بازدید 7558
پیگیری مصوبات شورای عالی اداری

ماموریت جهانگیری به نوبخت

معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام جزئیاتی از نقشه راه نظام اداری کشور، تاکید کرد: سازمان مدیریت باید با جدیت مصوبات شورای عالی اداری را پیگیری کند.
کد خبر: ۵۶۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 20 February 2016
معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام جزئیاتی از نقشه راه نظام اداری کشور، تاکید کرد: سازمان مدیریت باید با جدیت مصوبات شورای عالی اداری را پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری امروز شنبه در جلسه شورای عالی اداری با بیان اینکه تدوین نقشه راه نظام اداری کشور کاری ارزشمند بود، گفت: تحول در نظام اداری باید به افزایش رضایت جامعه و کارکنان دولت منجر شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به لزوم تحول در نظام اداری کشور، تدوین نقشه راه نظام اداری در دولت یازدهم را کاری ارزشمند دانست و افزود: کوچک و چابک سازی دولت، استقرار دولت الکترونیک، تربیت نیروی انسانی کارآمد و تلاش برای پاسخگویی به نیازهای جامعه ازاهداف مهم نقشه راه نظام اداری کشور است که باید با جدیت دنبال شود.

جهانگیری با اشاره به اهمیت اهداف این شورا از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواست تا با جدیت مصوبات جلسات شورا را پیگیری کند. وی با بیان اینکه تغییرات مثبت به وجود آمده در تحول نظام اداری کشور باید در جامعه تبیین شود، گفت: نقشه راه نظام اداری می تواند از یکسو موجب تغییر و تحول و رضایت کارمندان دولت شده و از سوی دیگر موجب ارتقای سطح رضایتمندی جامعه از دستگاه های اجرایی کشور شود.

در این جلسه پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، برخی از مواد مصوبات پیشین شورای اداری، نظیر مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی و استانی، مصوبه سازماندهی فضاها و ساختمان های اداری، مصوبه تعیین جایگاه سازمانی حج و زیارت، مصوبه ساماندهی امور حمل و نقل مسافر و کالا در مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور، الحاق پژوهشکده امور اقتصادی به وزارت امور اقتصاد و دارایی و نیز تفکیک انجمن اولیا و مربیان از سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وابسته به وزارت آموزش و پرورش اصلاح شد.

در جلسه امروز شورای عالی اداری کشور وزرای اقتصاد و دارایی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دادگستری حضور نیز داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی