بازدید 10984

کلام وحی ناجی زندانی محکوم به اعدام شد

زندانی ح‌-ر 36 ساله با تحصیلات متوسطه دو سال قبل به جرم نگهداری 1.5 کیلوگرم شیشه در حوزه قضایی شهرستان شازند دستگیر و تحویل اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان شد.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 16 March 2016
زندانی محکوم به اعدام با حفظ کل قرآن مجید از اعدام رهایی یافت.

به گزارش ایسنا، محمدحسن نصیری رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان مرکزی درخصوص یک زندانی مواد مخدر محکوم به اعدام اظهار کرد: زندانی ح‌-ر 36 ساله با تحصیلات متوسطه دو سال قبل به جرم نگهداری 1.5 کیلوگرم شیشه در حوزه قضایی شهرستان شازند دستگیر و تحویل اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این زندانی از اعدام نجات یافته است، گفت: این زندانی طی دو سال اخیر به اتهام نگهداری مواد مخدر در اردوگاه کاردرمانی استان تحمل کیفر می‌کرد و منتظر اجرای حکم اعدام بود، اما به دلیل شرکت در برنامه‌های فرهنگی و حفظ کل قرآن کریم با یک درجه تخفیف حکم اعدام وی به حبس ابد تقلیل یافت.

رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان مرکزی افزود: در مراسمی که در سالن اردوگاه به منظور تشریح بخشنامه مرخصی نوروزی توسط معاون دادستان برای زندانیان برگزار شد، تخفیف مجازات زندانی نامبرده درخواست و مورد موافقت دادستان مرکزی استان و نهایتا دادستانی کل کشور قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار