بازدید 5781

بخشی از دارایی‌های زنجانی به‌مزایده گذاشته شد

با موافقت دادستان انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران، برخی دارائی‌های بابک زنجانی برای تسویه بخشی از بدهی‌های وی به شرکت ملی نفت ایران، به مزایده گذاشته شد.
کد خبر: ۵۷۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 23 February 2016
با موافقت دادستان انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران، برخی دارائی‌های بابک زنجانی برای تسویه بخشی از بدهی‌های وی به شرکت ملی نفت ایران، به مزایده گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، پیرو تقاضای بابک زنجانی مبنی بر واگذاری دارائی‌های وی در داخل ایران جهت تسویه بخشی از بدهیهای وی به شرکت ملی نفت ایران، دادستان محترم انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران با این تقاضا موافقت کردند.

بر اساس این گزارش طی یک سال گذشته، حدود ١٨٠ نفر از کارشناسان دادگستری که از طرف متهم و شرکت ملی نفت ایران و مرضی الطرفین دادستان محترم انقلاب تعیین شده بودند، داراییهای متهم را ارزیابی و به نماینده امین شرکت ملی نفت ایران منتقل کردند.

با توجه به این که دارائی‌های موجود ارتباطی با ماموریتهای شرکت ملی نفت ایران ندارد، دستور فروش این دارائی‌ها طبق ضوابط قانونی از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران صادر و آگهی مزایده دارائی‌های شرکت ملی نفت ایران از سوی امین این شرکت (توسعه پایدار آسمان کیش) منتشر شده است.

بر پایه این گزارش، این دارائی‌های وی از جمله شرکت هواپیمایی قشم ایر، شرکت فراز نمونه قشم (کترینگ)، شرکت آرایشی و بهداشتی سورینت و همچنین شرکت تجار کیش (پروژه دهکده ساحلی کیش) به مزایده گذاشته شده است و باقی دارائی‌ها نیز به ترتیب به مزایده می رود و به فروش می رسد و وجوه حاصل از بدهی متهم کسر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل