بازدید 113892
۳
دویست و پنجاه و دومین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی خطر مرگ در کمین پناهجوهای ایرانی؛ خودسوزی تازه/ ویدیو خفت‌گیرهای تازه که با ویدیو دستگیر شدند! / هشدار درباره سرمایه‌های ایران در ونزوئلا

ویدیوهایی از بحران در ونزوئلا: از شبیخون برای غذا تا سرکوب شدید / ویدیوی حمله شبانه روس ها به رگ حیات داعش / ویدیویی درباره تورم آن گونه که رئیس جمهور می‌بینید / ویدیوهایی از شادی‌های عجیب این روزها: از رقص پیروزی طرفداران نماینده مجلس تا آتش زدن معلم برای خوشحالی! از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است
کد خبر: ۵۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 03 May 2016
ویدیوی نمایش خطر مرگ در کمین پناهجوهای ایرانی؛ یک خودسوزی دیگر / ویدیو منتشر کنید، خفت گیر تحویل بگیرید!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دویست و پنجاه و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دویست‌و پنجاه و دومین «به اضافه تابناک»، ویدیوهایی از بحران در ونزوئلا: از شبیخون برای غذا تا سرکوب شدید؛ مراقب سرمایه های ایران باشید / خطر مرگ در کمین پناهجوهای ایرانی؛ یک خودسوزی دیگر / ویدیوی حمله شبانه روس ها به رگ حیات داعش / ویدیویی درباره تورم آن گونه که رئیس جمهور می‌بینید / ویدیو منتشر کنید، خفت گیر تحویل بگیرید! / ویدیوهایی از شادی‌های عجیب این روزها: از رقص پیروزی طرفداران نماینده مجلس تا آتش زدن معلم برای خوشحالی!
ویدیوی نمایش خطر مرگ در کمین پناهجوهای ایرانی؛ یک خودسوزی دیگر / ویدیو منتشر کنید، خفت گیر تحویل بگیرید!
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 54

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
موندم که احمدی نژاداین نابغه مدیریت ازابتدای خلقت بشرتاکنون باکدوم عقل درکشوربی ثباتی مثل ونزوئلاسرمایه های ایران روبردوبربادداد.عجب رویی داره این موجود.
باید به کشورهای افریقایی و عربی برادر که در حال ورشکست شدن هستند کمک مالی کنیم زیرا ما کشوری ثروتمند هستیم
تابناک عزیز کجا تو ایران امنیت هست .خدا سر شاهده بعد از 18 سال کار بیکار شدم .شصت ماه بیمه من هم توسط یکی از این رجال پرداخت نشده .اونقدر قرض بالا آوردم که حال و روز خوشی ندارم .آقای رئیس جمهور محترم فقط کارمندای خودش رو می بینه .من به ایشون رای دادم .امنیت رو با ول شدن مملکت یکی می دونید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی