بازدید 6255
سیزدهمین افطار رمضان 1437 با «تابناک»؛

فیلم: با نوای سامی یوسف و دعای کافی رطب بر دهان گذارید

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. به روال هر غروب، اشاره‌ای داریم به یکی از مشاغل سخت که در این ماه مبارک و روزهای پرحرارت نیز فعالیت‌هایشان ادامه دارد...
کد خبر: ۵۹۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 19 June 2016
فیلم: با نوای سامی یوسف و دعای کافی رطب بر دهان گذارید
سیزدهمین غروب‌ رمضان 1437 هجری قمری فرا رسید و بدین شکل نیمه ماه برای مومنین مجسم شد تا بتوان آثار روزه را در جسم و روح روزه‌داران واقعی احساس کرد و انوار الهی وجودمان را درنوردیده باشد.

پیامبر (ص) فرمود: «سه چیز از روح خداست: شب زنده دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن» و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده‌اند: «اى جوانان سالم ازدواج کنید که آن به چشم‏پوشى از نامحرمان و حفظ آبرو بهتر است و هر کس نتوانست ازدواج کند روزه بگیرد که به کنترل غریزه جنسى بهتر است‌».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. به روال هر غروب، اشاره‌ای داریم به یکی از مشاغل سخت که در این ماه مبارک و روزهای پرحرارت نیز فعالیت‌هایشان ادامه دارد.

کارگران ساختمانی، بنا‌ها و دیگر فعالان در این بخش، از مشاغلی هستند که شغل سختشان در این ماه طاقتی دوچندان می‌خواهد و برای همین، باید به ‌این عزیزان خسته نباشید و خداقوت گفت.

فیلم: خوپسندی با انسان چه می‌کند؟

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای محمدغفاری خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز سیزدهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز سیزدهم رمضان می‌خوانیم: «اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ وصَبّرنی فیهِ على كائِناتِ الأقْدارِ ووَفّقْنی فیهِ للتّقى وصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِكَ یا قُرّةَ عیْنِ المَساكین»؛ خدایا پاكیزه‌ام كن در این روز از چرك و كثافت و شكیبایی‌ام ده در آن به آنچه مقدر است شدنى‌ها و توفیقم ده در آن براى تقوى و هم نشینى با نیكان به یاری‌ات اى روشنى چشم مستمندان.

در ادامه، برای اندکی آرامش بیشتر نوای سامی یوسف را خواهید شنید و در پایان نیز با لحن صدای مرحوم کافی همراه می‌شویم و دعا می‌کنیم. در این لحظات ما را نیز در دعایتان شریک کنید.

تعداد بازدید : 32
دانلود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی