بازدید 8115
مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند

یارانه پزشکان و تجار قطع می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند.
کد خبر: ۵۷۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 07 March 2016
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1395 کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اعلام کرد در کمیسیون تلفیق مقرر شد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه‌های تعیین شده از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت زیر دیپلم با پرداخت جریمه 10 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دیپلم با پرداخت جریمه 15 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت فوق‌دیپلم با پرداخت جریمه 20 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت لیسانس با پرداخت جریمه 25 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت فوق‌لیسانس با پرداخت جریمه 30 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری پزشکی با پرداخت جریمه 35 میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری غیرپزشکی با پرداخت جریمه 40 میلیون تومان و همچنین مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت دکتری فوق‌تخصصی با پرداخت جریمه 50 میلیون تومان، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 بر همین اساس یادآور شد: البته این مبالغ جریمه به صورت اقساط در سال 95 هم قابل پرداخت است.

آصفری همچنین یادآور شد: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال 95 قطع می‌شود که 50 درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و 50 درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۹
یعنی هنوز قطع نشده؟ من که درآمدم یک دهم پزشکان هم نیست یکساله بهم یارانه نمیدن
مگر پزشكان هنوز يارانه ميگيرند؟
مگر پزشکان و تجار هم یارانه میگیرند ؟!!!
یارنه اولین کسایی که قطع شد پزشکان بود. کجای کارین؟
من نمیدونم چرا نسبت به پزشکا اینجور عقده ای شدین؟
یعنی پزشکان محترم و تجار گرامی یارانه هم می گیرن؟!!!!!!!!!!!
اعضاء هیئت علمی سال 94 هم قطع بود
"بق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال 95 قطع می‌شود" یعنی تا حالا اینا یارانه هم می گرفتند؟؟!!!!!!!!!!!!!!
چه ربطی داره ! کسی که یه عمر زحمت کشیده درس خونده و از خیلی چیزها گذشته و تلاش کرده به جایی رسیده باید از بودجه عمومی مملکت محروم بشه آخه این کجاش عدالته... کجاش انصافه.. لطفا قیمتها و تعرفه ها رو به وضع سابق برگردونید اونوقت به هیچکی یارانه ندید بخدا راحتتر هستیم ملت راضی ترن
واقعاً این حضرات یارانه می گرفتند آخه با چه رویی
ایا بازنشسته فرهنگی مانند پز شک وتاجر است ک پنج ماه است یارانه اینجا نب را قطع نموده اید و با وجود اعتراض هنوز ان را برقرار نکردهاید این تصمیم شما نشانه حمایت اشکار از شما ازسرمایه داران است زیرا از اول شما با حمایت انها دولت تشکیل دادید
خبر جدیدی نیست یارانه پزشکان عمومی که با حداقل درآمد دارند به سختی زندگی می کنند را هم بیش از یک سال است بی سر و صدا قطع کرده اند اگر شک دارید اسنادم را ارائه کنم.
اگر قطع بشه خوبه ولی اینکه چه میشه را هم باید مشخص و شفاف سازی کنید.
پزشکان و تجار رایانه می گرفتن مگه؟
یه پیر زن تنها رو میشناسم که با ماهی 500 هزار تومن هنوز رایانه نمیگیره
شرم بر بعضی ها
شرم آوره! واقعا افرادی در این سطح یارانه می گرفته اند و یه لیوان آب هم روش؟
عزت نفس ما کجا رفته.
نمیشد بجای تجار، می نوشتید بازرگانان؟ یک لحظه گمان کردیم یارانه پزشکان و نجارها قطع میشه!
پ . ن . پ ......میخواستید حالا هم یارانه پزشکارو قتع نکنید.
البته بهتر است یارانه پزشکان عمومی بدبخت کار مشخص که زیر یک و نیم میگیرند قطع نشود چون به لطف وزارت محترم بهداشت یک بیسوادی که تازه قرارداد بسته به اندازه یک دکتر با سابقه بیست ساله میگیرد شاید اینها نیز یک نوع برکات باشد که ما نمیدانیم.
باز نشستگانی که نه تجارند نه پزشک و نه درآمد بالائی دارند را چرا قطع کردهاند.
اااااااا برای ما که کارمند هستیم یک ساله قطه شده هااااااا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی