بازدید 8608

شیرمردی از نامزدی در انتخابات انصراف داد

حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی با صدور بیانیه‌ای از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
کد خبر: ۵۷۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 23 February 2016
حجت‌الاسلام سیدیدالله شیرمردی با صدور بیانیه‌ای از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سیدیدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران با صدور بیانیه‌ای از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع اصولگرایان انصراف داد.

شیرمردی در بیانیه خود خطاب به ستاد انتخابات وزارت کشور، فرمانداری تهران و مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات اعلام کرد: با تقدیم مراتب ادب و احترام و تشکر ویژه از هیئت‌های اجرایی و نظارت استان و شهر تهران و نثار درود و سپاس بی پایان به پیشگاه مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات به خصوص نمازگزاران و ائمه جمعه و جماعات و خانواده معظم و معزز شهداء، سلسله جلیله و معزز روحانیت و علمای اعلام، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، اساتید دانشگاه و دانشجویان، طلاب، کسبه و اصناف، کارمندان، فرهنگیان و لشگریان که در این ایام با حمایت‌های بی دریغ خود این بنده حقیر را شرمنده الطاف و محبت‌های خود کردند لازم دانستم ضمن اعلام انصراف خود از نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع جریان انقلابی، متدین و پایبند به اصول و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و ایستاده و ثابت قدم در صراط مستقیم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که از عمق جان به ولایت فقیه و انقلابی‌گری اعتقاد دارد و نماد استکبار ستیزی، مقاومت و مرگ بر آمریکای واقعی است نکاتی را خدمت عزیزان معروض دارم.

وی در این بیانیه عنوان کرد: این حقیر به اصرار و تکلیف برخی از علما و روحانیون طراز اول تهران و قم و نمازگزاران جمعه و جماعات پا در این عرصه حساس گذاشتم. عرصه ای که در شرایط حساس و خطیر داخلی، منطقه‌ای و بین المللی یکی از مهمترین و پیچیده ترین مراحل تاریخ انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی هزاره سوم محسوب می‌شود. در شرایطی که برخی جریانات غرب‌گرای داخلی با حمایت اجانب و دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌ها پیش از آغاز رقابت‌های انتخاباتی تمام خدعه‌ها و توطئه‌های خود را به کار بستند تا ترمز بیداری اسلامی را در منطقه و جهان بکشند و به نبض تپنده این تحولات در کانون جوشنده آن به خیال خام خود ضربه بزنند. در شرایطی که رزمندگان شجاع و غیور ما در عرصه میدانی در سوریه و عراق و لبنان و یمن دشمنان را به زانو در آورده‌اند و تا پای خیمه معاویه صفتان صهیونیستی رسیده‌اند عده ای به خیال واهی خود می‌خواستند ماجرای صفین را تکرار کنند و با نیزه کردن آراء دست ولی زمان را در ایران ببندند و با فرستادن و نفوذ دادن اشعث‌ها و ابوموسی اشعری‌ها به مجلسین خبرگان و شورای اسلامی به خون شهدای مدافع حرم خیانت کنند و پشت پا بزنند.

 شیرمردی در بیانیه خود اظهار داشت: در شرایط خطیری که مولا و مقتدای یگانه دوران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای( مدظله العالی) بیش از 70 بار خطر نفوذ غرب گرایان به کانون‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اسلامی را متذکر شدند و هشدار دادند که آمریکایی‌ها با نفوذ جریانی و شبکه‌ای به دنبال ایجاد تغییراتی در کشور ما هستند تا نسخه تقلبی از جمهوری اسلامی که خالی از محتوا و صرفا یک کالبد توخالی است را به وجود بیاورند.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران در ادامه این بیانیه آورده است: در وضعیت حساسی که به واسطه تحریم‌های هوشمند اجانب و برخی کم کاری‌ها، خودباختگی‌ها و بی تدبیری‌های داخلی، کشور در یک رکود اقتصادی نفس گیر به سر می‌برد و هر روز بر آمار بیکاران به خصوص تحصیل کردگان بیکار افزوده می شود به گونه ای که به گفته وزیر تعاون دولت یازدهم هر 5 دقیقه یک نفر به خیل بیکاران افزوده می شود. یعنی روزانه 300 نفر به 6 میلیون بیکار کشور افزوده می شود. کارخانجات یا ورشکست و تعطیل می‌شوند یا با حداقل ظرفیت مشغول کار هستند. در شرایط خطیری که 11 میلیون حاشیه نشین در کشور، 2.5 میلیون معتاد ، یک میلیون دختر جوان بالای 30 سال در آستانه تجرد قطعی قرار دارند. وقتی نرخ طلاق در تهران به آمار فاجعه بار 2.8 از هر ازدواج رسیده است و در منطقه شمیرانات به 56 درصد افزایش یافته است. یعنی در تهران از هر 3 ازدواج یکی منجر به طلاق و در منطقه نیاوران و شمیرانات از هر دو ازدواج یکی به طلاق می انجامد.

 در ادامه این بیانیه آمده است: در شرایط پیچیده و خطیری که به لحاظ فرهنگی که ازغرب گراهای داخلی  سیاست صوابی در مسیر تعالی جامعه دیده نمی شود و گویا عده ای مامور شده‌اند مسیر جهنم را پیش پای ملت صاف کنند. جاده صاف کن های جهنم با اصرار بر برگزاری کنسرت‌های موسیقی مختلط و گناه آلود در شهرهای کوچک و بزرگ، سیاه نمایی و تلخ گویی از نظام اسلامی در جشنواره فیلم فجر، توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی در تئاترها و رمان‌ها و کتاب‌ها، اصرار بر ورود برندهای خارجی از مک دونالد گرفته تا کی اف سی و آدیداس و نایک سعی دارند یک کژراهه انحرافی پیش پای ملت انقلابی ایران باز کنند و همان بلایی را که بر سر اتحاد جماهیر شوروی آوردند اینجا نیز پیاده کنند، اما دشمن غافل از این است که این انقلاب صاحبی دارد و سایه امامی بالای سر آن است که در شرایط سخت‌تر کشتی این انقلاب را از طوفان‌های متلاطم به ساحل آرامش هدایت کرده است. آن هنگام که در فتنه 88 عده‌ای به خیال خام و واهی خود رویای آشفته انقلاب رنگی را در ایران می‌دیدند رهبری معظم و فرزانه انقلاب با اقتدار و درایت آنچنان این توطئه شوم را در نطفه خفه کردند که هنوز تحلیل گران آمریکایی و اروپایی در دانشگاه‌ها و اندیشکده‌های خود سرگرم چرایی و چگونگی شکست این انقلاب رنگی تمام عیار در ایران هستند در حالی که در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی و آسیای مرکزی به نتیجه رسیده بود.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران در این بیانیه عنوان کرد: دشمن نمی‌داند که ایران اسلامی مردمی دارد که به تعبیر امام راحل به مراتب از صدر اسلام بهتر و به امام زمانشان معتقدتر و پایبندتر هستند. مردمی که به گواهی پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن کریم به مراتب از اعرابی که ابتدا ایمان آوردند افضل هستند. قرآن کریم می ‌فرماید: اى کسانى که ایمان آورده‏اید هر کس از شما از دین خود برگردد به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى‌‏آورد که آنان را دوست مى‏‌دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند [اینان] با مؤمنان فروتن [و] بر کافران سرفرازند در راه خدا جهاد مى‏‌کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‌‏ترسند این فضل خداست آن را به هر که بخواهد مى‏‌دهد و خدا گشایشگر داناست. وقتی از پیامبر اسلام پرسیده شد اینان چه امتی هستند ایشان به سلمان فارسی و ایرانیان اشاره فرمودند. مردمی که به ندای مسیحایی امام خمینی (رحمت الله علیه) در قرن بیستم لبیک گفتند و تا پای جان برای اسلام و انقلاب فداکاری و مجاهده کردند. مردمی که در 9 دی 88 آب سردی بودند بر آتش افروخته دشمن. جنداللهی که از زمین می‌جوشیدند تا بگویند عاشورایی و انقلابی اند.  7 اسفند امسال نیز حضوری از جنس 9 دی رقم خواهد خورد. حضوری که به همه بدخواهان و مداخله گران نشان خواهد داد مردم ایران اجازه نمی‌دهند کسانی در آنسوی مرزها بخواهند انتخابات ایران را مهندسی کنند و در بی بی سی و صدای آمریکا بگویند به فلانی رای بدهید و به فلانی رای ندهید. اتفاقا مردم برعکس آنچه دشمن می خواهد عمل خواهند کرد. چرا که دشمن تا ما را از مسلمانی مان خارج نکند دست بردار نیست.

شیرمردی در این بیانیه تاکید کرد: امروز که بحمدالله با هوشیاری امت حزب الله و هدایت‌های مستمر روحانیت حاضر در صحنه و انقلابی فهرستی از متدینین و انقلابیون تهیه شده این فهرست رافع تکلیف و مسئولیت بنده و امثال این حقیر است و همه باید در تقویت فهرستی که متدینین و انقلابیون آن را تهیه کرده‌اند کنار بروند. فهرستی که نامزدهای آن از عمق جان به مرگ بر آمریکا اعتقاد دارند مرگ بر آمریکایی که شعار نیست بلکه برگرفته از شعور جمعی یک ملت برای دفاع از کیان استقلال و امنیت ملی است، فهرستی که به رفاه و آبادانی کشور اعتقاد دارد و می داند که که پیشرفت ایران اسلامی در گرو دست درازی مقابل دشمنان انقلاب اسلامی نیست بلکه مسبوق به باور و اعتماد قلبی به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نقشه راه ملی است. فهرستی که تقویت کننده جبهه نیروهای داخلی در عرصه میدانی سوریه و عراق در برابر داعشی‌های عربی، غربی و صهیونیستی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار