آشتیکنان دو پرسپولیسی در برج میلاد
در مراسم واگذاری دو ورزشگاه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یک اتفاق خوب افتاد.
کد خبر: ۵۶۸۲۰۵
| | 7009 بازدید
به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم محمد پنجعلی و بهروز رهبریفرد دو
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که چند وقت پیش به دلیل ناکامیهای تیمهای پایه
این باشگاه علیه یکدیگر مصاحبههای تندی انجام داده بودند با یکدیگر آشتی
کرده با هم عکس یادگاری انداختند.
گزارش خطا



