بازدید 1989
۱

شاخص کل بورس رشد کرد

در پایان معاملات امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه شاخص بورس تهران 117 واحد رشد کرد و به رقم 75هزار و 9 80واحد رسید و در نهایت در سومین روز هفته سبز باقی ماند. شرکت های معدني‌وصنعتي‌چادرملو، ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌، بانك پاسارگاد، كشتيراني جمهوري اسلامي ايران، صنايع پتروشيمي خليج فارس، توسعه‌ صنايع‌ بهشهر(هلدينگ)، فولاد خوزستان، كنتورسازي‌ايران‌، سرمايه‌گذاري‌ سايپا، سرمايه‌گذاري‌بهمن، پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس امروز گذاشتند.
کد خبر: ۵۸۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 16 May 2016
در پایان معاملات امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه شاخص بورس تهران 117 واحد رشد کرد و به رقم 75هزار و 9 80واحد رسید و در نهایت در سومین روز هفته سبز باقی ماند.در پایان معاملات امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه شاخص بورس تهران 117 واحد رشد کرد و به رقم 75هزار و 9 80واحد رسید و در نهایت در سومین روز هفته سبز باقی ماند. شرکت های معدني‌وصنعتي‌چادرملو، ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌، بانك پاسارگاد، كشتيراني جمهوري اسلامي ايران، صنايع پتروشيمي خليج فارس، توسعه‌ صنايع‌ بهشهر(هلدينگ)، فولاد خوزستان، كنتورسازي‌ايران‌، سرمايه‌گذاري‌ سايپا، سرمايه‌گذاري‌بهمن، پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس امروز گذاشتند.
همچنین شاخص آیفکس در پایان امروز با رشد2.10واحدی به رقم 801 رسید که در بین شرکت های فرابورسی پتروشيمي مارون،پالايش نفت لاوان،پالايش نفت شيراز،بيمه اتكايي ايرانيان،بيمه دي،قاسم ايران،گروه صنايع كاغذ پارس،شركت پتروشيمي خراسان،نفت ايرانول و پخش البرز با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس باعت سبز ماندن چراغ آیفکس در پایان معاملات امروز شدند.

شاخص کل بورس رشد کرد
شاخص کل بورس رشد کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک عزیز این مثبت شدن شاخص کاملا دورغین بوده و با واقعیت بازار کاملا فاصله دارد. مثبت شدن شاخص امروز به دلیل معاملات بلوکی و کد به کد کردن سهام در قیمت های مثبت کاملا مخالف حرکت عادی قیمت ها بوده است.
همین امروز جابجایی بلوک در نماد های پالایشگاه اصفهان مخابرات پالایشگاه بندرعباس فولاد مبارکه گسترش نفت و گاز پارسان و چندین نماد دیگر بالای 300 واحد از منفی شاخص کم کرده اند. دیروز هم نزدیک 400 واحد از منفی شاخص باز به همین روش کم شده است.
مشابه همین کار چندین روز پیاپی است که ادامه دارد و کسی هم نیست که رسیدگی کند. این حرکت به معنای واقعی شاخص سازی و دستکاری در بازار است. رفتار های این چنینی سازمان بورس راه را برای دیگر حقوقی های بازار باز کرده است تا بر روی تابلو معاملات اقدام به دستکاری قیمت کنند. حرکت های اینچنینی در اینده به ضرر بازار بورس خواهد بود.
از شما انتظار هست که فقط به ظاهر خبر توجه نکرده و تحلیل خبر را نیز ارایه دهید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست