بازدید 8900
طبیب‌زاده:

انگلیس‌و‌آمریکا‌از‌آیا‌ت‌مصباح،‌جنتی‌و‌یزدی‌می‌ترسند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خط تخریبی شکل‌گرفته علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی گفت: دشمن از این روحانیون مبارز و انقلابی ترس دارد.
کد خبر: ۵۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 18 February 2016
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خط تخریبی شکل‌گرفته علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی گفت: دشمن از این روحانیون مبارز و انقلابی ترس دارد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمایت رسانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا از برخی کاندیداها و جریان‌های خاص در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: قطعاً وقتی رسانه‌های سلطنتی و ضدانقلاب وابسته به آمریکا و انگلیس به‌همراه برخی رسانه‌های سرسپرده داخلی از جریان و کاندیداهای خاصی حمایت می‌کنند، آن کاندیداها باید حافظ منافع دشمنان باشند که به این شکل مورد حمایت قرار می‌گیرند وگرنه در صورت اینکه کاندیداها حافظ منافع ملی کشور باشند هیچ وقت مورد تأیید و تحسین بیگانگان قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید در ماهیت کاندیداهایی که از سوی رسانه‌های غربی حمایت می‌شوند تردید کرد، خاطرنشان کرد: کاندیداها و جریان‌های سیاسی که مورد حمایت BBC و سایر رسانه‌ها قرار می‌گیرند باید از این حمایت اعلام برائت کنند، در غیر این صورت مردم حساب این افراد را مانند حساب کسانی می‌دانند که با دشمنان نظام همراه هستند.

طبیب‌زاده نوری با اشاره به خط تخریبی شکل گرفته علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همواره از افرادی هراس دارند که بابصیرت هستند و قادرند مسائل و جریان‌های سیاسی را پیش‌بینی کنند و نسبت به خطرات به مردم آگاهی بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: دشمن از این روحانیون مبارز و انقلابی ترس دارد و به‌دنبال تخریب آنهاست؛ وقتی فردی مغضوب رسانه‌های بیگانه باشد مطمئن می‌شویم که آن فرد سلامت نفس دارد و به افکار امام و رهبری نزدیک‌تر است.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم تأکید کرد: آیات مصباح، جنتی و یزدی در طول حیات سیاسی خود نشان داده‌اند که در خط امام و رهبری بوده‌اند و در مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند و هیچ‌گاه در مقابل خیانت‌ها و سازشکاری‌ها سکوت نکرده‌اند. این افراد مانند سربازان ولایت از قانون اساسی پاسداری کرده‌اند و ضدانقلاب نسبت به حضورشان در مجلس خبرگان رهبری ترس دارد و دست به هر نوع کار غیراخلاقی علیه حامیان انقلاب می‌زند.

وی تصریح کرد: مطمئناً مردم با حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند پاسخ مناسب و قاطعی به دشمنی دشمنان خواهند داد و به هیچ عنوان چنین جریان‌های تخریبی به ثمر نخواهد نشست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست