بازدید 3669

شکوری راد: مردم خواستار برجام داخلی هستند

دبیر کل حزب اتحاد ایران اسلامی گفت: شاهد افزایش سطح سیاست در کشورمان هستیم و این امر مسأله ای ماندگار برای سالهای آینده کشورمان است.
کد خبر: ۵۷۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 26 February 2016
دبیر کل حزب اتحاد ایران اسلامی گفت: شاهد افزایش سطح سیاست در کشورمان هستیم و این امر مسأله ای ماندگار برای سالهای آینده کشورمان است.

به گزارش ایسنا ، علی شکوری‌راد با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت و پس از رای دادن اظهار کرد: حضورمردم در این انتخابات یادآور حضور پرشور آن‌ها برای مجلس ششم است. از صبح در تمام حوزه ها جمعیت بالایی برای رای دادن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

شکوری راد با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری گفته‌اند مشارکت در انتخابات پایه های نظام را تحکیم می‌کند به ویژه در شرایط فعلی منطقه این انتخابات می‌تواند پشتیبان مردم و نظام باشد و موضع نظام را در مشکلات منطقه‌ای افزایش دهد.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: مردم خواستار ادامه حرکتی هستند که دولت به نام برجام در خارج از کشور اجرا کرد آن‌ها می خواهند برجام در داخل کشور هم اجرایی شود نتیجه این انتخابات و دستاوردش این است که فرهنگ سیاسی چند درجه ارتقا پیدا می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: مردم تصمیم گرفته اند به جای احساسات عقلانی عمل بکنند، این افزایش سطح شعور سیاسی نه تنها برای این سال‌ها بلکه امری تاثیرگذار برای سال‌های آینده کشورمان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی