بازدید 3116
گزارش

ادامه فعالیت سرمربی و کاپیتان لیگ برتری برای لیدرها؛ این قسمت عیدی اجباری!

در ادامه برخی فعالیت‌های یکی از مربیان و بازیکنان لیگ برتری در جهت لیدرپروری اقدام جدیدی صورت گرفته که صدای بازیکنان تیم را هم در آورده است.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 05 March 2016
چندی قبل در گزارشی به اقدام عجیب یک مربی و یک بازیکن لیگ برتری در خصوص خرید سربازی یک لیدر اشاره هایی کردیم و در همان راستا فعالیت جدیدی صورت گرفته که باعث شده تا اعتراض های پنهان در تیم صورت گیرد.
به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که اکثر اعضای جامعه فوتبالی از این مساله دلخور هستند که چرا فقط رفتارها و ناهنجاری های فوتبال بُلد می شود و کسی توجهی به سایر رشته ها و موارد اجتماعی در حوزه های دیگر نمی کند اما شاهد این هستیم که همچنان برخی در فوتبال در راستای اهداف شخصی خود دست از کارهایشان بر نمی دارند و همچنان به سمتی می روند که انگار نه انگار سایرین متوجه این قضایا می شوند.
جالب است با وجود منتشر شدن چنین کدهایی که عده ای در حال سواستفاده از جایگاه خود در فوتبال هستند اما نهادهای نظارتی به ماجرا ورود نمی کنند تا جلوی این مسائل پشت پرده در فوتبال گرفته شود.
در راستای اقدام قبلی مربی و بازیکن مطرح لیگ برتری مبنی بر خرید سربازی یک لیدر، این دو اقدام به جمع آوری عیدی برای لیدرهای باشگاه کرده اند. این خواسته مربی و بازیکن لیگ برتری در شرایطی مطرح شده که سایر اعضای تیم از این اقدام متعجب و حتی در خلوت خود نسبت به آن معترض شده اند. آنها می گویند وقتی لیدرها در خدمت باشگاه هستند چرا ما باید برای عیدی دادن آنها اقدام کنیم و اینکه دو نفر می خواهند از لیدرها بهره‌برداری شخصی کنند چرا ما باید پول بدهیم.
جالب است که مسئولان باشگاه مربوطه هم هیچ اقدامی برای جلوگیری از اقدام این دو فرد مطرح نمی کنند. البته یا مسئولان باشگاه در جریان این مسئله نیستند و یا قدرت جلوگیری از این اقدامات را ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی