بازدید 13755

مرگ رجوی؛ رازی که منافقین موافق افشای آن نیستند

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهارات ترکی‌الفیصل درباره تایید مرگ مسعود رجوی را گاف این شاهزاده سعودی خواندوگفت: سازمان منافقین با افشای خبرمرگ رجوی موافق نیست.
کد خبر: ۶۰۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 10 July 2016
حسین شیخ الاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه حادثه ای به تازگی رخ داده است که در خصوص این اتفاق می‌توان گفت "وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ"، اظهار داشت: نیروهای واپس گرا، استکباری و جنایتکار، توطئه مشترکی را برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند تا ورشکستگان منافق و آواره در فرانسه را تقویت کنند.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با برنامه ریزی CIA آمریکا، سرویس جاسوسی انگلیس، سازمان اطلاعاتی فرانسه و مزدوران این دستگاه ها مانند شاهنشاهی سعودی که جنگ و تروریسم را در ایران ایجاد کردند و از منافقین حمایت کردند، برنامه هایی را برای تضعیف پایگاه اصلی مقاومت طراحی کردند چون پیروزی های مقاومت در منطقه مشهود است.

شیخ الاسلام ادامه داد: آن ها سعی کردند همه ورشکستگان سیاسی بی اثر، بی فایده و تروریست ها را جمع کنند تا روح تازه ای را در این کالبد مرده بدمند که درست، نتیجه عکس داد.

وی افزود: ترکی فیصل رئیس سازمان اصلاعات شاهنشاهی سعودی که پردازنده مهم و ولخرج این سازمان جنایتکار علیه ملت ایران است بدون اینکه متوجه باشد، رازی را که سازمان آدم کش منافقین تلاش زیادی کرد تا کسی به آن پی نبرد، در این سخنرانی ترکی فیصل لو رفت و آن راز، به جهنم رفتن مسعود رجوی بود.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای سازمان منافقین خیلی اهمیت داشت که این خبر افشا نشود چون در داخل این سازمان بی اثر و بی اعتبار، منشا درگیری های داخلی برای تعیین جانشین مسعود رجوی می شود و هم اینکه در خارج از این سازمان باعث بی اعتبای بیشتر منافقین خواهد شد.

شیخ الاسلام گفت: افرادی که جمع شده بودند تا با تلاش و انرژی خود کاری را بر علیه ملت ایران و به نفع سازمان منافقین انجام دهند، در نهایت باعث بی اعتباری بیشتر آن ها شد.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چند وقت پیش اطلاعاتی در خصوص مرگ مسعود رجوی از طریق دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی به من رسید ولی چون نمی توانستیم تایید کنیم، نمی توانستیم به آن بپردازیم ولی اظهارات ترکی فیصل موید این موضوع است.

وی ادامه داد: این سنت الهی است که افراد خائن به ملت و کشور خود مانند مسعود رجوی که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دست در دست صدام گذارد و اقداماتی را علیه کشور خود انجام داد به قدری ذلیل شده است که خبر مرگش نیز باید توسط جنایتکار حامی تروریستی مانند ترکی فیصل افشا شود.

شیخ الاسلام گفت: شاید با اعلام خبر مرگ مسعود رجوی توسط ترکی فیصل، قصد دارند این پیام را بدهند که در سازمان منافقین نیز به روش های شاهنشاهی مریم رجوی را بعنوان جانشین مسعود رجوی منصوب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل