بازدید 17915

انتقاد عجیب یک کاندیدای مجلس از صدا وسیما!

وی طی نامه‎ای به رئیس سازمان صدا وسیما از این روند اطلاع‎رسانی شدیدا انتقاد کرده و خواستار عذرخواهی به دلیل توهین به مردم حوزه انتخابیه خود شده است.
کد خبر: ۵۶۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 29 January 2016
در روزهای گذشته که برخی کلیپ‎های رعب‌انگیز از تعدادی اوباش سابقه‎دار مناطق مختلف مازندران در فضای مجازی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را ناچار به ورود و برخورد با پدیدآورندگان این کلیپها کرد، رسانه‎های مختلف استان و کشور بنا به رسالت حرفه‎ای خود اقدام به پوشش خبری این رویداد کردند و در این بین مانند همیشه نقش برجسته صداوسیما بیش از همه رسانه‎ها قابل توجه بود.

به گزارش تابناک مازندران، در این سال‎ها که رسانه‎های مجازی و تلویزیون‎های فارسی زبان ماهواره‎ای هرگونه اقدام حتی منطقه‎ای و مربوط به یک کوچه یا محله را آنچنان وارونه یا هدفمند نشان می‎دهند که اهداف خاص خود را در ضربه زدن به اتحاد و اعتقاد مردم اجرایی کنند، رسانه‎های دلسوز مردم و کشور راهی به جز اطلاع‎رسانی سریع، شفاف و صریح برای مردم ندارد.

در کنار پوشش گسترده رسانه‎های مجازی، مکتوب و شبکه‎های اجتماعی صداوسیما نیز به اطلاع‎رسانی مناسب نحوه برخورد قانونی با این افراد پرداخت تا سایر اوباش این روش را برای تسویه حساب با هم و ایجاد جو روانی سنگین در جامعه استفاده نکنند، که گویی همین پوشش رسانه‎ای مورد انتقاد نماینده یکی از شهرستان‎ها از رسانه ملی قرار گرفته است.

انتقاد عجیب یک کاندیدای مجلس از صدا وسیما! + متن نامه

وی طی نامه‎ای به رئیس سازمان صدا وسیما با وام‎گیری از سابقه درخشان مردم فهیم حوزه خود، از این روند اطلاع‎رسانی شدیدا انتقاد کرده و خواستار عذرخواهی صدا و سیما به دلیل توهین به مردم حوزه انتخابیه خود شده است.

گفتنی است، تا برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 9حوزه انتخابیه مازندران برای تعیین 12 نماینده مازندرانی تنها 30 روز باقی مانده است و در این بین کاندیداها از هر فرصتی برای جلب توجه و آرای رای‎دهندگان استفاده می‎کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار