بازدید 286172
۱

حاشیه‌های «جومونگ» در تهران/تصاویر

کد خبر: ۶۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۰ 18 August 2009
بازيگر نقش «جومونگ» با توضيح اين كه «يكم اكتبر «روز نظامي» در كشور كره و روز تولد اوست» گفت: چون در اين روز به دنيا آمدم پدر و مادرم نام «ايل گوك» را براي من انتخاب كردند.

به گزارش ايسنا، ‌سونگ ايل‌گوك در نشست خبري امروز 27 مرداد ماه در تالار همايش‌هاي صداوسيما با بيان اين كه «جومونگ» در كشور كره نيز واقعا معروف است ادامه داد: تا به حال چند سريال تاريخي مانند «جواهري در قصر» در كره‌جنوبي ساخته شده است، ولي مانند «جومونگ» با بازتاب مخاطب مواجه نشده است. در واقع «جومونگ» موسس سلسله گوگوريو است كه همزمان با سلسله هخامنشيان در ايران است. با ساخت اين سريال، لباس محلي آن زمان با «جومونگ» در يك سريال به نمايش درآمد.



اين بازيگر در پاسخ به اين پرسش كه آيا فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني در كره پخش مي‌شود و آيا به بازي در كنار كدام يك از بازيگران بين‌المللي علاقمند است؟ اظهار كرد: اكنون متوجه شدم كه سريال «امپراتور دريا» نيز در ايران پخش شده است و از اين بابت خوشحالم. چون اين مجموعه براي من اثر مهمي محسوب مي‌شود. در كره تا به حال سريال‌هاي ايراني پخش نشده است، ولي چند فيلم سينمايي مانند «بچه‌هاي آسمان» روي آنتن رفته است.

او اضافه كرد: تمام بازيگران، كارگردانان و هنرمندان، معلم من هستند؛ و بايد از آن‌ها بياموزم. بنابراين نمي‌توانم از بين آن‌ها يك فرد را انتخاب كنم و آرزومندم كه بتوانم با همه آن‌ها همكاري كنم.



سونگ در پاسخ به اين پرسش كه آيا نسخه‌ي دوبله شده به فارسي «جومونگ» را ديده است، گفت: متاسفانه هنوز اين نسخه را نديدم. ولي علاقه‌ي زيادي به ديدن گوينده‌ي نقش «جومونگ» و شنيدن صداي او دارم.



او با اشاره به دوبله «افسانه جومونگ» به زبان چيني اظهار كرد: از طريق يكي از دوستانم متوجه شدم كه اين سريال به زبان چيني دوبله شده است. وقتي آن را ديدم برايم بسيار جالب و در عين حال خنده‌دار بود. البته كيفيت آن به گونه‌اي بود كه چند روز گريه مي‌كردم و نمي‌توانستم بخوابم. البته اميدوارم دوبله‌ي اين سريال به فارسي اين گونه نباشد.

بازيگر سريال «امپراتور بادها» درباره توليد فيلم و سريال در كره گفت: در كره در سال بيش از 100 فيلم و سريال ساخته مي‌شود كه با يكديگر رقابت دارند.



او با بيان اين كه ايران تاريخ و تمدن عظيمي دارد، اظهار كرد: من به اين مورد اهميت زيادي مي‌دهم. البته ايراني‌ها به داستان‌هاي قهرماني خيلي معروف هستند. «جومونگ» هم داستان يك قهرمان است، بنابراين بين او و داستان‌هاي ايراني شباهت‌هايي وجود دارد.

سونگ درباره‌ي علت موفقيت سريال «جومونگ» گفت: نكات مختلفي براي موفقيت اين سريال وجود دارد؛ داستان اين مجموعه يكي از آن‌ها است؛ همين مساله باعث موفقيت اين مجموعه در ايران و كره شده است.

او اضافه كرد:‌ شنيده‌ام ترافيك تهران سنگين است. البته در كره هم چنين وضعيتي وجود دارد و در زمان پخش سريال «جومونگ» اين ترافيك كاهش مي‌يابد.

اين بازيگر در پاسخ به اين پرسش كه آيا در زمينه تئاتر نيز فعاليت داشته و به كدام يك از رسانه‌هاي سينما،‌تئاتر و تلويزيون علاقه‌ي بيشتري دارد، گفت: متاسفانه فعاليت تئاتري نداشته‌ام. چون من در امتحان تلويزيون شركت كردم. با اين حال واقعا به فعاليت در تئاتر علاقمندم و در كنار سينما و تلويزيون براي من يكي هستند.

او در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به وجود صحنه‌هاي رزمي در سريال افسانه‌اي «جومونگ»، آيا پيش از تصويربرداري تمريناتي در اين زمينه انجام داده است، گفت: رزمي كار نيستم. ولي سه ماه پيش از بازي در اين سريال تمرينات زيادي كردم. به ويژه در زمينه اسب‌سواري؛ به طوري كه تمام صحنه‌هاي اسب‌سواري را خودم بازي كردم.

سونگ در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره اطلاع او از خودكشي پسري به خاطر سوسانو و مرگ پسري چهار ساله گفت: تسليت عرض مي‌كنم كه پسري به خاطر جومونگ و سوسانو خودكشي كرد و براي نخستين بار اين مساله را شنيدم اصلا فكر نمي‌كردم كه ديدن يك مجموعه باعث چنين اتفاقاتي شود. از طرف ديگر خوشحالم چرا كه اين مسائل نشان دهنده شهرت جومونگ و طرفداران زياد او در ايران است.

او اضافه كرد: تمام پسران كره‌يي عاشق سوسانو هستند. بنابراين به نظر مي‌آيد آنان رقباي زيادي دارند.

اين بازيگر در پاسخ به اين پرسش كه آيا از وجود خيابان سئول در تهران و خيابان تهران در سئول آگاهي دارد، گفت: زماني كه ارتباط صميمانه ايران و كره آغاز شد قرار شد در كره خيابان تهران و در ايران خيابان سئول نامگذاري شود البته خيابان تهران معروف‌ترين و گران‌ترين خيابان كشور كره است.

سونگ در پايان اين نشست اظهار كرد: اگر بار ديگر به ايران دعوت شوم حتما به اين كشور سفر مي‌كنم.

به گزارش ايسنا، اين مراسم با حضور اندي كيم مديركل ال جي در ايران، حسين ديلمي رييس هيات مديره گلدايران و حسين تنهايي قائم مقام هيات مديره گلدايران برگزار شد و كيم و تنهايي در ابتداي اين مراسم درباره علت دعوت از سونگ ايل گوك به كشورمان و محصولات اين شركت سخن گفتند.





***در حاشيه:

ـ قائم مقام هيات مديره گلديران درباره برنامه‌هاي ديگر سونگ در ايران گفت: او قرار است از محك(موسسه حمايت از بيماري‌هاي سرطاني) بازديد كند. علاوه بر آن در يكي از مراسم كه با حضور عوامل دوبله‌ي سريال «افسانه جومونگ» برگزار مي‌شود،‌ ترجمه صحبت‌هاي سونگ با صداي عليرضا باشكندي ـ مدير دوبلاژ افسانه جومونگ و گوينده اين نقش ـ به استحضار شركت كنندگان مي‌رسد.

ـ گفتني است بازديد سونگ از موزه سينما و ملاقات با برخي هنرمندان كه نيكي كريمي از جمله‌ي آن‌ها است از ديگر برنامه‌هاي اين بازيگر كره‌يي در سفر به ايران است.

ـ بيش از 100 عكاس و خبرنگار براي پوشش نشست خبري سونگ ايل گوك به سالن همايش‌هاي صداوسيما آمده بودند.

ـ زماني كه سونگ پشت ميز كنفرانس مطبوعاتي قرار گرفت عكاسان او را احاطه كردند. به گونه‌اي كه او قابل رويت نبود.

ـ اندي كيم مديركل شركت ال جي در ايران از خبرنگاران پرسيد، جومونگ سنتي را بيشتر مي‌پسنديد يا تيپ به روز او را؟

اندي كيم مديركل شركت ال جي در ايران درباره اين بازيگر كره‌يي و جومونگ گفت:‌ اكنون سونگ و جومونگ به قسمتي از زندگي مردم ايران تبديل شده است. مهم‌تر از آن شخصيت سونگ و سريال جومونگ است كه با اهداف شركت ما هماهنگي زيادي دارد كه از جمله آن طراحي زيبا، تكنولوژي هوشمند و هماهنگي كامل با زندگي مردم است.

او درباره سونگ گفت: او هواداران زيادي در كشورهاي آسيايي دارد. سونگ نوه‌ي يكي از مهم‌ترين ژنرال‌هاي كره‌اي است كه جان خود را براي استقلال ميهن‌اش فدا كرد به همين دليل شخصيت او به عنوان شهروندي نمونه شناخته مي‌شود.

در ادامه تنهايي قائم مقام هيات مديره گلديران گفت: ال‌جي براي تداوم فعاليت‌هاي خود به غير از مسيرهاي مرسومي مانند خدمات و كيفيت مناسب تلاش مي‌كند به نوع ديگري با مردم تعامل داشته باشد. بنابراين حامي مالي محصولات فرهنگي مانند كلاه قرمزي و سروناز در سينما قدس و گروه آرين بوده است. در حال حاضر نيز با توجه به استقبال مردم از سريال افسانه‌اي جومونگ، سونگ را به ايران دعوت كرديم تا با شادي‌ و استقبال مردم از سريال افسانه‌اي جومونگ و اين بازيگر همگام باشيم.

او خبر داد: فيلمي مستند از ابتداي ورود تا خروج سونگ از ايران تهيه و براي همه مشتريان خود ارسال مي‌كنيم و علاقمندان هم مي‌توانند در اين زمينه به سايت گلدايران مراجعه كنند. اميدواريم كه سفر سونگ به ايران همكاري‌هاي بيشتري بين كشور ايران و كره به وجود آورد.

ـ از اين بازيگر درباره علاقه خود به ورزش و رنگ‌هاي قرمز و آبي پرسيده شد كه پاسخ داد: عاشق ورزش كردن هستم و در مواقع بيكاري حدود شش ساعت به اين كار مي‌پردازم. از ميان رنگ‌ها هم به آبي علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش يا كاملا آبي مي‌پوشم يا كاملا قرمز. البته رنگ مشكي را هم دوست دارم.

ـ اين كنفرانس خبري قرار بود ساعت 14 آغاز شود ولي با يك ساعت و 35 تاخير ساعت 15 و 35 شروع شد كه استقبال مردم از اين هنرمند يكي از دلايل اين تاخير عنوان شد.

ـ پشت در تالار همايش‌هاي صداوسيما چند تن از علاقمندان اين بازيگر كره‌اي با در دست داشتن گل‌هايي مشتاقانه انتظار خروج او را از اين مكان مي‌كشيدند اما در نهايت موفق به دادن گل‌ها و گرفتن امضاء نشدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۲
انتشار یافته: ۱
من سریال جومونگ و همچنین بازیگراش را دوست دارم ولی از این تاسف میخورم که ایران با داشتن چنین تاریخ غنی و بازیگران خوب و خیلی خوش قیافه تر از بازیگران جومونگ چرا نمی تواند چنین سریالهایی رو بسازد تا لااقل مردم دنیا فرهنگ ایرانی رو بشناسند. در ایران هر بازیگری سوپراستار میشه سریع ممنوع الچهره میشه و این امر باعث دلسردی هنرمندای ایرانی میشه. چی میشد که مثلا آقای شهاب حسینی مانند آقای سونگ می رفتند در کره صحبت می کردند. آیا این امر باعث افتخار ایرانیان نمیشه و باعث نمیشه همه مردم ایران را خیلی خوب بشناسند و بخواند لااقل یک بار به ایران سفر کنند. پس ما کی باید از خواب بیدار شیم.
جالب است كه اخبار 20:30 تنها حدود يك دقيقه موضوع گراني نان را پخش كرد اما حضور اين بازيگر در ايران را با آب و تاب فراوان پخش نمود!
هميشه مرغ همسايه براي ما ايرانيها غاز بوده
چه بر سر ملت ايران آمده!
واقعا بدا به حال ما که بازیگران خارجی باید اینگونه تقدیر و تقدیس بشوند و ولی هنرمندان خودمان در انزوا و یا در کنج زندان بمانند.
با توجه به پخش سريالهاي كره اي از سيماي جمهوري اسلامي ، مردم ايران اكثر افسانه ها و شخصيتهاي تاريخي كره اي را مشناسند. متاسفانه حتي تحصيلكرده هاي ايراني هم از تاريخ ايران و سلسله هخامنشي و كوروش و داريوش بي اطلاعند. چرا صدا و سيما بجاي پخش اين سريالها و قهرمان سازي از اين آقايان و مصاحبه با يانگوم و جومونگ و ... روي تاريخ و فرهنگ غني ايراني سرمايه گذاري نمي كند.
مايه تاسف است كه يك هنرپيشه معمولي اينقدر در جامعه مهم جلوه داده ميشود وگفته ميشود قسمتي از زندگي مردم ايران يعني مردم در اين اين حد سقوط كردند؟
صدا وسيما به جاي زتده كردن ياد فرماند هان رشيد جنگ وانقلاب مثل محسن رضاي همت خرازي باكري واويني مبلغ اشخاص وفرهنگي شده كه بعثت انبياءوانقلاب اسلامي براي از بين بردن اين فرهنگ بوده است من درمورد افسانه جومونگ به بيشتر زبان هاي زنده دنيا تحقيق كردم باور كنيد بيش از چند سطر نبود اما ببينيد هنرمندان كره اي با چند سطر چه كرده اند اما سيماي ايران با اين بودجه عظيم ايا چنين سرياي در موورد كدام يك از مفاخر ما انجام داده من فكر كنم كساني كه در بالا از انها نام بردم بسيار بزرگتر ومعنويتر از جومونگ بوده اند
واقعا برای مردم ایران که اینقدر شخصیت گرا و شخصیت زده هستن متاسفم البته خودم هم یکی از انها هستم!!!!!!!
جاي تاسف است كه ما با داشتن تاريخ چند هزار ساله و افسانه هاي تاريخي بسيار زياد نظير افسانه هاي شاهنامه فردوسي چنين استقبال باشكوهي از يك سريال بيگانه ميكنيم و رسانه هاي كشور نيز همصدا در گرم كردن اين تنور مشاركت دارند همچنان كه در واردات و تبليغ كالاهاي آنان خودباخته عمل ميكنيم.
واقعا" متاسفم که برای القای فرهنگ افسانهای کره پول دادیم و داریم فرهنگ خودمان را قربانی آن میکنیم که چه بشود ؟؟؟؟ اینقدر ما آن را برای مردم بزرگ کریم که مردم هم فکر میکنند خبری شده !!!! و جومونگ مهم است . حتی در سریال مسافران که خود سریال به مراتب بهتر از جومونگ است تبلیغ جومونگ را میکند ...... خدا به فرهنگ بیچاره ما رحم کند مگر ما با این همه پشتوانه فرهنگی و داستانهای زیبای ایرانی و با تراکم قومی موجود در ایران چی کم داریم که سراغ جومونگ و یانگوم واوشین و .................. بد بختی اینه که اینقدر بزرگش میکنیم که همه میرند سراغ فرهنگ اونا .... ای کاش ....... بی خیال با که باید حرف بزنیم ......
چند تا نکته است: اول اینکه فکر کنم اقای سونگ دوبله فارسی را ببیند مشتاق می شود تا حتما فارسی هم یاد بگیرد. دوم اینکه جای تذکر است که وقتی چنین سریالی همدوره هخامنشی خودمان اینقدر جذاب و پرطرفدار است چرا فیلمی از زمان هخامنشی خودمان که مملو از قهرمانان و کشورگشایی هاست ساخته نمی شود تا جهانیان از تمدن ما آگاه شوند؟
خيلي متاسفم كه مردم ايران به مدد اين سريال ها تاريخ كره و انگليس و فرانسه و را بهتر از تاريخ خود مي‌دانند. اي كاش در كنار اينها سريال‌هايي از تاريخ باستان ايران نيز ساخته مي‌شد.
آیا واقعاً این موضوع این همه اهمیت داشت. آیا ارزش و احترام نخبگان و برجستگان علمی کشور از ایشان کمتر است که این همه هزینه برای این کار صورت گرفته است.
نه دیگه این رو نگین! فکر کنم شما یادتون رفته زمانی که یانگوم (جواهری در قصر) پخش میشد چه جوی بر جامعه حاکم بود! جواهری در قصر طوری بود که هم زنها و هم مردها رو به خودش جلب کرده بود اما جومونگ بیشتر مردها رو جذب کرده. جواهری در قصر به خاطر قصه ای که داشت همه ی اقشار رو جذب کرده بود و به نظر منیانگوم همه گیرتر از جومونگ بود.
از گزارش خوبتان ممنون
نمی دونم از تعجب چی بگم
یک لحظه فکر کردم رئیس جمهور کره اومده!
الان سانگ تو دلش میگه چقدر اینا ندید بدیدن!
حرکت خوب ال -جی قابل تحسین است. این درست که تبلیغ بزرگی برای این شرکت است . ولی در ایران برای هنر پیشه های ایرانی این کار انجام نشده و ما که تا حالا از داشتن چنین برنامه هایی محروم بوده ایم آرزو می کنیم کاش این قدر غریب نواز نباشیم. و کمی قدر خود را هم بدانیم
یادم می آید وقتی بچه بودم بعضی وقتها به پدر و مادرم سر یک موضوعی گیر می دادم که آن ها نمی توانستند جوابم را بدهند ، یا این که وقتی بزرگترها سر یک موضوع مهم با هم بحث می کردند ، من در عالم بچگی مزاحمشان بودم . والدینم برای اینکه از دستم راحت بشوند و مرا از میان معرکه بیرون کنند ، یک عدد سکه ی دو تومانی به من می دادند و می گفتند برو برای خودت از مغازه ی میرزا (بقال محله ی قدیمی مان) کلوچه بخر و من هم می رفتم . حالا قضاوت با خودتان ، مسایل مهم و اساسی کشور (سیاسی ، ورزشی و ...) یک طرف ، آمدن این آقا هم یک طرف . فکر نمی کنید آمدن جناب جومونگ به ایران ، همان نقش خریدن کلوچه از مغازه ی میرزا را داشته باشد ؟
متاسفم تلویزیون به جای پرداختن به قهرمانان و اسطوره های ایران (کورش، آریوبرزن، سورنا، ...) به اسطوره های کره ای می پردازد
متاسفم كه جومونگ الگوي بچه هايمان ميشود. با كدام نيت چنين تبليغاتي در مورد يك قهرمان افسانه اي بيگانه انجام مي گيرد.آيا براي رستم و اسفنديار كاري كرده ايم.آيا رسانه ملي كه حداقل 5 دقيقه را به پخش مصاحبه جومونگ اختصاص مي دهد مي داند هزينه 5دقيقه تبليغ فرهنگي كه هيچ توفيري در ارتقاي فرهنگ يا شخصيت ملي ما ندارد چقدر است.
پسر 5/2 ساله من جومونگ را مي شناسد ولي آرش را هرگز
صدقه سر رسانه ملي خيلي ملي ملي ملي ملي ملي ملي ملي ملي ملي
حقيقت اين است كه آمريكائيها و كره ايها و حتي ايرانيها فقط در فيلم ها قهرمان هستند .
به تخت جمشید بروید تا با تاریخ ایران هم اشنا شوید
واقعاً متاسفم که خودمان اینهمه هنرمندانی خوب و ارزشمند داریم و قدرشان را نمی دانیم و فراموششان کردیم یا سعی به تخریب کردن آنها را دارن بعد باید برای یک بازیگر کره ای اینهمه ول خرجی کنن.
خیلی با حالین، من 2 ماهه هر چی کامنت میذارم حذف میکنین. مگه دروغ میگم. به استاد شجریان خودمون 1000 تا فحش میدن این جومونگو کردن قهرمان ملی!
حاشا به غيرت ما ايراني ها كه فيلم افسانه اي يك كشور بيگانه كه در ان ادمكشي به راحتي اب خوردن است برايمان اينقدر محبوب ميشود كه برايش چه حاشيه هايي كه نميچينيم . يك نقد خيلي جالب و منطقي از اين سريال ديدم اگر شما هم دوست داشتين ببينيد اين هم ادرسشه:http://baziran.blogfa.com/post-91.aspx
جومونگ های واقعی شهیدان ما مانند همت، باکری، طوسی، چمران و ..... هستن ولی ایران نتونسته فیلم جذابی از این شهیدان بسازه تا الگوی نوجوانان ما به جای جومونگ مثلا شهید باکری باشه!
یه سوال
به اندازاه جومونگ برای معرفی شهید همت و شهد چمران و باقی شهدای انقلاب و دفاع مقدس هزینه کردیم؟
چقدر ما بدبختیم که کورش بزرگ در تاریخ داریم و ننگمان میشود اسم و شخصیت تاریخی او را ببریم انوقت میریم یک بیگانه که فرهنگ تااریخی کشورش معلوم نیست را بزرگ میکنیم.
واقعا انسان اگر خون گریه کند رواست
امروز اکثر هنرمندان برجسته کشور و استاد آواز ایران در تلوزیون ملی جایی ندارند انوقت آقایان حتما با هزینه خودشان این هنرمندان دست چندم کره ای را به ایران دعوت میکنند بلکه بتوانند مخاطبینی برا ی خود دست و پا کنند.وااسفا از این همه بی تدبیری.
رمز طرفداری و دوست داشتن مردم ایران از سریال جومونگ در عین وحشی گری که در تمام صحنه ها شاهد ان هستیم رفتار انسان مدارانه و مدبرانه جومونگ است و دقیقا همین دو خصلت باعث شده تمام آن صحنه های فجیع و ددمنشانه تمام قومیت های کره ای و چینی زیاد به چشم نیاید و این کاملا با آگاهی و سیاست و راهبرد سیاسی و تجاری و نفوذ در قلب و روح انسان های خارج از مرز کره ساخته شده و تبلیغ غیر مستقیم و هوشمندانه کالاهای کره ای است و متاسفانه صدا و سیمای ما نه تنها نمی تواند با تکیه بر آن همه پشتوانه فرهنگی ایران زمین سریال امروزی و جوان پسند ارائه کند بلکه این تحلیل را هم نمی تواند بکند که نه تنها چنیین سریالها را نشان ندهد لااقل هنر پیشه های آنرا اینطور به جوانان به عنوان الگو نشان ندهد. دختر و پسر ایرانی یک الگوی ایرانی ندارد یعنی در طی این سی سال معرفی نشده و اگر هم معرفی شده در قالبی ارائه شده که دل زننده بوده و جوان امروزی آنرا نمی پسندد و مدیران باید از کره ای ها یاد بگیرند که چطور آن قوم های وحشی و خشن را طوری ساخته اند که اکثریت مردم ایران آنرا می پسندد. در نگارش و تدوین و کارگردانی آن از تئوری های مدیریت و رفتار سازمانی روز استفاده کرده اند. اگر هدف مبادله و شناخت فرهنگ ها است چرا در طی 3 سال گذشته 3-4 سریال بلند کره ای در ایران به نمایش در آمده ولی در کره هیچ سریال ایرانی به نمایش گذاشته نشده؟ سلطه از همین جاها است که خودش را قالب می کنه و الا نميخواهند بگویند که ما می خواهیم بر کشور شما تسلط پیدا کنیم . تسلط انگلیس ، امریکا ، شوروی ، پرتغال و خیلی های دیگر همین طوری شروع شده و آنها گناهی ندارند بلکه مدیران این کشور مظلوم در طول قرن های گذشته ناآگاه بوده اند من نمی دانم اولین نفر کی و کی بوده که باعث شده همین سلطه گرها بتوانند آنها را بر مردم حاکم کنند و راحت به فکر منافع ملی خودشان باشند. مدیر صدا و سیمای ایران لااقل یک لحظه به این مسایل فکر کن
وقتی عباس میرزا از دنیا رفت, قائم مقام فراهانی گفت: خاک بر سر من و ایران شد. این جمله را فقط برای این نوشتم که یادم بماند موضوعات مهم تر از جومونگ هم وجود دارد.
سلام ممنون از اینکه جومونگ را دعوت کردین فقط ای کاش سوسانو هم دعوت کرده بودن به هر حال شما را تحسین می کنم عالی بود
بابا ایول به جومونگ
چقدر بي چاره ايم و چقدر تابناك تو بي چاره اي !!
عکسای جالبی بود ممنون
من یکی از علاقمندان کشور کره هستم و از این که می بینم روابط صمیمانه میان ایران و کره برقرار می باشد بسیار خوشحالم . ازآقای سونگ به خاطر سفرشان به ایران تشکر می کنم.
واقعا که از این بهتر نمیشه! جومونگ را با افساه های ایرانی مقایسه می کنید. این کجا و اون کجا! به خاطر خدا ایران را دریابید که کره ای ها دارند تاریخ مجهول و افسانه های بیخود خودشان را با هخامنشیان که مورد تحسین همه دنیاست مقایسه می کنند. امروز روز عزای ماست که 100 خبرنگار بروند تا با یک هنرپیشه مزخرف مصاحبه کنند و راجع به قرمز و آبی بپرسند
واویلا
مابه چه روزی افتادیم که باخواهش وتمنایه چشم بادامی بیادایران
واقعا جای تاسف بسیار دارد که یک فرد کره ای بعنوان یک نماد و الگو برای ملت بزرگ و با تمدن ایران تبدیل شده........
عالی
کاش ما هم به جای اینکه این چشم بادومی ها رو تقدیس کنیم به خودمون بیایم و به دنیا نشون بدیم چه تاریخ کهنی داریم بی چاره هخاونشی ها اگه تو کره بودن چقدر معروف می شدن
جومونگ بازیگر خوبیه اما من فکر میکنم تاریخ خودما خیلی زیباترواقعا چرا بردن نام کوروش هم در این دوره وحشت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگرنه اینکه در کتب آسمانی هم نام کوروش برده شده بنام ذوالقرین پس چرا ما نباید فیلمی راجب کوروش نسازیم
منم وهقعا متاسفم سوپر اسنارای سینما رو ببینید عین ندید بدیدا با اوابرومونو بردن شرط میبندم جومونگم اصلن ندیدن.
از اينكه شركت lg جومونگ را به ايران دعوت كرد سپاسگذارم دستشان درد نكند كارشان خوب بود و بسيار متاسفم براي بقيه حسودان كه چشم ديدن اين هنرمند را ندارند. لطفا" باز هم او را به ايران دعوت كنيد.چون من يكي از ايرانيان پرو پا قرص اين هنر مند هستم.
هی هی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار