بازدید 2271

راه‌اندازی خانه جوان در سال 95

کد خبر: ۵۶۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 21 February 2016
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: طی دوماه اول سال 95 در همه شهرستان‌های استان البرز خانه جوان راه‌اندازی می‌شود.

به گزاارش ایسنا، قدرت الله شمیرانی با اعلام این خبر اظهارکرد: خانه‌ جوان کرج در دوماه ابتدایی سال جاری به طور«موقت» راه‌اندازی می‌شود؛ چراکه در مرکز استان زمینی به ارزش 47 میلیارد تومان خریداری و به نام جوانان ثبت کرده‌ایم و سند آن در حال صادر شدن است.

وی در ادامه گفت: این مجموعه برای ساخت سمن‌سرا یا خانه جوان در نظر گرفته شده است. استاندار البرز بر اساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کرده است که سال 95 اعتبار لازم برای شروع این پروژه را پیش‌بینی کنند علاوه بر آن مکان‌هایی در شهرستان‌های این استان برای راه‌اندازی خانه جوان اختصاص داده شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سال جاری 120 درصد رشد کرده است، اظهارکرد: 104سمن جوانان در سال جاری مجوز گرفته‌اند. 30 سازمان مردم نهاد نیز در مرحله اخذ مجوز هستند. این سمن‌ها بیشتر در حوزه‌های محیط زیست، ایمنی راه‌ها، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی در زمینه برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان استان البرز تصریح کرد: در سال جاری 8 جلسه ستاد را در سطح استان و 20 جلسه را در سطح شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم که در زمینه ازدواج،اشتغال،هویت و مسکن مصوباتی داشته‌اند علاوه بر آن کمیته‌های تخصصی نیز 50 جلسه تشکیل داده‌اند.

شمیرانی در پایان با اشاره به راه‌اندازی مرکز پیشگیری و کنترل خشم در سال جاری در استان البرز گفت: این مرکز با هدف افزایش آستانه تحمل جوانان راه‌اندازی شده است. روزانه به طور میانگین 5 نفر به آن مراجعه می‌کنند؛ البته آموزش‌های گروهی نیز به جوانان در زمینه چگونگی کنترل خشم داده می‌شود بگونه‌ای که از ابتدای سال جاری 1200 نفر در این زمینه آموزش دیده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار