بازدید 5275

توضیح پلیس درباره جریمه خودروهای طرح‌دار

برای برخی از دارندگان طرح ترافیک به دلیل یک اشکال سیستمی تعدادی جریمه ورود به محدوده زوج و فرد ثبت شده بود که این جرائم حذف شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 03 March 2016
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای برخی از دارندگان طرح ترافیک به دلیل یک اشکال سیستمی تعدادی جریمه ورود به محدوده زوج و فرد ثبت شده بود که این جرائم حذف شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس گفت: در مراجعه تعدادی از شهروندان متوجه شدیم که متأسفانه برای برخی از دارندگان مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک توسط دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد جریمه صادر شده است.

وی افزود: پس از بررسی و با توجه به اینکه دارندگان مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برای ورود به محدوده زوج و فرد نیز آزاد هستند دریافتیم که یک اشکال سیستمی در برخی از دوربین‌های محدوده زوج و فرد وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به حذف این اشکال سیستمی و همچنین رفع مشکل گفت: پلیس در آرشیو خود جستجو کرده و جرائم مربوط به این مشکل را حذف کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت امکان گزارشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی خود اخذ کنند و در صورت آنکه در این گزارش چنین مواردی از ثبت تخلف وجود دارد به یکی از مناطق پلیس راهور مراجعه کنند تا این جرائم حذف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار