بازدید 13108
۱

گلر ایرانی العربی کیست؟

کد خبر: ۵۸۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 25 April 2016

مسعود زارعی گلر العربی است. او ایرانی است و تا امسال کسی این را نمی دانست. جواد نکونام بود که در مصاحبه ای گفت، تیم العربی یک بازیکن ایرانی دیگر هم دارد و تازه آنجا بود که بعضی ها فهمیدند مسعود زارعی ایرانی است.

به گزارش تابناک ورزشی، این دروازه بان ۳۷ ساله که مدت ۲۰ سال است در باشگاه العربی حضور دارد، خیلی خوب فارسی را حرف می زند و می گوید قصد دارد در این باشگاه بازنشسته بود.

او همچنین به به تعریف و تمجید از عابدزاده می پردازد و در این باره می گوید: «من عاشق عابدزاده بودم و هستم. او تکرار نشدنی است.» زارعی همچنان درباره همبازی بودن با دژاگه و نکونام می گوید: «اشکان واقعا بازیکن موثری است و وقتی در تیم نیست جایش خالی است. او یکی از بازیکنان محبوب و خوب ما به حساب می آید. جواد نکونام هم بازیکن خیلی خوبی است و لیدر تیم العربی است. او خیلی به تیم کمک کرده. اگر نگاه کنید دژاگه و نکونام با دیگر بازیکنان ما فرق دارند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بازيكناي زيادي هستن از ايران كه ناشناخته هستن از جمله ماجد ناصر دروزابان تيّم ملي امارات كه از شهرستان ميناب هستش .علي مبحوت بازيكن تيّم ملي إمارات از جزيره قشم .حمدان كمالي بازيكن تيّم ملي امارات از بندر كنگ.احمد معين كاپيتان تيّم ملي جوانان إمارات از جناح شهرستان بستك.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل