بازدید 5980
۳

کنایه کی‌روش به قلعه‌نویی و فرکی

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از پایان جلسه امروز خود با کفاشیان به امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی کنایه زد.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 13 February 2016
به گزارش تابناک ورزش، اختلافات امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش بر هیچکس پوشیده نیست به خصوص این اختلافات جایی نمایان می‌شود که سرمربی کنونی تراکتورسازی بارها و بارها اعلام کرد اگر یک مربی چشم آبی بود هیچوقت از او انتقاد نمی شد.
حالا کی‌روش هم نسبت به قلعه‌نویی واکنش جالبی داشت و نشان داد این اختلافات ریشه دوانده است.
وی امروز بعد از خروج از فدراسیون فوتبالخطاب به خبرنگاران گفت:من درخواست استعفایم را تقدیم به مسئولان کردم و الان زمانی است که برخی می‌توانند به گزینه‌های مدنظرشان فکر کنند.

وی افزود: خود شما ببینید که در سه سال گذشته عمده مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردید، به دلیل تحریم‌ها و مشکلات مالی بود و ما با این مشکلات روبرو بودیم. اما به صورت غیرمترقبه شاهد بودیم مبالغ هنگفتی از سوی شهرداری و شورای شهر که نمی‌دانیم منبع آن کجاست، برای تیم امید دریافت شد و این تیم اردوهای خوبی هم برگزار کرد. حتی لیگ هم متوقف شد تا آنها بتوانند تمرین کنند و مشکل خاصی وجود نداشت. حتی افرادی مثل قلعه‌نویی و فرکی هم شکایتی نکردند اما تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. کفاشیان هم اگر می‌توانست این حمایت‌ها را دریافت کند این مشکلات را نداشتیم پس نتیجه می‌گیریم که مشکل شخص کی‌روش است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سلام مردم شعور دارن و کارنامه مربیان پر مدعا را طی سه سال گذشته می بینند و تشخیص میدهند که چه کسی موفق بوده یا نا موفق ... ایکاش کمی عرق و تعصب به کشور جای خودبینی و خودخواهی فوتبالی ها رو میگرفت و یک مربی موفق مجبور نمی شد بجای تمرکز روی کرش حاشیه برود و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
معلوم شد چی گفتی
ای کلک !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار