بازدید 3129

جام جهانی هنرمندان در ایران ماند

کد خبر: ۵۶۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 19 February 2016
تیم هفت نفره هنرمندان ایران در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند رومانی توانست با تک گل نیمه اول خود به قهرمانی دومین دوره این مسابقات در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم دست یابد.
به گزارش تابناک ورزشی، بازی دو تیم با فشار تیم رومانی آغاز شد اما ابراهیم میرزاپور سنگربان شایسته تیم هنرمندان کشورمان شوت های پی درپی و سنگین بازیکنان تیم رومانی را مهار کرد و مانع از موفقیت بازیکنان این تیم شد.
مهدی صالح پور بازیکن شماره 10 تیم هنرمندان کشورمان با زدن تک گل این بازی شادی و موفقیت را نصیب تیم ایران کرد و مورد تشویق بی امان تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی شهر قشم قرار گرفت.
تیم هنرمندان ایران برای رسیدن به فینال این مسابقات در روز نخست و افتتاحیه موفق شد مجارستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و در دومین بازی مقابل ژاپن با شایستگی و نتیجه 7 بر صفر از سد این تیم گذشت و با قرارگرفتن مقابل ترکیه هم با نتیجه 6 بر 4 پیروز میدان بود.
تیم ایران در مسابقات رده بندی با نتیجه 4 بر 2 سوئد را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.
رومانی به عنوان نایب قهرمان این دوره از مسابقات که سال گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل تیم ایران به قهرمانی برسد نیز با شکست تیم های سوئد، آلمان و آذربایجان و یونان در دوره مقدماتی و شکست تیم ترکیه در بازی رده بندی به بازی فینال راه یافت اما در بازی آخر موفق نشد از سد تیم ایران عبور کند و عنوان قهرمانی را به تیم ایران واگذار کرد.
دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره هنرمندان جهان با حضور هشت تیم خارجی از آلمان، رومانی، مجارستان، یونان، سوئد، آذربایجان، ترکیه، ژاپن و تیم هنرمندان کشورمان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم از 25 تا 30 بهمن ماه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم برگزار شد.
استقبال پرشور تماشاگران قشمی و حمایت آنان از تیم هنرمندان کشورمان بدون شک یکی از محورهای مهم پیروزی تیم ایران بود.
جزیره قشم با حدود 117 هزار نفر جمعیت و یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس این روزها محل برگزاری مسابقات فوتبال هفت نفره جهان، کاراته قهرمان قهرمانان کشور در سبک شوتوکان SKI بانوان و همچنین ورزش سه گانه کشور بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان