بازدید 8935
۱

مجروح شدن ۴۰ پلیس در تصادف با موتور سیکلت

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در سال گذشته موتور سیکلت سوران بیش از 40 پلیس را به صورت سهوی و عمدی زیر گرفته و مجروح کردند.
کد خبر: ۵۸۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 23 April 2016
رئیس پلیس راهور تهران گفت: در سال گذشته موتور سیکلت سوران بیش از 40 پلیس را به صورت سهوی و عمدی زیر گرفته و مجروح کردند.

به گزارش میزان، سردار تیمور حسینی با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف گفت: این طرح از روز چهارشنبه بار دیگر در تهران آغاز شده است و ماموران پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز و رعایت نکردن قوانین برخورد می کنند و وسیله نقلیه این افراد توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی ادامه داد: ما حساسیت و وضع زندگی موتور سواران را درک می کنیم و فقط از آنها می خواهیم خطوط قرمز پلیس را رعایت کنند تا خودشان دچار حادثه نشوند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: موتور سواران بعد از عابران پیاده دومین گروه آسیب پذیر در حوادث رانندگی هستند.

سردارحسینی درباره خط قرمز پلیس برای موتور سواران افزود : یک موتور سوار در تهران علاوه بر همراه داشتن تمامی مدارک قانونی، باید از کلاه ایمنی استفاده کند و هیچگاه در خطوط ویژه تردد نکند. رئیس پلیس راهور تهران گفت: راکبان موتور سیکلت نباید از چراغ قرمز عبور کنند یا بر خلاف جهت تردد کنند و یکی دیگر از خطوط قرمز پلیس حرکت موتورها در پیاده رو است.

وی درباره رفتار بد برخی ماموران پلیس با موتور سواران گفت: اگرچه برخی ماموران که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند تخلفی را مرتکب می شوند اما بد نیست بدانید که تنها در سال 94 ، بیش از 40 مامور و افسر پلیس راهور در تصادف های سهوی و عمدی با موتور سواران زیر گرفته شده و مجروح شدند و بسیاری از آنها از ناحیه سر،دست و پا دچار شکستگی شدند که خوشبختانه در این حوزه تصادف منجر به فوت نداشتیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
جان مادرتان برخورد با موتورسواران متخلف را مقطعی انجام ندهید. اینها از حد گذرانده اند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل