۲ بود كه برخي ناهماهنگي‌هاي صداوسيما موجب پخش با تاخير زياد شد و در اذهان هست كه رئيس‌جمهور در آن سال چنين گفت كه«از مردم عزيزي كه مدت مديدي براي تماشاي اين برنامه پاي تلويزيون بودند عذر خواهي مي‌كنم» و امسال هم مجرياني انتخاب شده بودند كه اجازه به پايان رسيدن سخنان روحاني را نمي‌دادند و با اظهارنظر در ميان اظهارات رئيس‌جمهور رشته كلام را پاره مي‌كردند، اما روحاني هم آن رئيس‌جمهوري نبود كه ديروز حاميان و بیشتر مردم انتظار داشتند. او ديشب براي خود خط قرمزهاي زيادي ترسيم كرده بود كه با وعده‌هاي گذشته او مبني بر لزوم اطلاع جامعه از تمام اتفاقات همخواني نداشت. روحاني ديشب آنچه را گفت كه براي مردم تازگي نداشت و بارها ازسوي او و وزرايش بيان شده بود كه تنها دو جدول را بايد موضوع جديد دانست. اظهارات دكتر حسن روحاني در شب گذشته چنان بود كه تماس هاي زيادي با آرمان از سوي حاميان دولت گرفته شد؛ حامياني كه به مشي اتخاذ شده از سوي رئيس‌جمهور انتقاد داشته و عنوان مي‌كردند دكتر روحاني وعده داده بود مردم از تمام موضوعات بايد آگاه باشند اما نشان داد كه مردم را آنچنان كه تصور مي‌شد محرم نمي‌داند و اظهاراتش براي مخاطبان جذابيتي ندارد. روحاني ديشب بيش ازهمه از آنچه گفت كه همه مي‌دانستند، در حالي كه انتظار همگان از او بيان موانعي است كه دولت با آن مواجه است و تمايل داشتند روحاني از اتاق فكر عليه دولت براي مردم بگويد تا با توجه به اين فعاليت هاي تخريبي درباره عملكرد دولت قضاوت كنند، اما افسوس روحاني ديشب معذب بود و اين در حالي بود كه هنوز ۱۵ دقيقه ازسخنان روحاني نگذشته بود كه دلواپسان به انتشار متن‌هايي به نام پاسخ به اظهارات رئيس‌جمهور پرداختند؛ پاسخ‌هايي كه مشخص بود از قبل آماده شده بود و به بهانه سخنان روحاني منتشر شد!»

 

روزنامه اعتماد نیز در گزارشی با عنوان « كمي شفاف‌تر آقاي رييس‌جمهور! »ضمن اشاره به اینکه سخنان تلويزيوني روحاني پر از عدد و رقم‌هاي اميدوارانه بود، خسته نباشيد اما در ادامه نوشت: «این موضوع که روحاني از نبايدِ توهين به مردم گفت، از توهين‌كنندگان نگفت - از كاهش قاچاق گفت، از مبادي قاچاق نگفت از دستاوردهاي مثبت اقتصادي گفت، از موانع و سد راه‌هاي آن نگفت».


نگاهی به عملکرد دولت

اما این پایان مناظره بر سر عملکرد دولت نیست. روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان « 1100 روز گذشت /365 روز باقیمانده را دریابید » لیست وعده‌های دولت را ردیف کرده است. فهرست وعده‌های دولت به قدری طولانی و متنوع است که برای انتشار آن به تنهایی، به بیش از 2 صفحه کامل روزنامه احتیاج داشتیم و به خاطر همین از انتشار آن گذشتیم!

طبیعتا برای همه مردم چه آنها که روحانی منتخب آنها بود و چه آنها که نبود، تحقق آن همه وعده، آرزویی بزرگ بود چرا که سرجمع تحقق وعده‌ها، رشد و ارتقای ایران اسلامی و سربلندی ملت بود.

اما برخلاف آن انتظار و آن رویای شیرین، اکنون پس از سه سال اوضاع نه آنگونه که گفته بودند، که به جهاتی به مراتب بدتر هم شده است.

مثلا قرار بود طی یک برنامه صد روزه در معیشت مردم گشایش ایجاد شود.

قرار بود اشتغال برای جوانان ایجاد شود.

قرار بود مسکن، برای همه در دسترس و سهل‌الوصول شود.

قرار بود مشاغل خرد و صنایع متوسط توسعه پیدا کند.

قرار بود یارانه‌های تولید بیشتر و بیشتر شود.

قرار بود احترام و عزت به پاسپورت ایرانی داده شود.

قرار بود ارزش و اعتبار پول ملی احیا شود.

قرار بود با تولید ملی، راه واردات مسدود شود.

قرار بود از میادین مشترک نفتی و گازی با حداکثر صرفه کشورمان بهره‌برداری شود.

قرار بود با سد کردن واردات، به جای ایجاد اشتغال برای جوانان خارجی، برای جوانان ایرانی شغل تولید شود.

قرار بود تولیدات کشاورزی به مرحله خودکفایی و صادرات برسد.

قرار بود اقشار محروم و مستضعف به مرحله‌ای برسند که 45 هزار تومان یارانه برایشان هیچ باشد و‌قرار بود قرار بود صدها قرار بود دیگر!

حالا 1100 روز از آن وعده‌ها گذشته است 1100 روز سه چهارم یک دوره ریاست جمهوری است و تقریبا هر کاری که می‌شده باید تا الان خود را نشان می‌داده است. هر طرح و پروژه، هر برنامه و ایده‌ای بوده، باید تاکنون یا به پایان می‌رسید، یا آثار آن در زندگی مردم هویدا می‌شد. اما واقعیت چیست و چه اتفاقی افتاد؟ آیا مردم همه آن وعده‌ها - یا نه، کسر کوچکی از آن وعده‌ها- را در زندگی خود و در مقام عمل، عینیت یافته می‌بینند؟!

 

الهه کولایی نیز در یادداشتی در روزنامه ایران با عنوان « تدبیر در یک سال باقی مانده» نوشت: « دولت تدبیر و امید در چهارمین سال فعالیت خود، برای دستیابی به اهداف مورد انتظار مردم، در وهله نخست، باید ضمن رصد کردن از نزدیک و دقیق نیازهای جامعه، از فرصت باقی مانده برای تمدید نخستین دور ریاست جمهوری خود، بهره گیرد. همچنین دولت روحانی باید به فضای دانشگاه‌ها تازگی و شادابی بخشد و از معاونت زنان حمایت کند تا در مسیر تأمین خواسته‌های زنان، همراه با فراکسیون زنان در مجلس دهم، گام‌های عملی و اجرایی بردارد. از سوی دیگر، باید شرایط را برای تأمین حقوق اساسی مردم بویژه در حوزه اقتصاد و نیازهای روزمره مردم فراهم کرده و در این مسیر گام‌های عملی بردارد، همان گونه که قانون اساسی جمهوری اسلامی بر او تکلیف کرده است. همواره باید به خاطر داشت که فرصت بسیار کوتاه و به سرعت در گذار است».

 

برجام پایان می پذیرد؟

روزنامه سیاست روز در گزارشی عجیب با عنوان « احتمال باز شدن پلمب‌های هسته‌ای» ادعا می کند که وقتی نقض عهدهای آمریکایی‌ها کار دستش دهد! این روزنامه در بخشی از این گزارش نوشت:« واکنش صریح مقام معظم رهبری به نقض عهدهای آمریکا در دیدار با اقشارمختلف مردم سیستان و بلوچستان درحالی بیان شد که بسیاری ازناظران سیاسی ضمن تاکید بر آشکار شدن حقانیت هشدارهای منتقدین معتقدند که اگر آمریکایی‌ها همچنان بخواهند بر مدار بدعهدی با ایران ادامه دهند، احتمال تکرار دستور رهبری در سال ۸۲ درباره فک پلمب تأسیسات هسته‌ای وجود دارد. اکنون بیش از۶ ماه ازاجرای برجام می گذرد و هنوز آمریکا درراه توافق هسته‌ای کارشکنی می‌کند. در این ۶ ماه گذشته تنها ایران در اجرای برجام پایبند بوده است. در حالی که بر اساس توافق انجام شده قرار بر این بود همزمان تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برچیده شود. »

 
 روزنامه شهروند نیز در کاریکاتور زیر به ممنوعیت نصب بنر واکنش نشان داده است.
انتقاد شدید برخی روزنامه های اصلاح طلب از گفت و گوی تلویزیونی روحانی/ وثیقه‌گذار زنجانی کیست؟ 
 
وثیقه گذار بابک زنجانی

روزنامه شرق نیز در گزارشی به موضوع بابک زنجانی پرداخته است. این روزنامه در این گزارش با تیتر «زنجانی، وثیقه‌گذار زنجانی» به رونمایی از «رستم»، شریک خارجی متهم فساد نفتی می کند و نوشت: «رستم، شریک تاجیکستانی بابک زنجانی اعلام کرده حاضر است ضمانت‌نامه‌ای بانکی برای پرداخت بدهی شریکش صادر کند؛ اما با این شرط که به محض امضای ضمانت‌نامه، زنجانی از زندان آزاد شود». این خبر را روز گذشته غلامرضا مهدوی، وکیل شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگو با «تسنیم» اعلام کرد.

وثیقه‌گذار زنجانی کیست؟

رستم کیست؟ این مبلغ پول را از کجا آورده است؟ سایت رسمی رئیس‌جمهوری تاجیکستان در آگوست ٢٠١٤ رستم سعیداف را تاجری محلی معرفی کرده و می‌نویسد: «در روستای هیسور رئیس‌جمهوری، امامعلی رحمان، در راه‌اندازی یک هتل زیبا و مرکز خدمات زیبایی مدرن با استانداردهای بین‌المللی که به وسیله تاجر محلی، رستم سعیداف ساخته شده،‌ مشارکت داشت». رستم سعیداف عضو هیأت‌مدیره شرکت هواپیمایی آسیااکسپرس در تاجیکستان است. خبرگزاری رسمی دولت تاجیکستان در گزارشی که در سال ٢٠١٣ منتشر شد، اعلام کرده بود غیر از شرکت هواپیمایی آسیا‌اکسپرس، شرکت اتوبوس‌رانی دوشنبه‌ باس ترمینال و همچنین سیتی‌‌سنتر دوشنبه در مالکیت بابک زنجانی است. سایت خبری

Iran watch در تاریخ ٢٤ جولای ٢٠١٣ در‌این‌باره نوشته بود: «کنت (بانک ارزش) متعلق به بابک زنجانی است که گفته می‌شود برای کمک به دولت ایران برای دور‌زدن تحریم‌ها از آن استفاده می‌شد. شرکت هواپیمایی آسیا‌اکسپرس از شرکت‌های زیرمجموعه کنت است. رستم سعیداف عضو هیأت‌مدیره این شرکت است

رستم، وثیقه‌گذار بابک زنجانی، در واقع کارمند اوست. رستم عضو هیأت‌مدیره شرکت هواپیمایی آسیا‌اکسپرس است که متعلق به زنجانی بوده و سال ٢٠١١ به علت آنچه دور‌زدن تحریم‌های ایران عنوان شده، تحریم شده بود؛ حتی در افتتاح آسیا‌اکسپرس شخص رئیس‌جمهوری تاجیکستان به دعوت بابک زنجانی در مراسم جشن افتتاح حاضر شد. بانک کنت تاجیکستان، مالک آسیا‌اکسپرس، سرمایه‌گذار اصلی بانک FIIB مالزی است. بانک FIIB هم که متعلق به زنجانی و در‌واقع محل اصلی وقوع جرم در پرونده زنجانی است. در‌واقع می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که زنجانی در تلاش است برای خودش وثیقه بگذارد. پیش‌از‌این سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده بود وثیقه بابک زنجانی مبلغی حدود ١٠ هزار میلیارد تومان است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۲۸
همه سرکاریم تنها چیزی که ثابته گرانی و گیر دادن به تار موی خانمهاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
از دیروز هم قرار شده مردم رو با چیز جدیدی سرگم کنند:ممنوعیت مانتو جلو باز و نوشته دار
میخوان مردم دیگه سراغ اشتغال و فیشهای حقوقی و وضعیت کارخانه های تعطیل شده رو نگیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
و بنده خدا حیدری اگر همین طور با احمدی نژاد مصاحبه می کرد که الان روزنامه های اصلاح طلب به باد فحش و انتقاد می گرفتنش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
کی به تار مو گیر داده؟؟ اگر هم گیر دادن کار درستی کردن چون نقض قانون و ترویج بی دینی هست.
البته سخنان رییس جمهورهای همه کشورها کسالت آور است. یادمان باشد دفعه بعد تماشا نکنیم.
شما هم کمی خلاصه وارتر بنویسید. آدم قاطی میکند 200 سطر خبر و تجزیه و تحلیل نوشتی
جالبه ...... تلویزیون شب و روز در حال پخش عزاداری کسی گیر نمیده ولی بنر تسلیت تو شهر ها ممنوعه
آره.باید شفاف تر حرف میزد. و اونهایی که توهین کرده بودن رو سرجاشون میشوند
به این آقای شریعتمداری بفرمایید که
آنچه که لیست شده البته انجام شده ولی نسبی و طبیعی هم هست که نسبی انجام شود.
آیا مثلا قرار بود در معیشت مردم گشایش ایجاد شود. خوب با توقف افزایش قیمتها البته این گشایش صورت گرفت ولی قطعا همه مردم ثروتمند نشدند.
بهتر است ایشان مولفه های اقتصادی دولت را با قبل مقایسه کند و جهت را مشاهده نماید.
در این مقوله حرف دل بسیار است
عمق خرابیهای دولتین نهم و دهم بسیار زیاد است
امید بود که ایشان سوزنی به دولت قبل می کوبیدند و سپس رگبار جوالدوز را به سمت دولت یازدهم روانه می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
یکی به این شریعتمداری بگه شما از از چه کارنامه ایی دفاع میکنی که برای این دولت لیست درست کردی
اینهمه اتفا قاتی که رخ میدهد چرا حقیقت انها را مردم بدانند؟مگر این دولت را مردم انتخاب نکرده اند؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
خیر اول شورای نگهبان انتخاب کرده و مردم از بین منتخبین شورای نگهبان یکی رو انتخاب کرده
از سخنرانی روحانی خوشم نیومد چون چیزی نگفت

اصلاح طلب
درباره اقای فریدون چی شد
تا قفلسازهای قهار تو این جامعه آزاد هستند فرا قانونی قفل بسازند، از هیچ کلید سازی کاری ساخته نیست، حتی اگه کلید ساز با 80 درصد آرا واقعی مردم بیاد سرکار
شفافیتی که کیهان داره رو هیچ روزنامه ای نداره، بنظرم به خاطر جنس کاغذش باشه، البته که نوع مایع شیشه شور هم مهمه، ولی کیهان یه چیز دیگست.
دیشب بعد از مصاحبه روحانی سر دردم شدیدتر بود تا بعد مصاحبه های احمدی نژاد!
وضعیت خوب نشده ولی اگر دوستان شریعتمداری رییس جمهور می شد الان قیمتها و ارزها و مشکلات مردم ده ها برابر بیش از الان بود
این کیهان خدمات این دولت را اصلا نمیبیند چون قرار نیست واقعیت را ببیند .اقتصاد ایران به رشد 100 درصد برسد و بیکاری را این دولت حل کنه باز این آقا طلب کار میشه . کسانیکه تابحال در این نظام کار اجرایی نکرده و فقط نق زدن بلده و یه روز مملکتو به این جور آدمها بسپاری تباهش میکنند. فقط خدا خودش جواب این ناشکری و ناسپاسی اینها رو بده
با این روندی که ما می بینیم شاید اولین رئیس جمهور 4 ساله ی ایرانی آقای روحانی باشه
کاملا" ناامیدمون کردی حسن جان
من به عنوان یک معلم از احاطه رییس جمهور محترم به موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم خرسند شدم .انصاف داشته باشیم وضعیت امروز جامعه را با وضعی مقایسه کنیم که بر جام اتفاق نمی افتاد ویک جنگ ویرانگر که قطعا همه چیز را نابود می کرد اتفاق می افتاد.اگر قدری صبر وتحمل داشته باشیم وبه جای اینکه به قطار حرکت دولت که مسیر درستی هم دارد سنگ بزنیم ،با نقد منصفانه به آن کمک کنیم .یادمان باشد دولت قبل با نفت 140دلاری وصادرات چند برابر این دولت کشور را به این روز انداخت .هر روز از جلو خانه های خالی مسکن مهر که می گذرم به این فکر می کنم در شهری کوچک(10000جمعیت)چه لزومی به ساخت مسکن مهر آپارتمانی وجود داشته که الان هیچ متقاضی نداشته باشد؟سر مایه های کشور این گونه نابود شد.
اولا رییس جمهور اختیارات محدودی دارد
ثانیا روحانی نجیب است
ثالثا همه کالا ها و خدمات با شیب کمتری گران شده.
یادمان هست یک شبه دلار 5 برابر شد .پراید 4 برابر شد .امنیت اجتماعی صفر بود.
رنده باد احمدی نژاد بیا که همه مردم منتظرت هستند.
سلام
اتفاقا اقاي روحاني خيلي خوب صحبت كرد.همه چيز رو نگفت نبايد هم بگه.ايشون بسيار كاركشته و پخته هستند.
در مورد نهادهاي امنيتي دخيل در اقتصاد به زيركي سخن گفتند كه مشكل اصلي اقتصاد ما هستش!
اتفاقا بيش از حد دير بار مسئوليت رفتند و ميتوانستند بيشتر مسائل را به درستي گردن ساير نهادها بياندازند كه اين كار را نكردند.
زنده باد ايران،اسلام،رهبري و شيخ حسن روحاني
خیلی جالبه اقای بابک زنجانی فکر کرده با دسته کورا طرفه این اقا رستم فرموده اند من ضمانت نامه یکساله می دهم تا اقای زنجانی بیاد طی یکسال بره پول را جور کند حالا یا وام بگیره یا ازطریقی که دران استاد هست پول را جور کنه چرا مسئولین قوه قضاییه از سابقه قبلی اقای زنجانی درمورد کلاهبرداری ازطریق صدورضمانتنامه های جعلی حرفی نمی زنند نکنه این هم محرمانه است چرا سابقه قضایی ایشان را منتشر نمی کنند تا همه چیز برای ملت اشکار شود
به نظرم الان جا داره آقایان مسول چندتایی همایش و کنفرانس و ........ بذارند تا موضوع کمی روشن تر بشه. آقا جون همایش ها رو در یابید
روحاني چند ويژگي مهم دارد. او هوچي نيست ؛ نا آرام نيست ؛ اهل بازي با افكار عمومي نيست ؛ عدد سازي نمي كند و آمار دروغ نمي دهد. دكتر حسن روحاني صريح، متين و صادق است. علي رغم آنكه مي توانست با كلمات بازي كند يا ديگران را متهم كند يا دولت قبل را مقصر جلوه دهد به بيان فعاليتهايي پرداخت كه تا كنون انجام داده است. برجام و برداشتن سايه تهديد نظامي از سر كشور، كاهش تورم ، افزايش صادرات غير نفتي و كاهش واردات، بازستادن سهم ايران از بازار فروش نفت، ساماندهي امور اداري و استخدامي كشور و حل و فصل موضوع فيش هاي حقوقي، تلاش براي خروج از ركود و موارد بسيار ديگر سرفصلهايي بود كه رئيس جمهور با متانت و صداقت بيان كرد.
شايد هر كدام از ما انتظار هيجان بيشتري از اين گفتگو داشتيم، شايد از اينكه رئيس جمهور بي مهابا به مخالفين نتاخته و كارشكنيهاي دلواپسان را افشا نكرده دلخور باشيم، اما بايد توجه داشت كه تمام تلاش مخالفان، عصباني كردن روحاني و درگير كردن او و دولتش در نزاع هاي بي حاصل داخلي است. روحاني با هوشمندي از اين دام دلواپسان گريخته و به خوبي مي داند كه نا آرام شدن فضاي سياسي سم مهلك براي تحقق اهداف و برنامه هاي كليدي دولت و بازي در پازلي است كه افراطيون داخلي طراحي كرده اند. هر چند با صراحت گفت كه نهادهاي نظامي بايد پاي خود را از اقتصاد به بيرون بكشند.
روحاني در موضوع برجام به وظيفه خود بخوبي عمل كرده و دستاوردهاي مطلوبي كسب كرده است اما مهمترين مشكلي كه در اين ميان وجود دارد بي اعتمادي به آمريكا و بد عهديها و كارشكنيهاي جبهه ضد ايراني است. دليل اصلي ناكاميها در برجام نه عملكرد دولت روحاني و تيم مذاكره كننده كه كژتابيهاي آمريكا و غرب است و اين موارد از جمله عواملي است كه اگر با دقت لازم مديريت و هدايت نشود اصل برجام را با مشكل مواجه خواهد كرد و موجب خواهد كه اثر ملموسي از برجام براي مردم در حوزه اقتصاد بوجود نيايد.
روحاني امروز براي گذر از اين مرحله خطير نيازمند آرامش و طمأنيه است و گفتگوي دیشب نشان داد او و دولتش متوجه دامها و چاله هاي پيش رو هستند و كار خود را با تدبير به پيش مي برند. روحاني همچنان بهترين گزينه براي اداره كشور است و بايد كماكان به او اعتماد كرد.
فهم مسايل اقتصادي تا حدودي پيچيده است ولي انجاييكه اقاي روحاني از اخلاق صحبت كرد من تا حدودي متوجه شدم كه ميزان صحت ساير گفته هاي ايشان چقدر ميتواند باشد
از حاميان اقاي روحاني يك كسي انصافا به من جواب بدهد ايا در سه سال گذشته موردي بوده كه شخصي از اقاي روحاني انتقاد كرده باشه و رييس جمهور محترم بدون بكار بردن واژه هايي از قبيل بيسواد ، كم سواد ، بزدل ،كاسبكار تحريم ، بي شناسنامه ، به جهنم برويد و نظاير ان منتقد خود را مورد خطاب قرار داده باشد ؟
من حاضرم به هر عزيزي كه حتي يك مورد برخورد مودبانه و همراه با ملاطفت جناب اقاي روحاني را در برخورد با منتقدين خود به من نشان دهد جايزه در حد توانم بدهم و برايش دعا كنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار