بازدید 21959

معنای پشت‌پرده حضور «فیصل» در نشست گروهک منافقین

برگزاری کنفرانس گروهک منافقین در پاریس که با شرکت شماری از مقامات کشورهای غربی و عربی همراه شد، از روز گذشته تاکنون با بحث‌ها و حواشی فراوانی همراه بوده است. در این میان، یکی از مواردی که کنفرانس مذکور نشان داد، این بود که به طور مشخص عربستان سعودی شریک جنایات منافقین بوده و احتمالاً برای انجام اقداماتی توسط این گروه در آینده نیز برنامه ریزی می‌کند.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 10 July 2016
معنای پشت‌پرده حضور «فیصل» در نشست گروهک منافقینبرگزاری کنفرانس گروهک منافقین در پاریس که با شرکت شماری از مقامات کشورهای غربی و عربی همراه شد، از روز گذشته تاکنون با بحث‌ها و حواشی فراوانی همراه بوده است. در این میان، یکی از مواردی که کنفرانس مذکور نشان داد، این بود که به طور مشخص عربستان سعودی شریک جنایات منافقین بوده و احتمالاً برای انجام اقداماتی توسط این گروه در آینده نیز برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش «تابناک»، نشست حامیان گروهک تروریستی منافقین روز شنبه در پاریس برگزار شد. تعدادی از حامیان عربی و غربی گروهک منافقین نیز در این نشست حضور داشتند. منافقین کوشیده بودند، مخالفان ایران را از سراسر جهان در پاریس گرد هم آورند. در این میان، عربستان سعودی نیز که برای نشان دادن خصومت با نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، در این نشست یک نماینده داشت: شاهزاده ترکی الفیصل، رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان.

فیصل در این نشست به تمجید از سران گروهک منافقین (مسعود و مریم رجوی) پرداخت و در بخشی از سخنان مداخله‌جویانه خود گفت: «من هم سقوط این نظام را می‌خواهم». وی مدعی شد ایران مسئول ایجاد بسیاری از تنش‌ها در منطقه است و تلاش کرد با فرافکنی، توپ اختلافات ایران- عربستان را به زمین تهران بیندازد.

فیصل در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: «اجازه نمی‌دهیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند». وی همچنین ایران را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود و مدعی شد اصل صدور انقلاب ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است و با گذشت بیش از سی سال، واقعیت وجودی ایران متفاوت از آن است که قرار بوده باشد.

اما فارغ از اظهارنظر‌ها و ادعاهای این مقام سابق سعودی، که اکنون چندین سال است به عنوان نماینده غیررسمی رژیم آل سعود در مجامع بین المللی شرکت کرده و از مواضع این رژیم دفاع می‌کند، موضوعی که کمتر بدان پرداخته شده، این است که حضور فردی با جایگاه فیصل و حمایت رسمی و آشکار وی از منافقین، ظن پشتیانی عربستان سعودی از اقدامات جنایت کارانه این گروهک تروریستی را به یقین تبدیل کرد، به ویژه با توجه به اینکه بخش مهمی از این اقدامات تروریستی، در زمانی انجام گرفته که فیصل در بالا‌ترین سطح حکومت آل سعود دارای پست رسمی بوده است.

به این ترتیب و در صورت صحت این امر، باید به حکام آل سعود خاطرنشان کرد که دست آن‌ها به خون بیش از ۲۰ هزار شهید و جانباز ایرانی در اثر ترور‌ها و انفجارهای ترتیب داده شده از سوی منافقین آلوده است و آن‌ها می‌بایست مسئولیت این امر را بر عهده بگیرند.

از سوی دیگر و با توجه به اینکه حمایت تمام عیار فیصل – به عنوان نماینده غیررسمی دولت سعودی – از منافقین همچنان تداوم داشته و امروز نیز به روشنی مورد تأیید و تأکید قرار می‌گیرد، باید به آل سعود این پیام را داد که اگر منافقین پس از این اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شوند، دولت عربستان به عنوان مسئول این امر شناخته خواهد شد و ایران نیز حق عکس العمل مناسب را برای خود محفوظ می‌داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲۰
خاطرنشان کردنش چه فایده ای داره؟
باید گروه های مخالف عربستان را تسلیح کرد.
خدا لعنت کنه ال سعود و وهابیت خبیث را امیدوارم که خداوند متعال ریشه این سفاکان را از زمین بکند
اونوقت می خواهید مردم بی گناهو بفرستید مکه که طعمه دست این جانی ها بشند /
بله وقتی تجاوز میکنه میکشه بی احترامی میکنه همین میشه. ایا اگر امام خمینی بود فرمان جنگ یا مقابله ب مثل نمیداد؟؟؟
دشمنی وخطر ال نزول ازاسراییل بدتر وخطرناک تراست وحشی وخودخواهی وتکبر وعوامی وجاه طلبی درخون انهاست ومسوولان بایدباجدییت جلواینرژیم سفاک وبی مسوولییت بایستند وقبل ازاسراییل انرانابود کنندتااسراییل نابود شود ریشه باید خوشکوند
قانون حاکم بر زمین همون قانون حاکم بر جنگله
اگر قدرت نداشته باشی محکوم به شکست،تجاوز و غارتی.
همون بلایی که سر عراق و افغانستان و سوریه و... اومد.
تنها قدرت.، بازدارندگی داره و دیگر هیچ
نه ببانیه نه دیپلماسی و نه هیج چیز دیگه ای
حتی دیپلماسی هم ابزار قدرت ها علیه ضعیف تر هاست.
قدرت نظامی اقتصادی امنیتی
با وادادگی در مسائل اصلی نظامی کشور و دراختیار قراردادن اسرار نظامی به دست قدرتها، کم کم محکوم به ضعفیم
اين ها فكر ميكنند ما بلوف مي زنيم!؟ .مردم ايران بيشتر از اينكه با آمريكا اشتياق جنگ داشته باشند با عربستان دارند. ما هنوز انتقام قادسيه رو نگرفتيم؟.هنوزم گرفتن انتقامي كه تاريخ برگرونه مي تونه بهم انگيزه زندگي بده
هر یک متری که داعش به شکست نزدیکتر میشه سرگیجه مسولان عربستانی بیشتر میشود از این حضور ترکی الفیصل باید فهمید که انها از داعش قطع امید کردند و امید به بقیه مزدوران منطقه کردند منافقین هم یکی از همین گروهها هستند
لطفا به فيلم ها و نحوه گرد همايى تروريست توجه كنيد كه اگر ما در ايران اينچنين جلسه اى بر عليه هر كشورى در جهان برقرار ميكرديم حتى رژيم صيهونيصتى تا حالا چه عكساعملى در جهان ودر مطبوعات شان داشت وچند تا تحريم از فردايش شروع ميشد، فرانسه بايد پاسخگو باشد ما همش گير ميديم ب بقيه ولى هميشه در مقابل فرانسه كوتاه مياييم،عربستان را هم بموقعش بايد تلافى جانانه كنيم،
رهبری عزیز فرمودند در شرایط جنگ احزاب به سر می بریم.
هنوز باید منتظر اقدامات جدید در سطح جهانی ومنطقه ای باشیم. کافی است علی وار چشم فتنه عمربن عبدود (اسراییل در زمان حاضر) را کور کرد. یاعلی
نه که وزارت خارجه واکنش تند نشونداد
این یعنی اعلام جنگ!
ایران باید رسما به یمن کمک کنه برای جبران
آقا چرا تعارف داریم عربستان خیلی وقت است شمشیر را از رو بسته اما نه دستگاه دیپلماسی ما و نه نیروهای امنیتی- نظامی ما کار خاصی انجام ندادند!
لعنت به فیصل و آلسعود کثیف
سگ سعودی.
اگه روزش بیاد که حالت رو جا میاریم...
ساعت خواب
حضور این جانور در هر مکانی عامل فتنه و آشوبه و بوی مفسده میاد پس ایران عزیز باید هوشیار باشه این نامردها در حال تدارک و تجهیز منافقین برای ضربه زدن به ایران هستند که به حول و قوه الهی هیچ غلطی نمی توانند بکنند
لعنتی برای مسعود رجوی لفظ مرحوم رو به کار می بره بعد ملعون وهابی میگه شعیه کافره و خونش مباحه - این نشون می ده که شعیه فقط چون مقابل بل حوسی وهابیونه، کافر محسوب می شه و الا رجوی کثیف لاییک مومن واقعی به خدا که نه مومن به محمد بن عبد و الوهاب و صهیونیستها و موجب احترام اینهاست.
حالا به فرض که ما عربستان را مسئول اين فجايع بدانيم، به نظرتان دولت راستگويان مي تواند کاري بکند؟!!! نه
سیاست خارجی ما فشل تر از این حرفاس که از اینچنین فرصت ها بتونه استفاده کنه. اگه ما مثلا یه نشست مشابه با رهبر مخالفای بحرینی که هیچ کاری بجز اعتراض مدنی نکرده داشتیم تا حالا شورای همکاری خلیج فارس حداقل ده تا بیانیه داده بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس