بازدید 4124
گفت‌و‌گو

برانکو: در پرسپولیس می‌مانم/هرگز در کارم محافظه‌کار نبودم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند مربیان از آینده کاری خود خبر ندارند ولی من به خاطر هواداران پرسپولیس در این تیم می‌مانم.
کد خبر: ۵۷۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 01 March 2016
برانکو ایوانکوویچ به هواداران تیمش وعده داد که برای فصل بعد در این تیم می‌ماند.
به گزارش تابناک ورزشی،برانکو این روزها سخت به دنبال تمرینات ویژه تیمش است تا پس از نزدیک به یک دهه سرخپوشان را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. یکی دیگر از دغدغه اصلی هواداران اما بحث تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس با این تیم برای فصل آتی است. برانکو ایوانکویچ  در خصوص تمدید قراردادش و همینطور تغییر سبک مربیگری‌اش از سال 2006 تا به امروز صحبت کرده است:
برانکوی 2006 با برانکوی 2016 چه تفاوت‌هایی دارد؟ خیلی‌ها معتقد هستند برانکوی 10 سال پیش محافظه‌کار بوده است.
به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم اما این صحبت درست نیست. من از شما سوال می‌کنم آمار و میانگین گلزنی تیم ملی و همچنین درصد پیروزی‌های ایران در آن سال مورد نظر چطور بود؟

میانگین 2.81 گل زده و تقریبا 80 درصد پیروزی برای تیم ملی که رکوردی محسوب می‌شود.
پس ما تیم هجومی بودیم که موفق شدیم چنین آمار قابل توجهی را به ثبت برسانیم. من در چین و عربستان و ایران همیشه به فوتبال تهاحمی اعتقاد داشته و دارم و هیچوقت به فکر بازی بسته نبودم که تماشاگر از آن لذت نبرد.

اما 10 سال گذشته اینطور به نظر می‌رسید برانکو با بازیکنان مقداری با مهربانی رفتار می‌کرد اما برانکوی 2016 از بی‌انضباطی و کوچکترین اشتباه بازیکنان نمی‌گذرد و تنبیه خاص خودش را برای شاگردانش خواهد داشت. مثالش اخراج پیام صادقیان و عدم تمدید قرارداد با گابریل.
ببینید هر دوره را باید در زمان خاص خودش بررسی کرد. اخلاق حرفه‌ای من اصلا تغییر نکرده است اما مسایل انضباطی و برخوردهایی که در سال‌های مختلف مربیگری‌ام داشته‌ام را نباید با یکدیگر قیاس کرد. برخی حواشی نیاز به کنترل داشتند که باید مدیریت می‌شد و برخی دیگر نیز به نحوی دیگر.
شما جزو معدود مربیان تاریخ پرسپولیس هستید که باوجود کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل، باز هم هواداران در همان برهه از بازی تیمشان راضی بودند و خواهان تمدید قرارداد شما از سوی مدیریت شدند.
این مساله برای من مهم‌ترین و خوشایندترین اتفاق ممکن است. چرا که ما فقط برای رضایت هواداران دوست داریم تا تیم به موفقیت برسد.

اما یکی از اصلی‌ترین دغدغه هواداران همچنان بحث تمدید قرارداد شما است. برای فصل بعد هم در این تیم می‌مانید؟
تماشاگران و هواداران پرسپولیس واقعا به من لطف دارند و بخاطر آن‌ها در پرسپولیس می‌مانم. اما خب شغل ما مربیان هم عجیب است و از آینده خبر نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی