بازدید 14202

بازداشت عامل حیوان‌آزاری گلستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از بازداشت عامل حیوان آزاری در استان گلستان خبر داد که فیلم آن روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۵۶۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 21 February 2016
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از بازداشت عامل حیوان آزاری در استان گلستان خبر داد که فیلم آن روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بعد از ظهر روز گذشته در تلگرام فیلم دردناکی از آزار و اذیت سگ را دیدم، گفت: بلافاصله با پلیس امنیت استان گلستان صحبت کردم و با ردیابی صورت گرفته متوجه شدیم که این فیلم مربوط به شهر کلاله استان گلستان است.

وی با بیان اینکه با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان به منظور اخذ هرچه سریعتر دستور قضایی تماس گرفته شد، اظهار کرد: در کمتر از 24 ساعت فرد متخلف دستگیر شد و سگی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود تحت تیمار قرار گرفته تا به زندگی بازگردد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سه نفر در خودرو حضور داشتند، گفت: عامل اصلی، ضارب است که حکم علیه او صادر خواهد شد و سازمان حفاظت محیط زیست نیز درخواست اشد مجازات را برای این فرد دارد، چون با انتشار فیلم آزار و اذیت سگ، باعث تشویش اذهان عمومی شده و روحیه شهروندان را جریحه دار کرده است.

خیلدار با بیان اینکه از دادستان شهرستان کلاله نیز درخواست برخورد قاطع کرده‌ایم، اظهار کرد: زمانی که متخلفان در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم می‌کنند، جرائم آنها چندین برابر تخلفاتی است که در خفا صورت می‌گیرد چون با انتشار فیلم در فضای مجازی متخلفان دیگر را نسبت به تخلف جری می‌کنند و این اقدام به نوعی دهن کجی به قانون محسوب می‌شود. در حالی که متخلفان نمی‌توانند هر کاری که دلشان بخواهد انجام دهند زیرا سازمان حفاظت محیط زیست سریعا آنها را شناسایی کرده و برخورد قاطعی با آنها خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه آزار و اذیت سگ صورت گرفته و تشویش اذهان عمومی انجام شده، دست قاضی باز است که جریمه نقدی سنگین و حتی سه ماه حبس را برای متخلف صادر کند.

خیلدار درباره وضعیت هوشیاری و سلامت روان عامل حیوان آزاری گفت: اینکه فرد در آن مقطع هوشیار یا مست بوده مساله فنی است که بعدا مشخص خواهد شد، اما آنچه روشن است این است که تخلف صورت گرفته و یگان حفاظت محیط زیست قاطعانه و سریعا فرد متخلف را بازداشت و به مراجع قضایی معرفی کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خاتمه با تاکید بر اینکه هیچ تخلفی از دست یگان حفاظت محیط زیست خارج نمی‌شود، اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست 95 درصد تخلفات منتشر شده را شناسایی و علیه متخلفان اعلام جرم می‌کند. همچنین با همکاری معاونت عملیاتی پلیس فتا بدون فوت وقت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۹
انتشار یافته: ۴۵
همش سه ماه حبس؟؟؟
حیوون زبون بسته داشت ناله میکرد این جنایتکار با بی رحمی میزدش
فقط از خدا می خوام سزای عملش رو ببینه... هر چند اطمینان دارم فردی که این قدر قسی القلب هست از لحاظ سلامت روانی مشکل داره
خیلی درد آور بود باید این اشخاص که سنگدل و بی رحم هستند تنبی شود . که دیگر کسی این حیوان با وفاه را نکشند . با شکنجده
خوشحال کننده ترین خبری بود که مسال شنیدم !
واقعا خسته نباشید.
ولی سه ماه حبس برای همچین توحشی بیشتر شبیه شوخیه ، یعنی واقعا این فرد بعد از 3 ماه باید دوباره به جامعه برگرده ؟!
حداكثر جريمه وزندان براى اين ادم قصى القلب كمه . ببين با اطرافيانش چقدر بى رحمانه برخورد ميكنه .
یعنی فیلمبردار در جریحه دار کردن احساس مردم شریک نیست؟
فیلم را چه کسی به اشتراک گذاشته؟!!
این لعنتی رابه اشدمجازات محکوم کنیدتادرس عبرتی برای دیگرجانیان شودکه حیوانات زبان بسته راشکنجه نکنند
خواهش میکنم برخورد قاطعانه با این متخلف اعمال شود
وقتی من فیلم این قضیه رو به همکارم نشون دادم بنده خیلی حالش بد شده
خدمم داغونم
3 ماه حبس؟
همین؟؟
احسنت
به نظرم خوب است در مورد حقوق حیوانات آموزش لازم به مردم داده شود تا مردم نسبت به آن مطلع گردند.
فیلم پخش شده در مورد آزار سگ توسط یک انسان نما را دیدم خیلی ناراحت شدم.
واقعا وحشیانه بود . این یارو را باید بفرستند بیمارستان روانی . اصلا خطرناکه این جور آدم ها بیرون باشند .
جریمه نقدی؟ یا شاید سه ماه زندان؟ اینطوری که خوش به حالشون میشه ..یه شلاقی به دونه از اون بیل هایی که تو سر حیون بدبخت میزد رو به خودش بزندید ببینید چه حالی میده ..جریمه نقدی؟ خوبه والا هر بلایی که دوست داریم سر حیون بدبخت بیاریم اونوقت بگیم پولشو میدم...باشه حالا که این طور شد منم میرم حیون ازاری بعدش فیلم میگیرم میزارم تو سایت های اجتماعی مشهور میشم بعدش گرفتنم میگم چیزی نشده که فوقش پولشو میدم.
این حیوان آزاری بود یا...!؟!؟؟
به والله قسم گریه کردم برای اون حیوان زبان بسته با اون ضجه های مظلومانه اش.
خدا راقسم میدهم به حق همون ضجه های حیوان زبان بسته، اون فرد به خفت و خواری بینظیری دچار بشه.
تشکر
با سلام
بنده با دیدن کلیپ حیوان آزاری و ضرب و شتم آن سگ بی آزار دیشب را در استرس و حالت افسردگی عجیبی گذراندم. انشاالله با پیگیری تابناک و هوشیاری ماموران محیط زیست آن اشخاص بی رحم و سنگدل به جزای جنایتشان برسند
سلام از اقدام سریع مقامات محیط زیست و پلیس گلستان در جهت دستگیری این جانی
تشکر و قردانی میشود با عنایت به توزیع وسیع رسانه ای این جنایت و ابرویی که از مردم شریف ریخته شده که تصویر سیاهی از مردم با فرهنگ ما در دیدگان جهانی به نمایش گذاشته از قوه قضاییه تقاضا میشود مرتکب بی رحم را به اشد مجازات محکوم نماید
اعدام
من از اون سگ و همه سگ ها و همه حیواناتی که بدست چنین اشخاصی آسیب و ناراحتی میبینن خجالت می کشم.
سلام و درود بر شما انسانهای نیک . بنده تشکر میکنم . تقا ضای پی گیری ویژه دارم تا این انسان نما به سزای عملش برسد .همچنین اطلاع رسانی گسترده شود تا جلوی تکرار این حوادث تلخ گرفته شود.
احسنتتتتتتتتتتت
اشد مجازات یا سه ماه حبس؟؟؟
چنین جنایتی حداقل نیاز به اشد مجازات واقعی دارد تا عبرت جانیان دیگر شود!!!
اگر این فیلم در فضای مجازی گذاشته نمیشد هیچ ارگانی برای پیگیری متخلف اقدامی انجام نمی داد و مردم ایران باید ممنون کسانی باشند که این خدمت را انجام میدهند و باعث بیدار شدن جامعه از وقوع چنین جنایتهایی میشوند .
نیاز به تشدید احکام قانونی داریم. باید شخصی که چنین جرمی مرتکب میشه از حقوق اجتماعی و قانونیش محروم بشه. نباید اجازه تاسیس شرکت داشته باشه. نباید اجازه عقد قرارداد داشته باشه. من، زن و بچه ام و سایر شهروندان این مملکت به عنوان شهروند باید خیالمون راحت باشه که در هنگام زندگی، خرید، فروش و معامله در اجتماع، مخاطب یک روانی حیوان آزار قرار نداریم! لطفا اطلاع رسانی کنین.
توروخدا با بیل بزنبن تو سرش فقط همین
با سلام
تشكر از زحمات عزيزان زحمت كش
اگر گزارشي هم در خصوص برخورد با كساني كه فيلم شكار غير مجاز ميگذارند(از قبيل فيلم منتشر شده چند روز پيش منطقه بوشكان بوشهر) ارايه مي شدبراي روشنگري اذهان عمومي بسيار مناسب بود.
باسلام به خدا اين آدم براي جامعه خطر آفرين است بايد حتما مجازات سنگيني براي اين شخص اعمال گردد هيچ انسان سالمي اين كار را انجام نمي دهد.
متاسفم
همون بلایی که سر اون سگ زبون بسته بیگناه آورده بود رو سر خود این موجود بیارید تورو قرآن از مسئولین خواهش میکنم این کارو بکنید !
پاسخ ها
نفرین بر آنان
| Australia |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
نفرین بر سگ آزاران .خدا خونه خرابشون کنه .خدا با زجر این پست فطرت های از خدا بی خبر رو از دنیا ببره و در آخرت هزاران برابر بیشتر از زجری که حیون کشید بر اونها بلا نازل بشه
من خیلی از حیوانات مخصوصا سگ میترسم.اصلا دلم نمیخواد نزدیکشون بشم.ولی دیروز بعد از دیدن این فیلم نه تونستم غذا بخورم نه دیشب خوابیدم.واقعا اسفناک بود
بايد همون كاري رو كه با اون سگ بيچاره كرد سرش بيارن
پاسخ ها
تف تو ذاتشون
| Australia |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
همچنین سر محیط زیست بی عرضه و نماینده گان مجلس بی عرضه که نمی تونن در حمایت از حیوانات گامی وردارند
سه ماه زندان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ده بار اعدام هم برای این شخص روان پریش هم کم است
خدا خیرتون بده
من از دیروز سر درد بودم
علاوه بر این ادم نماها که سگ رو زجر دادند قانون گذاران و کسانی که می تونستند به نوعی جلو چنین فجایعی رو بگیرند و نگرفتند هم حیوان آزار محسوب میشند.گرچه در دنیا کسی نیست که داد این زبون بسته ها رو از مسئولان بگیره ولی خداوند بزرگ عادل و تواناست .خدا خودش با عدالتش همه اونا رو مجازات خواهد کرد
اون افراد دیگه ای که تو فیلم بودند چی؟ حتی یک کلمه نمیگفتند نکن یا گناه داره. میخندیدند. شریک جرم بودند. اونا هم باید ادب بشند و به اگاهی مردم برسه تا همه بدونیم اگه همچین صحنه هایی دیدیم بی تفاوت نباشیم و اگه خودمون اون لحظه توانایی برخورد نداریم حداقل سریعا به 110 خبر بدیم
عامل آزار سگ کمتر از 24 ساعت دستگیر میشه اما عامل اسید پاشی اصفهان هنوز پیدا نشده جالبه!!!!
عمل این مرد در واقع ریشه در فرهنگ و تربیت ما داره که با دیدن یک سگ ناخودآگاه به طرفش سنگ پرتاب می کنیم و به فرزندان خود نیز همین را می آموزیم.اهمیت سگ درزندگی انسان و حقی که اون در زندگی انسان در طی هزاران سال تاریخ بشر بقدری مهم که اگر انسان سگ را اهلی نمی کرد شاید از دوران مختلف تاریخ وگذر از عصر نوسنگی به برنز و بالاتر امکان نداشت....دوستی با حیوانات را باید از پایه به کودکانمان بیا موزیم و باید فرهنگ سازی کرد...
ای کاش در ملاء عام تنبیه بدنی میشد و یکسال از عمرش رو در زندان سپری می کرد شاید درس عبرتی برای دیگران میشد.
حالا اگه زندانو نخره صلوات
امیواریم برای کسی که فیلم را تهیه کرده مشکلی ایجادنشه انشاءالله
من گرچه دل دیدن این فیلم رو نداشتم و ندیدم و الان چند روزیه که قلبم برای اون سگ مظلوم بی پناه به درد اومده و افسرده ام ولی باز معتقدم با انتشار این فیلم لااقل یه ذره وجدان مسئولین به درد اومد و حالا تو رودرواسیهم شده مجبور شدن یه کارایی بکنن
خواهش میکنم هر کس حیوان آزاری میکند اشد مجازات را برایش اعمال کنید اگر به این یک مورد سریع رسیدگی شد فقط بخاطر اعتراض مردم است خواهش میکنم انسانیت را زیر سئوال نبرد
حداقل گوشاشو بگیرید بکوبیدش به یه جایی، حیوان بدبخت از دستش فرار می کرد میرفت تو ماشین این جانی هم با انگیزه به شکنجه ادامه می داد. فقط یکی از بلا هایی که سر حیوان آوردو سرش بیارید، فقط یکی.
باید یک ساعت با کمربند و در بعضی موارد هم با سگگ کمربند کتکش بزنند.
کسی پرسید این سه نفر کارشون تو طبیعت بیرون شهر با این سگها چی بوده .شاید شکارچی بودن و سگ بیچاره به شکارشان دست درازی کرده.به هر جهت نهادهای انتظامی بیشتر تحقیق کنند بهتره.
اولاً تشکر بسیار از یگان حفاظت محیط زیست. فکر میکنم بسیاری ار هموطنان با من در تشکر از این عملتان همراه هستند.
دوماً، من از احکام قضایی اطلاعی ندارم، ولی شاید زمانش رسیده باشد که دوستداران محیط زیست با نمایندگان خود در مجلس تماس بگیرند تا بشود مجازات این اعمال دور از انسانیت را زیاد کرد و همزمان فرهنگ سازی شود ... مهم اینست که چگونه جلوی اتفاق بعدی را گرفت،.. از این جانوران انسان نما کم نیستند، و همیشه دوربینی نیست که جنایت انان را بازتاب دهد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها