بازدید 9453

ناظري تا اطلاع ثانوي کنسرت ندارد

کد خبر: ۵۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۸ 13 August 2009
اتفاقات بعد از انتخابات رياست جمهوري در ايران با واکنش گسترده اهالي هنر به خصوص هنرمندان موسيقي روبه رو شد. اين واکنش‌ها به خصوص در ميان بزرگان موسيقي بسيار پررنگ بود.

«سرمايه» در اين باره نوشت: از واکنش استاد «شجريان» اگر بگذريم که اقدامش جنجال‌هاي بسيار آفريد، «شهرام ناظري» نيز با انتشار اثري که سال‌ها پيش آن را خوانده بود، همدردي خود را با مردم ايران نشان داد. اين در حالي است که يکي از خبرگزاري‌ها چند روز قبل اعلام کرده بود اين خواننده پرآوازه ايراني در کرمان به اجراي کنسرت خواهد پرداخت.

او اما روز گذشته در گفت و گو با «مهر» اين خبر را تکذيب کرده و گفته است: «تا اطلاع ثانوي هيچ گونه برنامه و کنسرتي در تهران و ديگر شهرستان‌ها نخواهم داشت. چندي پيش برخي رسانه‌ها از برگزاري کنسرت اينجانب در شهر کرمان خبر داده بودند که به هيچ وجه صحت ندارد.»

وي با اشاره به اينکه به محض مشخص شدن برنامه‌هاي کنسرت اطلاع رساني خواهد کرد، افزود: «متاسفانه بعضاً اخبار غيرموثق درباره کنسرت يا انتشار آلبوم اينجانب موجب سردرگمي مخاطبان شده است بنابراين از اصحاب رسانه تقاضا دارم قبل از انتشار هرگونه مطلبي، اخبار مورد نظر را به طور مستقيم با اينجانب در ميان بگذارند.»

او در حالي اين سخنان را بيان مي‌کند که انتظار مي‌رفت او در سال جديد برنامه‌هايي را براي معرفي سازهاي جديد خود در ايران برگزار کند. شواليه آواز ايران (16 مه)، 26 ارديبهشت در پاريس به اجراي برنامه پرداخت. او به شکل معمول هر دو سال يک بار در سالن تئاتر «دولاويل» شهر پاريس به اجراي برنامه مي‌پردازد اما امسال براي اولين بار در تالار «سن پلي يل» که يکي از معروف ترين تالارهاي پاريس است، قطعاتي را از موسيقي شرق استفاده کرد. ناظري در اين کنسرت براي اولين بار دو خواننده شناخته شده شرق را روي صحنه برد. شهرام ناظري اسفند ماه سال گذشته، در شهرستان کرج آخرين برنامه خود را در سال 87 به اجرا درآورد.

شواليه آواز ايران در اين اجرا، نخست قطعه‌اي را در مايه اصفهان در دستگاه نوا اجرا کرد و پس از آن نيز برنامه خود را با اجراي آوازي با اشعاري از «مثنوي معنوي» ادامه داد که در اين قطعه شعر «قفل زندان» را به اجرا درآورد. بخش دوم اين برنامه با تکنوازي سه تار و آواز ناظري برگزار شد و شواليه آواز ايران قطعه‌اي را با شعر «حلاج» سروده محمدرضا شفيعي کدکني اجرا کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
درود بر هنرمندان مردمی ناظری.شجریان .مختاباد و.....
درود بر استاد ناظری وطن پرست و استبداد ستیز و درود بر شجریان و دیگر هنرمندان حق طلب
درود بر تمامي هنرمندان متعهد ايران. به قول دكتر محسن رضايي اگر موارد ذكر شده در نامه آقاي كروبي صحت داشته باشد بر تمامي غيرتمندان ايراني است كه تا مجازات تمامي عامران اين عمل شنيع اعزاي عمومي اعلام نمايند.
چه تو ايران اجرا بكني چه نكني دوستت دارم.
بنازم به این همه فهم ودرک اینها عاشقان واقعی ایران و ملت ایران هستند
درود بر وطن پرستان و مردم دوستان واقعی ایران زمین درود بر استاد شجریان و درود بر استاد ناظری مرد غیور و خوش اواز ایران. بدانندکه هرگز هیچکس از مردمش جدا نیست و خود خود را گول میزند که برتر از مردم است وقدرت مردم را به قدرت ظلم میفروشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست