بازدید 3238

توزیع رایگان 30 هزار اصله نهال در پارک‌های پایتخت

کد خبر: ۵۷۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 23 February 2016
بر اساس سنت هرساله شهرداری تهران، امسال نیز 30 هزار اصله نهال در روزهای پایانی سال در بین شهروندان منطقه شش بطور رایگان توزیع می شود.

به گزارش ایسنا، سیدرضا خاتمی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 با بیان این خبر گفت: توزیع نهال رایگان همراه با آموزش نحوه کاشت آن در عمده بوستان‌های سطح منطقه از جمله بوستانهای لاله، پارک ساعی، پارک قزل قلعه، پارک اسدآبادی، پارک بهجت آباد و پارک ایرانشهر و... از سیزدهمین روز اسفندماه تا روز بیست و یکم اسفند انجام می شود.

به گفته رئیس اداره زیباسازی منطقه، اغلب گونه‌های درختان شامل درختان توت، چنار، زیتون تلخ و نارون و... است که در میان شهروندان توزیع می شود.

خاتمی همچنین از کاشت 30 هزار اصله نهال در سطح معابر منطقه خبر داد و افزود: طبق پیش بینی‌ها قرار است 30 هزار اصله نهال درسطح معابر کاشته شود که تاکنون بیش از 11 هزار اصله نهال کاشته شده و تا پایان سال 19 هزار اصله دیگر نیز در سطح منطقه کاشته خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، وی افزود: در آستانه سال نو 5 هزار گلدان شب بو در میادین انقلاب، اسدآبادی، ولی عصر(عج)، آرژانتین، فاطمی و هفت تیر میان شهروندان توزیع می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر