بازدید 2938

عذرخواهی رئیس هیات دوومیدانی تهران به خاطر دروغ‌های رئیس فدراسیون!

رئیس هیات دوومیدانی تهران گفت: از زمانی که کیهانی آمده فقط دروغ شنیده‌ایم و به خاطر رایی که به او دادم، از جامعه دوومیدانی عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۵۹۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 25 May 2016

این روزها جامعه ورزشی دوومیدانی روزهای پر التهابی را می گذرانند و کمتر کسی است که زبان انتقاد خود را به روی رئیس فدراسیون باز نکرده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کار در فدراسیون دوومیدانی به جایی رسیده که رئیس هیات دوومیدانی تهران هم صدایش در آمده است. احمد گودرزی در مورد حضورش در فدراسیون دو و میدانی و درگیری به وجود آمده اظهار داشت: مشکل ما این است که رئیس فدراسیون علی‌رغم مقرراتی که وجود دارد خودسرانه تصمیم‌گیری می‌کند و بدون برگزاری مجامع تقویم ورزشی را می‌ریزد در حالی که این تقویم باید به تصویب هیات رئیسه برسد اما در عمل اینطور نیست و مشکلاتی را برای هیات‌ها به وجود آورده است.

وی ادامه داد: هیات تهران 13 نفر از تیم ملی دارد اما از این تعداد تنها 6-7 نفر از مسابقات قهرمان کشور استفاده شدند. می‌‌گویند حدادی ورزشکار آزاد است اما این در حالی است که او تهرانی است و امتیازش را برای تهران حساب نمی‌کنند. همه تصمیمات علیه هیات تهران است.

رئیس هیات دو و میدانی تهران گفت: وقتی مسابقه‌ای برگزار می‌شود باید حق و حقوق داوران پرداخت شود. از 11 مسابقه 9 مسابقه در تهران انجام شده اما هنوز پول داوران را ندادند. ما در این مدتی که کیهانی آمده چیزی جز دروغ نشنیده‌ایم. مسئولان ورزش هم می‌دانند او با لفاظی اجازه کار به دبیر فدراسیون را نداد. 12 نفر کارمند و پیشکسوتان فدراسیون همه جدا شدند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون دوومیدانی به هم ریخته است، گفت: کیهانی تنها به دنبال مسافرت‌های خود است و تنها جوابگوی چند هیاتی است که با او کار می‌کنند. من از مسئولین هیات‌ها می‌خواهم که بیایند و در مورد مشکلات نظر بدهند. چرا استانی مانند کرمانشاه که خود کیهانی از آن خطه است باید حقوق بگیرد اما ورزشکاران ما نه. کسانی که می‌خواهند چربی‌های خود را از بین ببرند در آفتاب انقلاب به راحتی تمرین می‌کنند اما دوندگان تهرانی از حضور در آن عاجز هستند. وقتی این مسئله را می‌گوییم اعلام می‌کنند باید پول بدهند. مگر دونده حقوقی می‌گیرد.

گودرزی گفت: من خودم به کیهانی رای دادم اما الان از کارم پشیمان هستم و از همه جامعه دو و میدانی عذرخواهی می‌کنم. او هیچ آشنایی با دو و میدانی ندارد و در هیچ رده‌ای از تیم ملی نبوده است. او می‌گوید فدراسیون مشکلی ندارد اما وقتی بررسی کنند مشخص می‌شود چقدر بدهی دارند.

کیهانی به دبیر فدراسیون که باید همه کارهای اجرایی را انجام دهد اصلا اختیار نمی‌داد که او کار کند. امنیت شغلی در فدراسیون  از بین رفته است و همه مشکل ما این است که او چیزی از دوومیدانی و مدیریت نمی‌داند. ما در صدد این هستیم که مجمع فوق‌العاده برگزار کنیم. وزیر ورزش و سجادی همه مشکلات را می‌دانند و به نظرم باید یک تصمیم جدی در مورد دوومیدانی گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل