بازدید 3300

نماینده‌اصفهان: هسته وحدت‌اصولگرایان حفظ شود

سفارت انگلیس در حال مهندسی انتخابات است و کسانی که انگلیس از آن‌ها حمایت می‌کند باید نسبت به این حمایت اعلام تبری کند.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 21 February 2016
نامزد ائتلاف اصولگرایان اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان اصفهان با تلاش بسیار شکل گرفته است، گفت: نباید اجازه بدهیم هسته وحدت اصولگرایان از هم بپاشد.

به گزارش تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک شامگاه شنبه در نشست پرسش و پاسخ عمومی در مسجد صاحب الزمان (ع) اصفهان با اشاره به حمایت انگلیس از بعضی نامزدهای انتخابات اظهار داشت: سفارت انگلیس در حال مهندسی انتخابات است و کسانی که انگلیس از آن‌ها حمایت می‌کند باید نسبت به این حمایت اعلام تبری کند.

وی درباره دشمنی غرب و آمریکا با ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به محوریت امام (ره) و مقام معظم رهبری از حیث مکتب و اسلام و از نظر مباحث فرهنگی و اقتصادی در جهان به واسطه خون شهدا و بصیرت مردم ولایی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و دشمن به همین دلیل تلاش می‌کند که اصول اساسی حاکمیت دینی را از بین ببرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یکی از اصول‌های اساسی حاکمیت دینی است و دشمن همواره در تلاش است که مردم را از اصول انقلاب جدا کند و تخریب مسئواین نظام نیز یکی از برنامه‌های دشمن در موازات دیگر اقدامات آن است.

وی درباره روش‌های مقابله با دشمن گفت: ما باید نظام و اصول حاکمتی آن را حفظ کنیم، همچنین باید از ستون خیمه نظام که رهبر معظم انقلاب است تمام قد دفاع کرده و اندیشه‌های ایشان را در جامعه تبیین کنیم، همچنین بصیرت سیاسی مردم را باید حفظ و درخواست‌های آن‌ها را تا حد امکان برطرف کنیم.

سالک درباره نفوذ دشمن به سیستم حکومتی کشور گفت: دشمن در تلاش است تا به کشور نفوذ کند و از روش‌های مختلف به دنبال تحقق هدف خود است، مجبور کردن سازش با غرب و آمریکا از اهداف دشمن است و این سازش را با اسم تعامل مطرح می‌کنند تا کسی نتواند به آن‌ها ایراد بگیرد.

وی در مورد مجلس آینده بیان کرد: با توجه به این شرایط کشور نیاز به یک مجلسی داریم که بتواند اصول نظام حاکمیتی ایران را حفظ کند و اگر  اینگونه نشد باید بدانیم که مجلسی بدتر از مجلس ششم تشکیل می‌شود و راه حل مقابله این است که قلب‌ها را به هم نزدیک کنیم تا راه نفوذ دشمن را ببندیم.

نامزد ائتلاف اصولگرایان اصفهان درباره لیست‌های انتخاباتی و قرار گرفتن نامش در کنار حسن کامران و نیره اخوان گفت: من در هیچ لیستی به جز لیست مجمع اصولگرایان نیستم و این موضوع را از طریق مجاری قانونی دنبال می‌کنم، البته پخش این لیست ها کاری بسیار راحت ولی جمع آوری آن کار بسیار سختی است.

وی درباره ائتلاف اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که این لیست رأی بیاورد هماهنگی و وحدتی بین نماینده‌های اصفهانی شکل می‌گیرد و این وحدت می‌تواند اصفهان را دچار تحول کند، ما با حضور حداکثری خود نباید بگذاریم این هسته مقاومت و وحدت که با تلاش‌های زیاد گرد هم آمده‌اند از هم بپاشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست