بازدید 110212
پيشتازی اصول گرايان در کشور؛

نحوۀ توزيع كرسی های مجلس در ميان جناح های سياسی+تکمیلی

طيف سياسی نامزدهايی كه پيروزی آنها نهايی شده، تنوع جناح بندی مجلس دهم را نشان می‌دهد. در میان کاندیداهایی که تاکنون انتخاب‌شان قطعی شده، 93 اصول گرا، 71 اصلاح طلب و اعتدال گرا و 28 چهره مستقل حضور دارند.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 27 February 2016
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامی جمعه مورخ 7 اسفند در تمام حوزه های انتخابيه برگزار شد و در حال حاضر نتايج رسمی اين انتخابات در حال اطلاع رسانی است.

به گزارش «تابناك»، طيف سياسی نامزدهايی كه پيروزی آنها نهايی شده، تنوع جناح بندی مجلس دهم را نشان می‌دهد. در میان کاندیداهایی که تاکنون انتخاب‌شان قطعی شده، 93 اصول گرا، 71 اصلاح طلب و اعتدال گرا و 28 چهره مستقل حضور دارند.

در ادامه به جزئيات نتايج حوزه هاي انتخابی به همراه نام و جناح سياسی آنها اشاره می شود.

نحوۀ توزيع كرسي های مجلس در ميان جناح هاي سياسي+تکمیلی

نحوۀ توزيع كرسي های مجلس در ميان جناح هاي سياسي+تکمیلی

نحوۀ توزيع كرسي های مجلس در ميان جناح هاي سياسي+تکمیلی

تکمیلی

منتخبان حوزه‌های بیجار، سقز و بانه و نیز نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه مریوان و سروآباد، اصلاح‌طلب بودن خود را تکذیب کرده و اعلام کردند که به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

به گزارش تابناک کردستان، منتخبان حوزه‌های بیجار، سقز و بانه و نیز مریوان و سروآباد، اصلاح‌طلب بودن خود را تکذیب کرده و اعلام کردند که به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند.


بر اساس خبر یکی از خبرگزاری‌های کشور، برای حمدالله کریمی منتخب حوزه بیجار و یاسوکند گرایش اصلاح طلبی ذکر شده است که وی در گفت‌وگو با کردپرس آن را تکذیب کرد و گفت: من به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردم.


کریمی افزود: بی شک اعلام حمایت احزاب اصلاح طلب و ائتلاف اصلاح طلبان از این جانب صحت دارد اما من به عنوان یک کاندیدای مستقل وارد حوزه انتخاب شده‌ام.


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم این حوزه برای مجلس دهم هم این خبر را تکذیب کرد و گفت: من تاکنون به عنوان نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و در این دوره هم به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کردم.


در ادامه تکذیب این خبر امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد هم اظهار کرد: من نماینده مستقل مجلس شورای اسلامی بوده و در انتخابات مجلس دهم، هم به عنوان کاندیدای مستقل شرکت کردم.


وی که به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته است گفت: بی شک احزاب اصلاح طلب از من اعلام حمایت کردند و این مسئله دلیل بر گرایش سیاسی من نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی