بازدید 6017
پیام محسن رضایی در پی رحلت مجاهد خراسان؛

فداکارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مضایقه ننمود

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه‌های آتشین و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام دریغ نکرد... اینجانب از حمایت‌های آن مرد بزرگ از جبهه‌های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه‌اش نسبت به فرماندهان عرصه‌های نبرد، خاطرات فراوانی دارم.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 04 March 2016
در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان مقدس امام رضا (ع)، دبیر تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، فقدان این فقیه و مجاهد تاریخ انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی، پیام تسلیتی به این شرح منتشر کرد. در متن این پیام که به دوران پرفراز و نشیب مبارزات پیش از انقلاب و دوران دفاع مقدس تا به امروز اشاره شده، از پایمردی این روحانی برجسته یاد شده است.

در متن این پیام آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق مأوا گزید.

آن عالم ربانی، بحق از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه های گوناگون، خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه ماندگار شد.

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه های آتشین و تحمل شکنجه ها و زندان های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام، دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی، تا پایان عمر پربرکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مضایقه ننمود.

اینجانب از حمایت‌های آن مرد بزرگ از جبهه‌های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه اش نسبت به فرماندهان عرصه‌های نبرد، خاطرات فراوانی دارم.

برحسب وظیفه، سوگمندانه، رحلت این عالم مجاهد و تولیت سختکوش آستان مقدس حضرت  رضا (ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و علی الخصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام
۱۴ اسفند ۱۳۹۴»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار