بازدید 9826
با هدف عیادت از آیت الله واعظ طبسی؛

سفر رئیس‌مجمع‌تشخیص‌مصلحت‌نظام به مشهد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی عصر چهارشنبه با هدف عیادت از آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی به مشهد مقدس سفر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 02 March 2016
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی عصر چهارشنبه با هدف عیادت از آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی به مشهد مقدس سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به همراه سید حسن خمینی عصر چهارشنبه به مشهد مقدس عزیمت کردند و در محل فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مورد استقبال رسمی استاندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفتند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدو ورود به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود را زیارت ثامن الحجج(ع) و همچنین عیادت از آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد.

وی افزود: همه افرادی که به مشهد مقدس سفر می کنند با هدف زیارت پا به این شهر می گذارند اما  این سفر برای بنده با سفر های زیارتی گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه در تمامی سفر های گذشته با آیت الله واعظ طبسی دیدار و گفت و گو داشتم و این دیدار ها جزئی از برنامه های اینجانب بود ادامه داد: اما این بار برای عیادت ایشان به مشهد مقدس سفر کردم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت الله واعظ طبسی از ابتدای مبارزه بر عیله طاغوت در استان خراسان و به ویژه در مشهد نقطه اتکا بودند بیان کرد: دعا می کنم خداوند به این شخصیت بزرگ شفای عاجل عنایت بفرماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها