بازدید 2972

کدام حاشیه‌ مهاجم تراکتور را نیمکت نشین کرد؟

کد خبر: ۵۷۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 02 April 2016
مهدی شریفی به شکل غیر منتظره‌ای نیم فصل از سپاهان جدا شد و به به عنوان سرباز به تراکتورسازی پیوست اما در این تیم نتوانسته چهره پرفروغی باشد.
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی شریفی پدیده دو فصل گذشته سپاهانی ها که در ابتدای فصل تا مرز لژیونر شدن هم پیش رفت با وجود بازی های خوبی که در نیم فصل اول برای اصفهانی ها انجام داد به یکباره با آغاز نقل و انتقالات زمستانی راهی تبریز شد تا خدمت مقدس سربازی را با پیراهن تراکتور به پایان برساند.

با اضافه شدن شریفی به جمع شاگردان امیر قلعه نویی بسیاری تصور می کردند این مهاجم جوان و توانمند بتواند روزهای خوبی را در تراکتورسازی سپری کرده و دوباره ملی پوش شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه مهدی شریفی در متن حواشی بسیاری قرار گرفت تا رفته رفته از ترکیب 11 نفره و سپس 18 نفره تراکتورسازی دور بماند.

در روزهای گذشته خبرهای حاشیه ای بسیاری در خصوص این مهاجم جوان به گوش رسید که با تکذیب رسمی باشگاه تراکتورسازی روبرو شد و آنها مدعی شدند غیبت های شریفی در بازی های اخیر تنها به خاطر مصدومیتی است که گریبان او را گرفته و فعلا در حال درمانش است.گویا این مهاجم اصفهانی دوباره از همان ناحیه ای که قبلا آسیب دیده بود مصدوم شده و هیچ بعید نیست در صورت نیاز به جراحی تا پایان فصل بیرون بماند.
با وجود این تکذیب ها اما خبرهایی که چندی قبل در مورد این بازیکن جوان بر سر زبان ها افتاد باعث شده تا تکذیب باشگاه تراکتورسازی چندان تاثیری نداشته باشد.
شریفی که تازه در اول راه است ظاهرا هنوز نتوانسته رفتار حرفه ای را دستور کار خود قرار دهد و حتی دلیل کنار گذاشتن وی در لیست ۱۸ نفره هم مسائل انضباطی بوده است نه مصدومیت.
باید دید در هفته های پایانی لیگ امیر قلعه نویی نظرش در مورد مهدی شریفی تغییر می کند یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی