بازدید 3584

انتقاد سرپرست استقلال خوزستان از سرپرست تازه وارد استقلال!

کد خبر: ۵۷۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 04 April 2016

سرپرست استقلال خوزستان نسبت به رفتارهای فرزاد مجیدی انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بهمن روشنایی در مورد تساوی یک بر یک استقلال خوزستان و استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بود. می‌توانستیم در این بازی برنده شویم ولی با بی‌دقتی نتیجه را از دست دادیم. وحید طالب‌لو در یکی از روزهای خوب خودش قرار داشت و با عملکرد درخشانش سد محکمی در مقابل حملات استقلال بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس از تساوی دو استقلال سود برد،عنوان کرد:‌ ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و برای خودمان بازی می‌کنیم. در راه رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. اینکه تیم‌های دیگر چه وضعیتی دارند ارتباطی به ما ندارد. ما در راه رسیدن به موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با حضور پرشور هواداران یادآور شد: جا دارد از هواداران تشکر کنم. آنها حضور پرشوری داشتند و تیم ما را مورد حمایت قرار دادند. جزو معدود بازی‌های لیگ بود که هواداران تا آخرین لحظه در جای خود حضور داشتند و تیم را حمایت می‌کردند.

روشنایی در مورد درگیری که بین بازیکنان به وجود آمد و فریادهایی که او برای آرام کردن نیمکت تیمش می‌کشید، اظهار داشت: من قصد داشتم بازیکنان تیم خودم را جدا کنم و به نیمکت‌نشینان اعلام کردم در جای خود بنشیند و داور را تحت تاثیر قرار ندهند. متاسفانه شیطنت‌هایی از سوی فرزاد مجیدی سر می‌زد و آنها جوی ایجاد می‌کردند که ما به دنبال آرام کردن آن بودیم.

وی در پاسخ به اینکه مجیدی چه رفتاری انجام می‌داد، تصریح کرد:‌متاسفانه در کنار زمین بازی‌هایی درمی‌آوردند که اصلا خوب نبود. ما دوست داشتیم جو را آرام کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. اگر در تصاویر دیده باشید بنده فقط به نیمکت‌نشینان می‌گفتم بنشینند تا بازی ادامه پیدا کند.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند تیمش می‌تواند قهرمان شود، اظهار داشت: تمام هدف ما قهرمانی است و با تمام توان در این راستا گام برمی‌داریم.

روشنایی در رابطه با اینکه هفته آینده باید در دربی خوزستان به میدان بروند، عنوان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم. دو تیم همنام خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست