بازدید 3021

هادی العامری: نیازی به نیروهای آمریکایی نداریم

دبیر کل سازمان بدر عراق در واکنش به اعلام اعزام 560 سرباز آمریکایی از سوی وزیر دفاع این کشور، تأکید کرد که بدون حضور نیروهای آمریکایی هم می توانیم عراق را آزاد کنیم.
کد خبر: ۶۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 12 July 2016

به گزارش فارس، روز گذشته (دوشنبه) «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در سفر به عراق، از اعزام 560 نیروی آمریکایی به این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری نون عراق، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق و از فرماندهان بلندپایه نیروهای داوطلب مردمی (الحشدالشعبی) در واکنش به این تصمیم آمریکا، در بیانیه‌ای تأکید کرد: عراقی‌‌ها می‌توانند بدون دخالت نیروهای زمینی خارجی، خاکشان را از دست تروریست‌ها آزاد کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: عراق جای داعش و آمریکایی‌ها نیست؛ چرا که مردم عراق جایگزین شدن آمریکایی‌ها به جای تروریست‌های داعش را رد می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: عراقی‌ها همان‌طور که بیجی، فلوجه و القیاره را آزاد کردند، موصل را نیز می‌توانند آزاد کنند و توان حرفه‌ای که نیروهای الحشدالشعبی و نیروهای امنیتی به همراه دارند این مسأله را تأکید می‌کند که آزادسازی موصل نزدیک است و زمان چندانی برای آن نمانده است.

روز گذشته (دوشنبه) «اشتون کارتر» در سفر خود به عراق، از اعزام 560 نیروی پیاده آمریکای به عراق خبر داد تا با اعزام آن‌ها تعدا نیروهای آمریکایی حاضر در عراق به 4647 تن برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی