بازدید 3483
واکنش

احضار بوقچی در واکنش به خرید خدمتش توسط سرمربی و کاپیتان لیگ برتری

ما لیدر مدنظر را فراخواندیم و با او صحبت کردیم ولی در این بین دو مدل اتفاق افتاده است. تعدادی می‌گویند این اتفاق افتاده و تعداد دیگری می‌گویند چنین بحثی نیست و تنها یک تسویه حساب شخصی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 06 March 2016

حراست فدراسیون فوتبال به خبر خرید خدمت سربازی یک لیدر توسط سرمربی و بازیکن لیگ برتری ورود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،طی روزهای اخیر خبری مبنی براینکه سرمربی و کاپیتان یک تیم لیگ برتری اقدام به خرید خدمت سربازی و پرداخت رشوه به یکی از لیدرهای آن باشگاه در رسانه‌های مختلف مطرح شد.

محمدحسن حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در این باره گفت: ما این مطلب را شنیده‌ایم و بررسی‌ها را آغاز کردیم. اتفاقا لیدر مدنظر را فراخواندیم و با او صحبت کردیم ولی در این بین دو مدل اتفاق افتاده است. تعدادی می‌گویند این اتفاق افتاده و تعداد دیگری می‌گویند چنین بحثی نیست و تنها یک تسویه حساب شخصی محسوب می‌شود.

وی افزود: شخص مورد نظر صحبت‌های خود را با ما مطرح کرد ولی با مربی و بازیکن تیم هنوز صحبتی انجام نداده‌ایم. ما باید در ابتدا به نتیجه برسیم و سپس با افرادی که مدنظرمان هستند صحبت کنیم.

حمیسی در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: شخصی که به عنوان لیدر فعالیت می‌کند در صحبت‌های اولیه‌اش اعلام کرده خودرویی که خریده به صورت اقساطی و با وام بوده است و پول آن از منبع دیگری تامین شده است ولی قرار است او اسناد و مدارک خود را جمع کند و پس از جمع‌بندی‌های لازم در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

وی با اشاره به سمیناری که قرار است در تهران برگزار شود، گفت: فردا دوشنبه قرار است سمیناری با حضور افسران مد نظر برگزار شود که به نظرم اتفاق بزرگی محسوب می‌شود چون برای اولین بار است چنین نشستی با حضور مدیر امنیتی یوفا در اینجا تشکیل می‌شود. همچنین نمایندگان 46 کشور در اینجا حاضر خواهند شد و شاهین رحمانی نیز به عنوان مدیر امنیتی AFC در ایران حضور پیدا می‌کند.قرار است با ارائه یک پکیج به ما این نشست برگزار شود و ما نیز به زودی خروجی این نشست را در آئین نامه‌ها اعمال خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها