بازدید 2612

سرقت طلاجات بانوان سالمند

کد خبر: ۵۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 24 February 2016
فرمانده انتظامي استان يزد گفت: ماموران پليس آگاهي زوج سارقي را كه به بهانه كمك به نيازمندان دست به سرقت طلاجات 30 نفر از بانوان سالمند زده بودند شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش آرمان، سردار ايرج كاكاوند افزود: با توجه به سرقت‌هاي طلاجات از بانوان سالمند در مناطق مختلف يزد، بررسي موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان دايره سوم مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: در تحقيقاتي كه ماموران پليس از مالباختگان انجام دادند مشخص شد يك زوج سارق در مناطق خلوت شهر يزد به بانوان سالمند مراجعه و به بهانه كمك به افراد نيازمند و فقرا، طلاهاي آنها را به سرقت مي‌برند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: ماموران پليس آگاهي با انجام تلاش شبانه‌روزي و همچنين با توجه به اظهارات مالباختگان و چهره‌نگاري انجام‌شده توانستند ردپايي از اين زوج سارق غيربومي را در يكي از هتل‌هاي شهر يزد به دست آورند.

كاكاوند ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائي گفت: كارآگاهان پليس در يك عمليات غافلگيرانه زوج سارق را در هتل دستگير و در بازرسي انجام شده از آنها تعدادي النگوي سرقتي نيز كشف كردند.

وي درباره نحوه سرقت اين زوج سارق گفت: اين افراد با در دست داشتن تعدادي لباس به محلات خلوت شهر رفته و به بهانه كمك به نيازمندان و فقرا طلاجات بانوان سالمند را با زيركي خاصي سرقت مي‌كردند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه با بيان اينكه فرد مالخر نيز شناسايي و دستگير شد خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار