بازدید 24382
پشت پرده انتخاب «عمان» به عنوان میزبان بازی های ایران و عربستان؛

کنفدراسیون فوتبال آسیا به «مرگ» گرفت، کفاشیان به «ننگ» راضی شد؟!

سوای اینکه کدام کشور ثالث، میزبان بازی های فوتبال ایران و عربستان شود، اصل پذیرش این میزبانی مسأله مهم‌تری است و نفس پذیرش میزبانی کشور ثالث توسط فدراسیون فوتبال ایران است؛ اتفاقی که اگر تحقق یابد، قابل گذشت نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران باید تاوان سنگین برای آن بپردازند.
کد خبر: ۵۷۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 29 March 2016
با وجود آنکه تبعات پذیرش میزبانی کشور ثالث برای بازی های‌ فوتبال ایران و عربستان برشمرده شد و «تابناک» مفصل به ابعاد این ماجرا پرداخت، فدراسیون فوتبال ایران از «خواب رسانه‌ای» کشور در نوروز کمال بهره برداری را برد و پیش از بالا گرفتن آتش اعتراضات، زیر بار ننگ پذیرش ناامنی ایران از طریق پذیرش بازی در کشور ثالث رفته است؛ ننگی که ادعا شده دستور کنفدراسیون فوتبال آسیاست، ولی حقیقت چیز دیگری است!

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه علی کفاشیان در گفت و گویی با رأی دوستانش در کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی از ایران به دلیل واهی ناامنی کشورمان مهر تأیید زد و از امارات متحده عربی به عنوان کشور میزبان سخن به میان آورد، رایزنی عربستان برای کوبیدن میخ بر تابوب امنیت ایران با تلاش برای تعیین سریع کشور ثالث شدت گرفت که ظاهراً نتایج مشخصی نیز داشته است.

فدراسیون فوتبال عربستان نیز همراستا با کفاشیان، دو کشور امارات و قطر را میزبان بازی های خود برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده بود که این هم‌صدایی با تعابیر خاصی درباره شخص کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از عوامل این مجموعه همراه شد و ضرورت حساسیت نهادهای مسئول را نسبت به این هم‌صدایی متذکر ساخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به «مرگ» گرفت، کفاشیان به «ننگ» راضی شد؟!

حال در تازه‌ترین رویداد، طلال آل الشیخ رئیس کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان گفته است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور عمان را میزبان بازی های نمایندگان ایران برابر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است. AFC منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال عمان است و قرار شده، عمانی ها جواب نهایی خود را روز چهارشنبه اعلام کنند».

هرچند با شنیدن این خبر چنین تصور می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا سرخود به گزینه عمان رسیده، شنیده‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از آن دارد که با فدراسیون فوتبال ایران و عربستان درباره انتخاب میزبان مذاکره و بر «عمان» به عنوان گزینه نزدیک به ایران توافق شده است؛ اتفاقی که نشان می‌دهد هنوز نمی‌توان کامل به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران همچون مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان اعتماد داشت!

با وجود گزینه‌های ایده‌آلی نظیر تاجیکستان برای میزبانی می‌توانست مورد تأکید ایران قرار گیرد و همان گونه که عربستان بر امارات و قطر تأکید کرد، ایران نیز بر گزینه‌هایش تأکید کند. البته شاید پیشنهاد مطلوب ایران مورد پذیرش عربستان و کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ـ که عمدتاً کشورهای عربی متحد عربستان در آن عضویت دارند ـ تأیید نمی‌شد.

اما سوای اینکه کدام کشور ثالث میزبان بازی های فوتبال ایران و عربستان شود، اصل پذیرش این میزبانی مسأله مهم‌تری است و نفس پذیرش میزبانی کشور ثالث توسط فدراسیون فوتبال ایران است؛ اتفاقی که اگر تحقق یابد، قابل گذشت نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران باید تاوان سنگین برای آن بپردازند.

«تابناک» در روزهای آینده در این ارتباط به دلایل لزوم کنار کشیدن ایران از مسابقات در صورتی که اصرار بر میزبانی در کشور ثالث باشد و همچنین هزینه‌هایی که این تصمیم ایران برای دفاع از اعتبار و امنیتش برای فوتبال کشورمان و همچنین برای کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد داشت، می‌پردازد. امید اینکه برخی رسانه هایی که به دلایل خاص در این بحران ملی، سکوت پیشه کرده‌اند، سکوت را بشکنند و از منافع ملی دفاع کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۰۳
انتشار یافته: ۶۸
ما بدترین کارو کردیم. عملا نشون دادیم حق با اوناست. کاش تیم های ما بازی نکنن. 3 -0 بازنده باشیم بهتره که عزتمونو ببازیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
یعنی تو این مملکت کسی نیست جلوی کفاشیان رو بگیره؟
كامران
| Italy |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
موافقم ، دور از افكار عمومي كه مشغول ديد و بازديد عيد هستند، آقايان حيثيت كشورشان را معلوم نيست به چند به خارج شوت كردند و حتما الان هم تبسم هميشگي خود را تحويل مردم ميدهند
تو ناراحت چی هستی؟ هر روز یک تحلیل از بی لیاقتی فدراسیون فوتبال میزنی
ما به هیچ عنوان نباید قبول کنیم...!
من خودم یک فوتبالی به تمام معنا هستم ولی تو این ماجرا مردشور هر چی فوتبالو ببرن صحبت آبرو و شرافت در میونه...
اقا امنیت نداره دیگه، الان بعد این پیشینه، جو ضر عربستانی شدیدا توو جامعه موج می زنه، اونم از نارنجکهایی که توو ورزشگاه دیدیم انداختن، شما که اصرار می کنی توو ایران برگزار شه، اگر اومدن و مثلا یه نارنجک زدن به یکیشون، جوابگویی؟
پاسخ ها
سینا
| Turkey |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
بالاخره یکی یه حرف منطقی زد...
تابی جون میگی آبروی ایران میره درسته..؟اما کی آبروی ایرانو برده؟ عربستان؟؟! نخیر تابی جون همین سفارت آتیش بزنا و نارنجک اندازا آبروی ایرانو بردن...حالا شما میتونی 100٪ اطمینان داشته باشی که فردا اومدن تو ایران هیج اتفاقی قبل در حین و بعد بازی نیوفته..؟!!
اونجا که جساسیتا 100برابره چنتا سفارت آتیش زن بره به هتل تیم میهمان حمله کنن چی میشه فک میکنی..؟! یه نارنجک بزنن کنار نیکمت تیم میهمان چی میشه عزیزم..؟ اون موقع آبرویی میمونه برامون..؟!
خدایااین روزمرگ منه که به عنوان یه ایرانی این خبررامی شنوم ...آقای کفاشیان این عین ... هستش به ایرانی ...بایدمسابقات راتحریم می کردیدبهترازاین ننگه که به توچسبیدتاابد...استعفابده ...
جزء معدود تلاش های بارزش شما است تابناک. براتون آرزوی موفقیت می کنم. گاهی وقتی چنین رفتارهایی رو می بینم به حرفه ای بودن کار شما امیدوار و خوشحال میشم ولی خیلی وقتها هم اینطوری نیستید. به هر حال:
این رسالت واقعی خبرنگاری است که ...های اینچنین برخی به اصطلاح مدیران رو افشا کنند.

کفاشیان بین اقتدار کشور و دوستان عربی اش گزینه دوم رو انتخاب کرد.
چراكسي جلودار كفاشيان نيست؟ اين آقا پشتش به كي وكجاگرمه كه اين طور با آبروي ايران وغرور ملي ما بازي مي كنه؟
داعش بغل گوش ماست جرات نمیکنه حتی سمت عتبات بره اونوقت اروپا رو میفرسته رو هوا
با این امنیت مسئولای میز دوست و پول دوست فوتبال امنیت که هیچ ابروی کشورو بردن
اگه از جیبتون هزینه میکنید که هیچ برید هر جا میخواید بازی کنید ولی اگه از بیت المال هزینه میکنید هیچ کس راضی به این ننگ نیست حتی اگه برای همیشه تعطیل بشه
عزیز دل من، شماها که نمی تونید جلو عربستان بایستید، چرا داعیه داره مبارزه با استکبار هستید که جوجه اش عربستانه؟
از این فدراسیون بیشتر از این انتظار نمیره اما مقصر اصلی در جری شدن عربها همانهائی هستند که هنوز اصرار بر رفتن به عربستان علیرغم تمام اتفاقات سالهای گذشته دارند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
اونایی که از دیوار سفارت بالا رفتن مقصر نبودن و اون حاجی بنده خدایی که به قصد ثواب و فریضه دینی میره مقصر اصلیه؟ جل الخالق! من با رفتن به حج تو این شرایط مخالفم ولی این جمله تطهیر مجرم اصلیه!
به این ننگ تن نمیدهیم
...به نظرم باشگاه ها باید خودشان از شرکت در این مسابقات انصراف بدهند
آقای کفاشیان...یادت باشه اول یک ایرانی هستی، بعدش رییس یک فدراسیون
سلام
اينها مهم نيست مهم آنست كه كفاشيان راس مسند قدرت باشدحال اين مسابقات در يك روستاي عمان برگزار شود
به نظر من كفاشيان بايد اين ميز را رها كند چون اين ميز در مقابل عزت ملت ايران اينقدر ارزش ندارد.
چه هزینه ایی؟

کفاشیان رو اخراج کنید، فیفا فوتبال ایران رو تحریم می‌کنه. خوب بعد؟ دیگه تو دنیا ورزش نیست؟ فقط فوتبال؟ من تا کی‌ باید اینجا کامنت بذارم بگم بابا به هرکی‌ میپرستید تو خیلی‌ کشورا (نمونش همین استرالیا که هموطنا خودشونو به آب و آتیش میزنن که بیان اینجا) خیلیا اصلا نمیدونن فوتبال چی‌ و علاقه‌ا‌ی ندارن.

۳۰ سال تلویزیون رو روشن میکنی‌ فقط فوتبال. خوب معلومه که یه آدم ۳۰ سال که شبو روز فوتبال دیده، خیال می‌کنه ورزش یعنی‌ فوتبال.

الان این تیم‌ فوتبال ما که ۲۰۰۰ ساله نه مدالی آورد نه قربونش برم کم هزینست، اگه تعطیل بشه چه اتفاقی میافته؟ امنیت ملی‌ در خطر میافته؟

یا اینکه بفرمایید فساد فراگیر به مذاق بعضیا خوش اومده؟ خدا رو شکر اینا زمان جنگ کار دستشون نبود، وگرنه....

خود شما جناب تابناک، چند بار کامنت گذشتم گفتم نگید "تیم ملی‌"، تیم ملی‌ چی‌؟ فوتبال، شنا، بسکتبال....وقتی‌ هی‌ میگید تیم ملی‌، تیم ملی‌ و منظورتون تیم ملی‌ فوتبال، کم کم همین می‌شه دیگه....
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
ای گل گفتی
انقدر سخته قبول کنید شاهکار برادران نگران در صحنه رو که نه تجاوز دیدن و نه مرگ زوار رو ، اما اعدام شیخ عرب دیدن و از در و دیوارر بالا رفتند؟ واقعیت دنیا و دیپلماسی همینه با مرگ بر فلان و بسار ما کار پیش نمی بریم با بالا رفتن از دیوار سفارت ها کار پیش نمی بریم متاسفانه خیلی مسائل تو این کشور وارونه شده، این رای حق ایران بود هر چند دلواپسان به راه راست هدایت شدنی نیستند
خاج مجسن ما توی اوج جنگ تحمیلی وضعیت اینگونه نداشتیم. ضمناً اینفدر شهید ندادیم که بعضی به خاطر منافع و مصالح شخصی سکوت کنند. ماکلی شهید برای امنیت کشورهای عرب همسایه دادیم که امنیت اونا حفظ بشه اونم کشوری که 8 سال همه جوره ما رو مورد تهاجم فرار داد. حالا بیان امنیت ما رو زیز سوال ببرند. آفای همیشه خندان شاید فکر کردی اگه ایران ما نه کشور شما جنگ بشه یه سوراخ موش واسه فرار بین عربها داشته باشی ولی ما باز هم حاج همت و خرازی وکاوه و باکری ...میسازیم که شرمسار بشی . آقای خندان وقت کردی یه سر بیمارستان بقیه ا... با خاتم الانبیاء یا حتی ساسان بزن شاید با دیدن جانبازانی که واسه امنیت این سرزمین و اینکه تو لبخندی به لب داشته باشی 30 ساله روی تخت بیمارستانند. شرمباد.
باتشكر از تابناك براي ساكت نموندن در مقابل اين بي مسئوليتي
اصلا نباید بازی کنند آقااااااااا نباید اصلا نباید برن بابا عراق و افغانستان دارن تو ایران بازی می کنند بعد تیمای ما برن کشور ثالث از این نگ بزرگتر دیگه چیه؟ تو یه همچین جامی اصلا نباید رفت. بذارید خودشون بازی کنند خوشون هم جشن بگیرند. وای به حال ماااااااااااا واااااااای
خاك بر سر ما شد كه عربهاي .... به واسطه بي ... بعضي از مسئولين ما هر آنچه مي خواهند به سر ما مي آورند . واي كه ...
كجاي ايران ناامن است كه بپذيريم
اگر دنيا بسيج شود نبايد زيز بار حرف مفت آنها برويم .
با عرض سلام وتبريك سال نو
با تشكر وخسته نباشيد به هيات تحريريه سايت تابناك وتشكر بابت پيگيري چندين باره سايت تابناك نظر بنده بعنوان يك دوستار ورزش اين مي باشد كه نفس داستان بسيار بد و زشت ويك بدعت نادرست در ورزش فوتبال است آنهم ورزشي كه فيفا براي آن شعار دخالت سياست در فوتبال ممنوع را برگزيده رأي كنفدراسيون فوتبال آسيا ودر راس آن شيخ سلمان سياسي ومنطبق با هيچگونه منطقي نيست بدون شك كشور و ميهن عزيزمان امن ترين كشور خاورميانه وچه بسا اسياست و فدراسيون به هيچ عنوان نبايد تسليم خواسته اي اف سي شود ودر ابتدا به فيفا شكايت كرده در صورت رد درخواست ايران به دادگاه حكميت ورزش شكايت نمايد با تشكر
ایول تابناک خوب دستشون رو کردی لطفا پیگیر باش
ما که دستمون به جایی بند نیست اما تو از وزیر ورزش و وزیر امور خارجه و وزیر کشور و وزیر اطلاعات بخواه که وارد عمل بشوند.
ميزباني به غير از شهرهاي ميزبان ايران يعني اقتدار نام ايران
تمكين در قبال خواست عربها و پذيرش كشور ثالث براي ميزباني يعني طوق خفت و شرمساري بر گردن مسئولين ذي ربط .
واي كه كي بوديم و چه شديم ؟؟؟؟؟؟
ت
شما را به خدا جلوي اين كار را بگيريد. كفاشيان نشان داده كه عامل كشورهاي عربي است.
متاسفم.......
حیثیت ملی آنقدر پر بهاست که حفظ آن ارزش پرداخت هر هزینه ای را دارد . حتی محرومیت از مسابقات.
محروميت بهتر از ننگ پذيرش بازي ها مردم بايد تمام بازي هاي ليگ را تحريم كنند اگر چنين ننگي پذيرفته شود. لطفا خواهشا چاپ كنيد اين خواسته تمامي مردم ايران است. خون شهدا را پايمال نكنيد.
می ترسیم روزی برسد که بر وثوق الدوله آفرین بگوییم.
قبول دارم که شرکت نکردن در مسابقات تبعات خاصی داره و این راه هم وجود داره که ما در کشور ثالث بازی کنیم و با قدرت عربها رو شکست بدیم ولی خداییش پذیرش نا امنی ایران ننگ بزرگیه.ایران امن ترین نقطه خاور میانه ست.
دلتون خوشه! آقای رییس خندان برای سر کار مپندن به هر خفتی تن میده بعد هم با پوزخند جواب نمیده!
گنه کرد در بلخ آهنگری .......
تاوان آتش زدن سفارت را کفاشیان پس میدهد.
فدراسیون فوتبال ایران بهیچ وجه نباید این ننگ رابپذیرد. درصورت پذیرش ننگ کشور ثالث که به معنی نا امنی کشور ایران است، بازیکنان نباید زیر بار این ننگ بروند و مسءولین سیاسی و شورای امنیت ملی در این مورد وارد شده وعناصر ضعیف و زبون را از تصمیم گیری در این مورد کنار بگذارند.
عجب وضعيه. بي اعتمادي نسبت به عمكرد ايشون خيلي بالاست. خيمه زده رو فدراسيون. معلوم هم نيست تو راي گيري فيفا چيكار كرده!
تابناک پرت و ملا میگی کره شمالی و جنوبی هم تو چین بازی میکنن مگه کسی میتونه بگه این یعنی کره جنوبی نا امنه؟ این رای نشونه نا امنی ایران نیست مگه اینکه مدعی باشی کره جنوبی هم نا امنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
پرت و پلا خودت میگی. کره جنوبی گفته کره شمالی ناامنه و برای همین بازی به کشور ثالث افتاده.

تو کفاشیانی یا کارمندش؟!
نیان توسط سعودی‌ها رو یادتون رفتهباشگاهایی ایرانی نباید در کشور ثالث بازی کنن و و اینو باید با اعلام بیانیه به سمع ملت برسونن
دقیقا روندی که هلیه اسراییل در پیش گرفتیم
مثل اینکه تجاوز و کشتار ایرا
فوتبال کثیف است و عواملش....

ای کاش در اینجور مواقع نظر ملت هم پرسیده شود.

کسانی که صلاحیت.... ندارند نباید به جای مردم تصمیم بگیرند.

کدام افتخار را در فوتبال کسب کرده ایم.؟ جز ذلت چیزی از فوتبال نصیب این ملت نشده است.

لطفا بجای ملت تصمیم نگیرید...
ما این همه لاف اقتدار میزنیم اونم در جاهایی که اصلا لازم نیست اما در مسائله ای که همه ملت به اون توجه دارن رفتاری میکنیم که خفتش تا سالها برای ایران باقی می ماند . این ننگ پاک شدنی نیست اگر زیر بار میزبانی کشور ثالث بریم
. جالبه مسئولان ما اصلا نمی فهمن کی میشه مبارزه کرد و ایستاد کی باید کوتاه اومد . در این مسائله به راحتی میشه ایستاد و برنده شده چون عملا فدراسیون آسیا داره موضوع را سیاسی میکنه و ما نباید زیر بار سیاسی شدن فوتبال بریم هرجای دنیا قرار باشه داوری کنند حق را به ما میدن کافیه کنار بکشیم تا موضوع مورد بحث در دنیا قرار بگیره و یک بار برای همیشه قضیه حل بشه
با سلام بنظر من دراین شرایط که نبود امنیت وترس و وحشت در اروپا و کشور های اطراف از جمله خود عربستان حاکم است . پذیرش بازی در کشور ثالث چیزی جز ذلت نیست و من بعنوان یک ایرانی در وهله اول و دوستدار فوتبال بویی وطن دوستی باستشمامم نمی رسد و حس می کنم جلب رضایت فدارسیون آسیا را بر ایران ترجیح داده شده است
تا دیگه کسی از درو دیوار بالا نره ! نارنجک هم که زده میشه ! چرا اشکالات خودمونو نمیبنیم ؟؟؟
در این که نتیجه این تصمیم ننگ آور است شکی نیست اما چرا کسی پیگیر آن جماعت جاهلی که موجب این اتفاق شدند نیست؟ یه عده آدمی که اومدن امنیت و عزت مملکت رو اینجوری زیرسوال بردند و الان دارن راست راست راه میرن و واسه اقدامات ابلهانه بعدیشون تصمیم گیری میکنند.
من اگ بودم ..حالا ک به نظر می یاد کار از کار گذشته میزاشتم به عهده باشگاهها و مدیریت باشگاهها از بازی خود داری میکردن...اینجور بار مسولیت تا یه حدی از فدراسیون خارج می شد برای جلوگیری از تعلیق... بعد برای امن نشون دادن ایران چند بازی دوستانه با کشورهای اروپایی تو ایران برگزار میکردم....با الاخص الان که این همه مسوولین کشورهای مختلف می یان و میرن ...وزارت خارجه میتونه تو این زمینه راه گشا باشه....
بسمه تعالي لطفا زير بار اين ننگ نرويد. فوتبال بي فوتبال
با سلام اگر مسولان فوتبال و دولت به این خفت تن دردهند باید مثل افغانستان و...بعد ازاین دنبال کشور های ثالث دیگر به افتیم و قتی اطاعات داخل جلسات فدراسیون فوتبال را و تصمیمات آن را عربها واجنب ها زودتر از خود مسولان کشور ی می دانند باید تاسف خورد و شهدا ی گرانقدر و جانبازان عزیز و... به خاطر عزت وشرف این مملکت ایثارگری کردند باید در راس اینگونه پستها افراد وطن دوست باشند نه افراد کمدین دائم الخنده
بنده به عنوان یک ایرونی مایلم بدونم که اساسا مگر نه اینکه حضور تیمهای ما در میادین ورزشی بمنظور اعتلای نام کشور عزیزمون ایران و دفاع از حیثیت و غیرت وشف و عزت ملی هست؟ خوب وقتی علنا میبینیم و میبینید که دارن شرف و عزت ملی ما رو به بهانه واهی ناامنی خدشه دار میکنن، پس چرا سکت نشستید و منتظرید که اجانب و تازیها برامون تصمیم بگیرند. آقاااااا جون، یک کم غیرت به خرج بدین و در هیچ کشوری بجز خونه خودمون ایران، میزبانی بازیهای فوتبال رو نپذیرید. هر گونه تعلل در این امر خائنانه و خطرناک هست. چون با پذیرش این مطلب هم پذیرفته ایم که ایران ناامن است و هم راه را در سایر حوزه ها و فعالیتهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای دشمنان و بدخواهان باز کرده ایم. وقتی بنده بعنوان یک شهروند عادی این رو میفهمم، پس چطور مسئولین ذیربط مامتوجه نیستند و تا این حد نسبت به این مطلب مهم موضع انفعالی دارند.
بهتره که تعصب رو بذاریم کنار و حقایق رو در نظر بگیریم و قوانین فیفا رو
باید برای اعتراض به حکم afcبه مرجع داوری بالاتری که از زیر شاخه های fifa هستش اعتراض کرد
چون این کار زمان بر هستش، اگه فدراسیون منتظر نتیجه ی اون دادگاه میشد، afc میتونه ما رو جریمه کنه و حتی از جام باشگاههای آسیا برای حداقل یک سال آینده محروم کنه
لطفاَ بدون دانش حقوقی دیگران رو محکوم نکننین
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
این چه بحثیه که میفرمایید ،شما بگو ده سال محرومیت و جریمه و...، مهمتر از همه اونها عزت ایران هست که بخاطر... گری بعضی مسؤولین زیر سؤال میره و قابل جبران نیست
بنظر من بهتره فوتبالیستهای غیور کشورمون در صورت عملی شدن این تصمیم از اعزام بمسابقه انصراف بدن
خجالت ا ور است که با این شرایط در ادامه مسابقات شرکت کنیم . و جالب توجه است که رسانه ها هم به ملیت و ایرانی بودن بی توجه شده و به این موضوع نمی پردازند . من مخالف با صلح طلبی و نزدیک شدن ملتهای ایران و عربستان نیستم ولی این موضوع را یک پروژه برای دور ساختن دو ملت از یکدیگر میدانم . ادامه مسابقات باشد برای بعد از عبور از این بحران که امیدوارم بزودی روابط نزدیک و نزدیکتر گردد.
چون استقلال وپرسپولیس این دوره نیستن بایدانصراف بدیم؟اون موقع که ازدیوارسفارت بالا می رفتین بایددنبال عزت بودین.
شما که آدرس اشتباه به مردم میدهید بسیار مقصر تر از کفاشیان هستید. چه کسی به عربستان خواهش میکنه برای حج امسال؟ آیا کفاشیان شخصا تصمیم گرفته یا با نظر مسیولین؟ از کفاشیان خوش نماید ولی از فریب مردم هم نفرت دارم. همه میدانند که کفاشیان آدمیست که بدون اجازه آب نمیخورد ما که ادعای مبارزه با استکبار را داریم نتوانستم جلوی کفاشیان را بگیریم؟ کسی باور میکنه؟
....
ایشون اصلا چکاره هستند که برخلاف نظر مردم و نظر اغلب مسئولین چنین خفتی رو قبول کرده اند
آقا چرا الكي جو ميدين؟خب امنيت ندارن عربستاني ها توي ايران ديگه.اگه همينايي كه سفارت رو آتيش زدن برن هتل اينا سر و صدا كنن يا شيشه اتوبوسشون رو بشكنن يا نارنجك بزنن شما پاسخگويي؟دولت هم فوق فوقش محكوم ميكنه! كار ديگه اي كه نميكنن براي همين بيشتر آبرومون ميره!شما اگه فكر آبرويي برو ببين چرا مسببان حمله به سفارت عربستان محاكمه و تنبيه نشدن
کفشهای کفاشیان لنگه به لنگه است!
فوتبال خوبه ولی خیلی چیزا از فوتبال بهتره مثل غیرت و غرور ملی قبول کردن شرایط عربستان و فیفا عین بی غیرتی است..
با این کار مهر تابیدی میزنیم بر ناامن بودن کشورمان که تبعات ذیل را دارد :
عدم ورود توریست به کشور عزیزمان
عدم سرمایه گذاری خارجی
بهانه دادن به دشمنان سود جو
تخریب چهره بین المللی کشور
و.........
به امید اینکه در سال جدید شر کفاشیان از سر فوتبال این مملکت کنده شود.
امنیت مردم و جامعه مهم تر از فوتبال هست .چند نکته رو باید از یاد نبریم.1.درصورت بروز یه اتفاق کوچک برا عربستانی ها قطعا شروع می کنن به ماهیگیری از آب گل آلود که تبعاتش دامن جامعه ما رو مورد صدمه کم غیر مستقیم قرار میده .مثل حادثه سفارتشون.2. بریم با این کشور تو کشور ثالث بازی کنیم اما اجازه ندیم این تبدیل به یه روال برا کشور های دیگه بشه 3.لازمه موفقیت کشور ما در همه زمینه ها ، افزایش دوستی با کشور ها( بجز اسراییل ) و مخصوصا همسایگان هست.
بازیکنان مرد باشند ونروند بازی کنند در غیر اینصورت همه انها که با دشمن همصدا شدند باید اعدام شوند
لطفا زیر بار نروند
نهایت چند سال محروم میشیم دیگه

ولی عوضش اگر پرسیدند چرا محروم شده اید؟

با افتخار می گوییم: به نام وطن
خدا را شکر که عربستانی ها از آقای خندان چیز دیگه ای نخواستن فقط گفتن که بازی تو کشور ثالث.
اگر مثلا می گفتند بازی سه صفر به نفع نمایندگان عربستان و این آقا هم مهر درستی بر ان می گذاشت و یا می گفتند سه صفر ی پول دستی هم روش چیکار می کردیم جای شکرش باقی است
ایران چرا یک کشور عرب رو پیشنهاد میده
برای تراکتور بهترین گزینه:
1- ترکیه
2- آذربایجان
3- ترکمنستان
4- ازبکستان
همشون ترک هستند و اب و هواشون تقریبا مشابه ایران
آخه تا کی باید بابت این فوتبال حسرت بخوریم و اعصابمون خرد بشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی