بازدید 7755

تبهکار قدیمی دفتر قلابی ازدواج راه انداخت

در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر سوءاستفاده از موقعیت یکی از دفاتر ازدواج و اجرای ازدواج دائم و موقت برای اتباع خارجی و ایرانی، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت
کد خبر: ۵۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 06 March 2016
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر سوءاستفاده از موقعیت یکی از دفاتر ازدواج و اجرای ازدواج دائم و موقت برای اتباع خارجی و ایرانی، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت

به گزارش ایران، وی گفت: مسئول این دفتر با دو سابقه کیفری و با به‌کارگیری یک خانم منشی و سوءاستفاده از موقعیت ملک که قبلاً متعلق به دفتر ازدواج بوده اقدام به اجرای صیغه دائم و موقت می‌کرد.

سرهنگ کرمی افزود: با دستور قضایی محل دفتر که فاقد هرگونه تابلو و مجوز قانونی از مراجع مسئول بوده بازرسی و مشاهده شد در گوشه‌ای از آن سفره عقدی چیده شده و تعداد زیادی دفترچه عقد انقطاعی و دائم به همراه شناسنامه و مدارک هویتی افراد مختلف و دفتر ثبت وقایع ازدواج، مهرهای برجسته دفتر ازدواج، برگه‌های سفید ممهور به مهر برجسته و ژلاتینی، برگه‌های آزمایش اعتیاد و... کشف شد.

وی گفت: در همان لحظه گروهی زن و مرد که در انتظار مرد شیاد برای جاری شدن صیغه عقد بودند نیز در محل دفتر حضور داشتند و پس از دقایقی وی در دفتر حاضر و دستگیر و روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی