بازدید 4955
انتقال ایشان به خارج از کشور مصلحت نیست

جهانگیری: آیت‌الله‌طبسی از ارکان انقلاب است

معاون اول رئیس جمهور گفت: تیم پزشکی آیت الله واعظ طبسی بررسی‌های خود را صورت داده است و جابجایی ایشان را به خارج از کشور مصلحت نمی‌دانیم.
کد خبر: ۵۷۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 29 February 2016
معاون اول رئیس جمهور گفت: تیم پزشکی آیت الله واعظ طبسی بررسی‌های خود را صورت داده است و جابجایی ایشان را به خارج از کشور مصلحت نمی‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، اسحاق جهانگیری امشب در جمع خبرنگاران در حاشیه عیادت از آیت الله واعظ طبسی اظهار داشت: آیت الله واعظ طبسی از ارکان مهم نظام اسلامی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و ادامه آن به شمار می‌روند و نقش ویژه‌ای در استقرار نظام اسلامی داشتند.

وی گفت: ایشان همواره از دولت حمایت می‌کرد و رئیس جمهور نیز توجه ویژه‌ای داشته و دارند و این اتفاق برای دولت و ملت بسیار ناگوار است و به دستور رئیس جمهور برای پیگیری روند درمان آمده‌ام.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همه نگران و دست به دعا هستند و امیدواریم خداوند متعال عنایت ویژه‌ای برای سلامتی ایشان داشته باشند، براساس وظیفه لازم بود به عیادت ایشام بیائیم و از وضع معالجه ایشان باخبر شویم.

جهانگیری گفت: پزشکان متخصص و زبده‌ای تیم پزشکی ایشان را تشکیل داده‌اند و به صورت دقیق پیگیر وضعیت جسمانی ایشان هستند و امیدواریم تلاش‌ها به نتیجه برسد.

وی افزود: تلاش تیم پزشکی باید مضاعف شود، آنچه از نظر تیم پزشکی و تجهیزات در داخل و خارج از کشور وجود دارد در اینجا نیز فراهم است، دولت بسیج شده است تا از بهترین امکانات برای ارائه خدمات استفاده کند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه نتیجه اقدامات تیم پزشکی و دست اندرکاران بسیار مناسب بوده است گفت: وظیفه ما بود که برای عیادت بیائیم و هم تشکر کنیم از زحمات تیم پزشکی که به صورت جدی و با علاقه مندی به ایشان کار را انجام می‌دهند.

جهانگیری افزود: پزشکانی که در بیمارستان حضور دارند از نظر توانمندی پزشکی در مرحله خوبی هستند و تیم پزشکی ما زبده است و در سطح بین المللی توانمندی‌های پزشکی و تجهیزات خوبی در کشور داریم و تیم پزشکی بررسی‌های خود را صورت داده است و جابجایی ایشان را به خارج از کشور مصلحت نمی‌دانیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر