بازدید 116599
۲
دویست و چهل و نهمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی غیراخلاقی سعودی‌ها علیه رزمندگان نوجوان دفاع مقدس ایران / ویدیوی افشاگری آقازاده از شیوه صدور مجوز شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان در ایران!

ویدیوی روایت شاعر ترانه های شادمهر عقیلی از آداب ممنوع التصویری! / ویدیویی از آخرین ثانیه‌ها: یک هفته تا بر باد رفتن 1.8 میلیارد دلار مردم ایران / ویدیوی تسخیر مجلس عراق توسط طرفداران مقتدی صدر / ویدیویی دیدنی از جوانان «یوزپلنگ باز» سعودی که قرار است از عربستان دفاع کنند؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است
کد خبر: ۵۸۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 30 April 2016
ویدیوی کثیف سعودی ها علیه رزمندگان نوجوان دفاع مقدس ایران / ویدیوی افشاگری آقازاده از شیوه صدور مجوز شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان و ممنوع التصویری هنرمندان«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دویست و چهل و نهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دویست‌و چهل و نهمین «به اضافه تابناک»، ویدیویی از آخرین ثانیه‌ها: یک هفته تا بر باد رفتن 1.8 میلیارد دلار مردم ایران / ویدیوی تسخیر مجلس عراق توسط طرفداران مقتدی صدر / ویدیوی غیراخلاقی سعودی‌ها علیه رزمندگان نوجوان دفاع مقدس ایران / ویدیویی دیدنی از جوانان «یوزپلنگ باز» سعودی که قرار است از عربستان دفاع کنند! / ویدیوی افشاگری آقازاده از شیوه صدور مجوز شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و ممنوع التصویری هنرمندان / ویدیوی روایت شاعر ترانه های شادمهر عقیلی از آداب ممنوع التصویری!

ویدیوی کثیف سعودی ها علیه رزمندگان نوجوان دفاع مقدس ایران / ویدیوی افشاگری آقازاده از شیوه صدور مجوز شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان و ممنوع التصویری هنرمندان
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 355
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
سلام به همه تابناکی های عزیز از توی این کیلپ من فهمید اون رزمنده مال شهرستان ماست وتمامی کسانی که با اون رزمنده صحبت می کردن لهجه ی شهر مارو داشتن ..نجف آباد اصفهان.. با تشکر
این که یوزپلنگ ایرانیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل